duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Kellemes időtöltés volt!
Varga dokiék a Waldviertel Rallye-n jártak
2011-11-02
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
804867155
Napi oldal:
212450
Jelenleg:
1378
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Belehúznak az év végi „szereplésekbe” dr. Varga Attiláék, akiket a hétvégén a Waldviertel Rallye-n láthattunk, de számukra még itt sem ért véget az idei év, hiszen az idei évre még számos futamot terveznek! Ezúttal az osztrák élményeikről és tapasztalataikról mesélt.

kellemes_idotoltes_volt_4

Waldviertel Rallye-n jártatok, jól sikerült?
Nem, mi a Semperit Rallye-n voltunk! :-) Amikor utoljára arrafelé jártam - a '90-es évek végén - akkor ezt még úgy hívták, de nem változott semmit a hangulata, eltekintve attól, hogy most nagyon-nagyon jó idő volt. A korábbi tapasztalatiam szerint, amikor itt lement a nap, akkor abban a pillanatban a nyákos-nedves út lefagyott és utána olyan volt, mintha jégen autóztunk volna. Most ez egészen más volt, egész kellemes. Érdekes volt ennyi év kihagyás után újra ott versenyezni, a navigátorom ráadásul még sosem volt itt és így tényleg új pályák voltak ezek számunkra.

kellemes_idotoltes_volt_2

Háromszor lehetett végigmenni rajtuk a pályabejárás alkalmából. Az első napon mikor mi kimentünk és felírtuk a pályákat, volt ahol helyenként 30-50 méternél nem láttunk messzebb, mert akkora köd volt, így ez nagyjából egy "adminisztratív útvonalrögzítésnek'" volt jó, majd másnap, mikor már kicsit tisztább időben is megnézhettük a pályákat, akkor kiderült, hogy ez egészen más, mint amit előző nap írtunk. Azt sem tudtuk a ködben, hogy épp egy falu, egy rét, vagy egy erdő mellett haladunk-e. Ennek következtében olyan volt ez, mintha kétszer mentünk volna végig, és abból versenyeztünk volna, de élveztük nagyon a futamot, kellemes időtöltés volt! Szerepet játszott ebben az is - és nem is tagadom -, hogy ha itthon versenyzem, akkor a telefonom be van kapcsolva, az ügyfelek hívogatnak, nem tudok igazából a versenyre koncentrálni, és ez különösképpen a Veszprém Rallye-ra igaz. Ott kinn viszont teljesen a versenyre tudtunk koncentrálni és ez egy viszonylag jó eredményben is megmutatkozott. Az abszolútban a 20. helyen, kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk, úgy, hogy ott azért életre-halálra ment a harc, egészen jó autókkal!

kellemes_idotoltes_volt_3

Egészen jó kikapcsolódás, lazítás volt! Az mondjuk nem normális, hogy egyik gyorsról a másikra egészen nagyokat tudunk javulni, bár nyilván ez annak tudható be, hogy az ember a pályákat nagyon-nagyon kevéssé ismeri, de élvezetes az első pillanattól a végéig. A precizitás az, ami igazából megfog. Tényleg nincs egy perc csúszás sem, de azért meg kell védjem a hazai versenyrendezőket, hogy ott sem fenékig tejfel a dolog. Vannak olyan dolgok azért ott is, amiket az ember nem ért.

Például?
A mezőny első fele lement gyorsasági szakaszként, majd baleset miatt a mezőny második fele (50 autó) még csak át sem tudott menni a gyorson, alternatív útvonalon kikerülte és ez az 50 autó is kapott időt, és nem átlagidőt! Mindegyik más-más időt kapott, és sejtelmem sincs, hogy honnét kapták, hiszen először ment (volna) ezen a gyorson a mezőny és a második körben futott idők sem voltak köszönőviszonyban az elsőre kapott idővel. Megtörtént, hogy - hátul indult - viszonylag nagykategóriás autó abszolút 4. időt kap! Olyan kap nagyabszolút negyedik időt, aki nem is látta ezt a gyorsasági szakaszt! Meg kell védenem a magyarországi rendezőket, mert tényleg ott sem érthető minden, sőt, tényleg ott sincs kolbászból a kerítés! Ami mérhetetlenül pozitív az a precizitás. Tényleg minden percre pontosan megy, ahogyan azt kiírták, nincs semmi csúszás.

Sok nézőt vártak...
Véleményem szerint viszonylag kevés néző állt a pályák szélén, és ebből kifolyólag a hangulat azért nem volt fergeteges. Viszont a kevés nézőből nagyon sok volt a magyar, ami viszont nagyon jó dolog!

kellemes_idotoltes_volt_1

Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
A magyar pályákat az ember szinte kívülről ismeri, bármelyik hazai verseny pályáin megy kettőt, azzal viszonylag felidéződnek az emlékek és tudja, hogy merre van. De úgy kettőből menni, hogy a pályák abszolút ismeretlenek, az egy fárasztó, de nagyon jó sikerélményt adó történet, ha így be tudja fejezni a versenyt és nekünk szerencsénk volt. Itt-ott lógtunk le az útról, de ettől rallye a rallye! Ilyen értelemben elégedett vagyok. Utólag értékelve azért más ez a dolog! Amikor már másodszor megy az ember az adott gyorsasági szakaszon a verseny során, és tudja már, hogy hol-mit vállalhat el, hol sáros, hol nem sáros, stb. és ettől nagyon jót javul, az elejéhez lényegesen közelebb kerül, akkor nyilván van az emberben egy hiányérzet, hogy "bezzeg, ha az első körben is már lett volna némi helyismeretünk...", na de rallye-ban nincs helye ennek. Összességében én nem az idei évi versenyre vonnék le konzekvenciát, hanem azt mondom, hogy ha jövőre is kimegyünk, meg két év múlva is, akkor ez a helyismeret, ez a megszerzett tapasztalat kamatozni fog!

Hol láthatunk téged legközelebb (versenyautóval)?
Porec-ben megyünk november 11-13-án, aztán lehet, hogy december első hétvégéjén megyünk egy olasz murvás futamon, meg hát a Mikulás Rallye-n biztosan!

Végezetül?
Szeretném megköszönni Koch Gabinak az áldozatos munkáját, nagyon sokat segített, különösen a magunkfajtának, aki nem volt kinn mostanában. Rongits Attila barátomnak az elévülhetetlen érdeméről sem feledkezzünk meg, aki a szervezésben, szálláskeresésben, helyismeret megszerzésében nagyon sokat segített, neki is köszönöm szépen!

a csapat támogatói:

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_1



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 3328. alkalommal
Share |
2011.10.28-29.
külföldi verseny
Rallye Waldviertel 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
2025.12.12-16.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k