KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Keller S1600-os bajnoki címe
2005 S1600-os bajnoka
2005-11-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
686063888
Napi oldal:
76872
Jelenleg:
1273
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Keller Péter - Spitzer Gábor - Suzuki Ignis S1600.
Kupás Swiftből átültek egy kőkemény A-s versenyautóba és a második évben már a bajnoki címet tudhatják maguknak a Super1600-os kategóriában.
Keller Pétertől kértem év végi értékelést:


Ez volt a második évadod ezzel az autóval.
Milyen reményekkel vágtál neki 2005-nek?
Ha itt lett volna végig Robi, akkor is előrelépésben gondolkodtunk, hiszen Kakusziékkal nagy versenyben voltunk tavaly és csak minimális pontszámmal maradtunk mögöttük.
Aztán már csak azért is nagy reményekkel indultunk, hiszen egy nagy rivális, Bútor Robi megvált a kategóriától, úgy éreztük, hogy akár elsők is lehetünk.

Mennyit változott tavalyhoz képest az Ignis S1600?
Jelentősen jobb volt vele versenyezni, hiszen komolyabb műszaki háttérrel tudtunk minden versenyhez odaállnunk. Sokkal több alkatrésszel tudtunk dolgozni.
És a számomra bonyolultnak hitt autó most már ebben az évben kezdett kezes báránnyá válni, be tudtuk úgy állítani, hogy jól éreztem magamat benne, nem volt akkora feladat gyorsan menni vele.

Vegyük sorra a versenyeket és mondj róluk néhány szót, kérlek!
Eger teljesen profi volt. Azt gondoltuk, hogy túl profik vagyunk és eltaktikáztuk magunkat és pár másodperccel lecsúsztunk az első helyről, egy picit gyorsabban kellett volna mennünk. Az egyik gyorson leállt az autó, véletlenül leáramtalanítottam… Azt hiszem soha ilyen nem fog velem előfordulni.

Miskolcon a verseny első felében elvesztettük az esélyt a győzelemre. Kaptunk egy defektet és a magyar futamok nem annyira hosszúak, hogy ez beleférjen.
Ezek után már csak a második helyért tudtunk vívni.

Kassán úgy tűnt, hogy újból megismétlődik a miskolci kudarc, az első nap szintén felnin kellett lejönnünk az egyik gyorsról. Másnap az utolsó gyorson aztán hozzánk hasonlóan Kakuszi Zsoltiék is defektet kaptak. Ezzel kiegyenlítődött a két páros között a balszerencse és egy pár másodperccel mi értünk be hamarabb. Itt sikerült először nyernünk ebben az évben.

Aztán kezdődtek a murvás futamok…
Mennyivel másabb ilyen talajviszonyok között az autó?
Nagyon jó indulatú autóval tudtunk versenyezni Szombathelyen.
Kicsit mumus volt nekem korábban ez a futam, mert előző évben itt kiestünk, ezért nem is vártam most itt száz százalékot magunktól. Nem mertem kockázatokat vállalni. Gond volt az is, hogy mi nem két percre rajtoltunk, mint nagy ellenfelünk. Nem gondoltam volna, hogy ekkora problémánk lesz a portól. Emiatt kicsit hátrányban indultunk, de aztán a sors fintora, hogy Zsolték a Poloval az árokban időztek, így az ölünkbe hullott az első hely.

Veszprém Rallye-t inkább tereprallye versenynek nevezném.
A verseny átalakult autóteszté. Szépen jöttek elő a problémák. A motorunk kezdett elgyengülni, komoly futóműproblémáink adódtak. Ezeken a nagyon gyilkos pályákon végül is csak harmadikok lettünk. De nem nagyon bántuk, hiszen a bajnokságban elsősorban Kakusziékkal vívtunk és őket sikerült magunk mögött tartanunk.

Újra aszfalton versenyeztetek a budapesti futamon.
Így van! Veszprém komoly nyomokat hagyott az autón, az elgyengült motor sem került még felújításra, így nem indultunk nagy reményekkel. Ennek ellenére a kategória harmadik hely meglepetésként ért minket. Ahhoz képest, hogy számoltuk a kilométereket, hogy kibírja e a motor, hiszen pont elérte a felújítási küszöbértékeket, ehhez képest ez egy jó eredménynek számított a számunkra, értékes pontokat gyűjtöttünk.

Pécs előtt Japánban felújításra került a motor. Tehát új motorral mentünk, ami talán túlságosan is új volt. Kaptunk ígéretet, hogy erősebb lesz, mint korábban, de sajnos ezt nem tapasztaltuk.
Talán emiatt a verseny miatt vagyok a legcsalódottabb. Szerettem hazai pályán jól szerepelni, nem a harmadik helyet terveztük. Szerettem volna Bútorral vívni az első helyért, de ez nem jött össze. Jó lett volna itt eldönteni a bajnokságot…

Aztán próbáltunk a tokaji futamra összpontosítani.
Ott az volt a terv, hogy Kakusziék mögött legyünk szorosan. Próbáltunk taktikusan menni. Nem úgy, mint a Mecsekben, ahol esőgumit raktunk fel, de ahelyett, hogy esett volna az első nap, helyette a többiek a száraz gumikkal jól elvertek.

Elvárás volt a bajnoki cím a csapat részéről és a Ti részetekről is?
Saját részről inkább vágynak nevezném.
Reálisan nem mertem száz százalékosan aláírni, de a csapat nagyon biztatott. Hittek bennünk, amit utólag is köszönöm nekik.
Nem hajtottak bele semmibe, nagyon profin, nagyon jól tudtunk dolgozni a csapat minden tagjával. Nagyon jó csapat jött össze a Suzuki Ásznál!

Korai még a jövőről beszélni?
Novemberben még mindenképp korai. Szerintem kevés szerencsés páros van, aki ebben az időszakban már tud mondani valami konkrétumot.
Megfelelő emberek dolgoznak az ügyünkön és mi is próbálunk mindent megtenni, hogy jövőre versenyezhessünk.
Remélem a bajnoki cím nem lesz rossz ajánlólevél…

Mikulás Rally alatt mennyire fog viszketni a tenyered?
Azt hiszem nem fog, bár a csapatban néhány embernek eszébe jutott, hogy kellene ezen a versenyen is autóznunk. Személy szerint ellene voltam, inkább tesztelnék jövő év elején 2 napot, ezt fontosabbnak, hasznosabbnak tartom.
Szórakozásnak fantasztikus dolog, de ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Személy szerint irigylem azokat, akik tudnak menni, megtehetik.
De azért természetesen elmegyek és megnézem a versenyt.
Jó lesz majd a pálya szélén okoskodni… :)

Ez a hír most jelenik meg 4932. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k