Keller S1600-os bajnoki címe
2005 S1600-os bajnoka
2005-11-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797551418
Napi oldal:
164371
Jelenleg:
1009
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Keller Péter - Spitzer Gábor - Suzuki Ignis S1600.
Kupás Swiftből átültek egy kőkemény A-s versenyautóba és a második évben már a bajnoki címet tudhatják maguknak a Super1600-os kategóriában.
Keller Pétertől kértem év végi értékelést:


Ez volt a második évadod ezzel az autóval.
Milyen reményekkel vágtál neki 2005-nek?
Ha itt lett volna végig Robi, akkor is előrelépésben gondolkodtunk, hiszen Kakusziékkal nagy versenyben voltunk tavaly és csak minimális pontszámmal maradtunk mögöttük.
Aztán már csak azért is nagy reményekkel indultunk, hiszen egy nagy rivális, Bútor Robi megvált a kategóriától, úgy éreztük, hogy akár elsők is lehetünk.

Mennyit változott tavalyhoz képest az Ignis S1600?
Jelentősen jobb volt vele versenyezni, hiszen komolyabb műszaki háttérrel tudtunk minden versenyhez odaállnunk. Sokkal több alkatrésszel tudtunk dolgozni.
És a számomra bonyolultnak hitt autó most már ebben az évben kezdett kezes báránnyá válni, be tudtuk úgy állítani, hogy jól éreztem magamat benne, nem volt akkora feladat gyorsan menni vele.

Vegyük sorra a versenyeket és mondj róluk néhány szót, kérlek!
Eger teljesen profi volt. Azt gondoltuk, hogy túl profik vagyunk és eltaktikáztuk magunkat és pár másodperccel lecsúsztunk az első helyről, egy picit gyorsabban kellett volna mennünk. Az egyik gyorson leállt az autó, véletlenül leáramtalanítottam… Azt hiszem soha ilyen nem fog velem előfordulni.

Miskolcon a verseny első felében elvesztettük az esélyt a győzelemre. Kaptunk egy defektet és a magyar futamok nem annyira hosszúak, hogy ez beleférjen.
Ezek után már csak a második helyért tudtunk vívni.

Kassán úgy tűnt, hogy újból megismétlődik a miskolci kudarc, az első nap szintén felnin kellett lejönnünk az egyik gyorsról. Másnap az utolsó gyorson aztán hozzánk hasonlóan Kakuszi Zsoltiék is defektet kaptak. Ezzel kiegyenlítődött a két páros között a balszerencse és egy pár másodperccel mi értünk be hamarabb. Itt sikerült először nyernünk ebben az évben.

Aztán kezdődtek a murvás futamok…
Mennyivel másabb ilyen talajviszonyok között az autó?
Nagyon jó indulatú autóval tudtunk versenyezni Szombathelyen.
Kicsit mumus volt nekem korábban ez a futam, mert előző évben itt kiestünk, ezért nem is vártam most itt száz százalékot magunktól. Nem mertem kockázatokat vállalni. Gond volt az is, hogy mi nem két percre rajtoltunk, mint nagy ellenfelünk. Nem gondoltam volna, hogy ekkora problémánk lesz a portól. Emiatt kicsit hátrányban indultunk, de aztán a sors fintora, hogy Zsolték a Poloval az árokban időztek, így az ölünkbe hullott az első hely.

Veszprém Rallye-t inkább tereprallye versenynek nevezném.
A verseny átalakult autóteszté. Szépen jöttek elő a problémák. A motorunk kezdett elgyengülni, komoly futóműproblémáink adódtak. Ezeken a nagyon gyilkos pályákon végül is csak harmadikok lettünk. De nem nagyon bántuk, hiszen a bajnokságban elsősorban Kakusziékkal vívtunk és őket sikerült magunk mögött tartanunk.

Újra aszfalton versenyeztetek a budapesti futamon.
Így van! Veszprém komoly nyomokat hagyott az autón, az elgyengült motor sem került még felújításra, így nem indultunk nagy reményekkel. Ennek ellenére a kategória harmadik hely meglepetésként ért minket. Ahhoz képest, hogy számoltuk a kilométereket, hogy kibírja e a motor, hiszen pont elérte a felújítási küszöbértékeket, ehhez képest ez egy jó eredménynek számított a számunkra, értékes pontokat gyűjtöttünk.

Pécs előtt Japánban felújításra került a motor. Tehát új motorral mentünk, ami talán túlságosan is új volt. Kaptunk ígéretet, hogy erősebb lesz, mint korábban, de sajnos ezt nem tapasztaltuk.
Talán emiatt a verseny miatt vagyok a legcsalódottabb. Szerettem hazai pályán jól szerepelni, nem a harmadik helyet terveztük. Szerettem volna Bútorral vívni az első helyért, de ez nem jött össze. Jó lett volna itt eldönteni a bajnokságot…

Aztán próbáltunk a tokaji futamra összpontosítani.
Ott az volt a terv, hogy Kakusziék mögött legyünk szorosan. Próbáltunk taktikusan menni. Nem úgy, mint a Mecsekben, ahol esőgumit raktunk fel, de ahelyett, hogy esett volna az első nap, helyette a többiek a száraz gumikkal jól elvertek.

Elvárás volt a bajnoki cím a csapat részéről és a Ti részetekről is?
Saját részről inkább vágynak nevezném.
Reálisan nem mertem száz százalékosan aláírni, de a csapat nagyon biztatott. Hittek bennünk, amit utólag is köszönöm nekik.
Nem hajtottak bele semmibe, nagyon profin, nagyon jól tudtunk dolgozni a csapat minden tagjával. Nagyon jó csapat jött össze a Suzuki Ásznál!

Korai még a jövőről beszélni?
Novemberben még mindenképp korai. Szerintem kevés szerencsés páros van, aki ebben az időszakban már tud mondani valami konkrétumot.
Megfelelő emberek dolgoznak az ügyünkön és mi is próbálunk mindent megtenni, hogy jövőre versenyezhessünk.
Remélem a bajnoki cím nem lesz rossz ajánlólevél…

Mikulás Rally alatt mennyire fog viszketni a tenyered?
Azt hiszem nem fog, bár a csapatban néhány embernek eszébe jutott, hogy kellene ezen a versenyen is autóznunk. Személy szerint ellene voltam, inkább tesztelnék jövő év elején 2 napot, ezt fontosabbnak, hasznosabbnak tartom.
Szórakozásnak fantasztikus dolog, de ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Személy szerint irigylem azokat, akik tudnak menni, megtehetik.
De azért természetesen elmegyek és megnézem a versenyt.
Jó lesz majd a pálya szélén okoskodni… :)

Ez a hír most jelenik meg 4977. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k