RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Keller S1600-os bajnoki címe
2005 S1600-os bajnoka
2005-11-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783295995
Napi oldal:
278704
Jelenleg:
1155
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Keller Péter - Spitzer Gábor - Suzuki Ignis S1600.
Kupás Swiftből átültek egy kőkemény A-s versenyautóba és a második évben már a bajnoki címet tudhatják maguknak a Super1600-os kategóriában.
Keller Pétertől kértem év végi értékelést:


Ez volt a második évadod ezzel az autóval.
Milyen reményekkel vágtál neki 2005-nek?
Ha itt lett volna végig Robi, akkor is előrelépésben gondolkodtunk, hiszen Kakusziékkal nagy versenyben voltunk tavaly és csak minimális pontszámmal maradtunk mögöttük.
Aztán már csak azért is nagy reményekkel indultunk, hiszen egy nagy rivális, Bútor Robi megvált a kategóriától, úgy éreztük, hogy akár elsők is lehetünk.

Mennyit változott tavalyhoz képest az Ignis S1600?
Jelentősen jobb volt vele versenyezni, hiszen komolyabb műszaki háttérrel tudtunk minden versenyhez odaállnunk. Sokkal több alkatrésszel tudtunk dolgozni.
És a számomra bonyolultnak hitt autó most már ebben az évben kezdett kezes báránnyá válni, be tudtuk úgy állítani, hogy jól éreztem magamat benne, nem volt akkora feladat gyorsan menni vele.

Vegyük sorra a versenyeket és mondj róluk néhány szót, kérlek!
Eger teljesen profi volt. Azt gondoltuk, hogy túl profik vagyunk és eltaktikáztuk magunkat és pár másodperccel lecsúsztunk az első helyről, egy picit gyorsabban kellett volna mennünk. Az egyik gyorson leállt az autó, véletlenül leáramtalanítottam… Azt hiszem soha ilyen nem fog velem előfordulni.

Miskolcon a verseny első felében elvesztettük az esélyt a győzelemre. Kaptunk egy defektet és a magyar futamok nem annyira hosszúak, hogy ez beleférjen.
Ezek után már csak a második helyért tudtunk vívni.

Kassán úgy tűnt, hogy újból megismétlődik a miskolci kudarc, az első nap szintén felnin kellett lejönnünk az egyik gyorsról. Másnap az utolsó gyorson aztán hozzánk hasonlóan Kakuszi Zsoltiék is defektet kaptak. Ezzel kiegyenlítődött a két páros között a balszerencse és egy pár másodperccel mi értünk be hamarabb. Itt sikerült először nyernünk ebben az évben.

Aztán kezdődtek a murvás futamok…
Mennyivel másabb ilyen talajviszonyok között az autó?
Nagyon jó indulatú autóval tudtunk versenyezni Szombathelyen.
Kicsit mumus volt nekem korábban ez a futam, mert előző évben itt kiestünk, ezért nem is vártam most itt száz százalékot magunktól. Nem mertem kockázatokat vállalni. Gond volt az is, hogy mi nem két percre rajtoltunk, mint nagy ellenfelünk. Nem gondoltam volna, hogy ekkora problémánk lesz a portól. Emiatt kicsit hátrányban indultunk, de aztán a sors fintora, hogy Zsolték a Poloval az árokban időztek, így az ölünkbe hullott az első hely.

Veszprém Rallye-t inkább tereprallye versenynek nevezném.
A verseny átalakult autóteszté. Szépen jöttek elő a problémák. A motorunk kezdett elgyengülni, komoly futóműproblémáink adódtak. Ezeken a nagyon gyilkos pályákon végül is csak harmadikok lettünk. De nem nagyon bántuk, hiszen a bajnokságban elsősorban Kakusziékkal vívtunk és őket sikerült magunk mögött tartanunk.

Újra aszfalton versenyeztetek a budapesti futamon.
Így van! Veszprém komoly nyomokat hagyott az autón, az elgyengült motor sem került még felújításra, így nem indultunk nagy reményekkel. Ennek ellenére a kategória harmadik hely meglepetésként ért minket. Ahhoz képest, hogy számoltuk a kilométereket, hogy kibírja e a motor, hiszen pont elérte a felújítási küszöbértékeket, ehhez képest ez egy jó eredménynek számított a számunkra, értékes pontokat gyűjtöttünk.

Pécs előtt Japánban felújításra került a motor. Tehát új motorral mentünk, ami talán túlságosan is új volt. Kaptunk ígéretet, hogy erősebb lesz, mint korábban, de sajnos ezt nem tapasztaltuk.
Talán emiatt a verseny miatt vagyok a legcsalódottabb. Szerettem hazai pályán jól szerepelni, nem a harmadik helyet terveztük. Szerettem volna Bútorral vívni az első helyért, de ez nem jött össze. Jó lett volna itt eldönteni a bajnokságot…

Aztán próbáltunk a tokaji futamra összpontosítani.
Ott az volt a terv, hogy Kakusziék mögött legyünk szorosan. Próbáltunk taktikusan menni. Nem úgy, mint a Mecsekben, ahol esőgumit raktunk fel, de ahelyett, hogy esett volna az első nap, helyette a többiek a száraz gumikkal jól elvertek.

Elvárás volt a bajnoki cím a csapat részéről és a Ti részetekről is?
Saját részről inkább vágynak nevezném.
Reálisan nem mertem száz százalékosan aláírni, de a csapat nagyon biztatott. Hittek bennünk, amit utólag is köszönöm nekik.
Nem hajtottak bele semmibe, nagyon profin, nagyon jól tudtunk dolgozni a csapat minden tagjával. Nagyon jó csapat jött össze a Suzuki Ásznál!

Korai még a jövőről beszélni?
Novemberben még mindenképp korai. Szerintem kevés szerencsés páros van, aki ebben az időszakban már tud mondani valami konkrétumot.
Megfelelő emberek dolgoznak az ügyünkön és mi is próbálunk mindent megtenni, hogy jövőre versenyezhessünk.
Remélem a bajnoki cím nem lesz rossz ajánlólevél…

Mikulás Rally alatt mennyire fog viszketni a tenyered?
Azt hiszem nem fog, bár a csapatban néhány embernek eszébe jutott, hogy kellene ezen a versenyen is autóznunk. Személy szerint ellene voltam, inkább tesztelnék jövő év elején 2 napot, ezt fontosabbnak, hasznosabbnak tartom.
Szórakozásnak fantasztikus dolog, de ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Személy szerint irigylem azokat, akik tudnak menni, megtehetik.
De azért természetesen elmegyek és megnézem a versenyt.
Jó lesz majd a pálya szélén okoskodni… :)

Ez a hír most jelenik meg 4966. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k