Kellemes időtöltés volt!
Varga dokiék a Waldviertel Rallye-n jártak
2011-11-02
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763317820
Napi oldal:
55277
Jelenleg:
989
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Belehúznak az év végi „szereplésekbe” dr. Varga Attiláék, akiket a hétvégén a Waldviertel Rallye-n láthattunk, de számukra még itt sem ért véget az idei év, hiszen az idei évre még számos futamot terveznek! Ezúttal az osztrák élményeikről és tapasztalataikról mesélt.

kellemes_idotoltes_volt_4

Waldviertel Rallye-n jártatok, jól sikerült?
Nem, mi a Semperit Rallye-n voltunk! :-) Amikor utoljára arrafelé jártam - a '90-es évek végén - akkor ezt még úgy hívták, de nem változott semmit a hangulata, eltekintve attól, hogy most nagyon-nagyon jó idő volt. A korábbi tapasztalatiam szerint, amikor itt lement a nap, akkor abban a pillanatban a nyákos-nedves út lefagyott és utána olyan volt, mintha jégen autóztunk volna. Most ez egészen más volt, egész kellemes. Érdekes volt ennyi év kihagyás után újra ott versenyezni, a navigátorom ráadásul még sosem volt itt és így tényleg új pályák voltak ezek számunkra.

kellemes_idotoltes_volt_2

Háromszor lehetett végigmenni rajtuk a pályabejárás alkalmából. Az első napon mikor mi kimentünk és felírtuk a pályákat, volt ahol helyenként 30-50 méternél nem láttunk messzebb, mert akkora köd volt, így ez nagyjából egy "adminisztratív útvonalrögzítésnek'" volt jó, majd másnap, mikor már kicsit tisztább időben is megnézhettük a pályákat, akkor kiderült, hogy ez egészen más, mint amit előző nap írtunk. Azt sem tudtuk a ködben, hogy épp egy falu, egy rét, vagy egy erdő mellett haladunk-e. Ennek következtében olyan volt ez, mintha kétszer mentünk volna végig, és abból versenyeztünk volna, de élveztük nagyon a futamot, kellemes időtöltés volt! Szerepet játszott ebben az is - és nem is tagadom -, hogy ha itthon versenyzem, akkor a telefonom be van kapcsolva, az ügyfelek hívogatnak, nem tudok igazából a versenyre koncentrálni, és ez különösképpen a Veszprém Rallye-ra igaz. Ott kinn viszont teljesen a versenyre tudtunk koncentrálni és ez egy viszonylag jó eredményben is megmutatkozott. Az abszolútban a 20. helyen, kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk, úgy, hogy ott azért életre-halálra ment a harc, egészen jó autókkal!

kellemes_idotoltes_volt_3

Egészen jó kikapcsolódás, lazítás volt! Az mondjuk nem normális, hogy egyik gyorsról a másikra egészen nagyokat tudunk javulni, bár nyilván ez annak tudható be, hogy az ember a pályákat nagyon-nagyon kevéssé ismeri, de élvezetes az első pillanattól a végéig. A precizitás az, ami igazából megfog. Tényleg nincs egy perc csúszás sem, de azért meg kell védjem a hazai versenyrendezőket, hogy ott sem fenékig tejfel a dolog. Vannak olyan dolgok azért ott is, amiket az ember nem ért.

Például?
A mezőny első fele lement gyorsasági szakaszként, majd baleset miatt a mezőny második fele (50 autó) még csak át sem tudott menni a gyorson, alternatív útvonalon kikerülte és ez az 50 autó is kapott időt, és nem átlagidőt! Mindegyik más-más időt kapott, és sejtelmem sincs, hogy honnét kapták, hiszen először ment (volna) ezen a gyorson a mezőny és a második körben futott idők sem voltak köszönőviszonyban az elsőre kapott idővel. Megtörtént, hogy - hátul indult - viszonylag nagykategóriás autó abszolút 4. időt kap! Olyan kap nagyabszolút negyedik időt, aki nem is látta ezt a gyorsasági szakaszt! Meg kell védenem a magyarországi rendezőket, mert tényleg ott sem érthető minden, sőt, tényleg ott sincs kolbászból a kerítés! Ami mérhetetlenül pozitív az a precizitás. Tényleg minden percre pontosan megy, ahogyan azt kiírták, nincs semmi csúszás.

Sok nézőt vártak...
Véleményem szerint viszonylag kevés néző állt a pályák szélén, és ebből kifolyólag a hangulat azért nem volt fergeteges. Viszont a kevés nézőből nagyon sok volt a magyar, ami viszont nagyon jó dolog!

kellemes_idotoltes_volt_1

Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
A magyar pályákat az ember szinte kívülről ismeri, bármelyik hazai verseny pályáin megy kettőt, azzal viszonylag felidéződnek az emlékek és tudja, hogy merre van. De úgy kettőből menni, hogy a pályák abszolút ismeretlenek, az egy fárasztó, de nagyon jó sikerélményt adó történet, ha így be tudja fejezni a versenyt és nekünk szerencsénk volt. Itt-ott lógtunk le az útról, de ettől rallye a rallye! Ilyen értelemben elégedett vagyok. Utólag értékelve azért más ez a dolog! Amikor már másodszor megy az ember az adott gyorsasági szakaszon a verseny során, és tudja már, hogy hol-mit vállalhat el, hol sáros, hol nem sáros, stb. és ettől nagyon jót javul, az elejéhez lényegesen közelebb kerül, akkor nyilván van az emberben egy hiányérzet, hogy "bezzeg, ha az első körben is már lett volna némi helyismeretünk...", na de rallye-ban nincs helye ennek. Összességében én nem az idei évi versenyre vonnék le konzekvenciát, hanem azt mondom, hogy ha jövőre is kimegyünk, meg két év múlva is, akkor ez a helyismeret, ez a megszerzett tapasztalat kamatozni fog!

Hol láthatunk téged legközelebb (versenyautóval)?
Porec-ben megyünk november 11-13-án, aztán lehet, hogy december első hétvégéjén megyünk egy olasz murvás futamon, meg hát a Mikulás Rallye-n biztosan!

Végezetül?
Szeretném megköszönni Koch Gabinak az áldozatos munkáját, nagyon sokat segített, különösen a magunkfajtának, aki nem volt kinn mostanában. Rongits Attila barátomnak az elévülhetetlen érdeméről sem feledkezzünk meg, aki a szervezésben, szálláskeresésben, helyismeret megszerzésében nagyon sokat segített, neki is köszönöm szépen!

a csapat támogatói:

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_1



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 3259. alkalommal
Share |
2011.10.28-29.
külföldi verseny
Rallye Waldviertel 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k