LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Keller S1600-os bajnoki címe
2005 S1600-os bajnoka
2005-11-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
770484931
Napi oldal:
90014
Jelenleg:
873
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Keller Péter - Spitzer Gábor - Suzuki Ignis S1600.
Kupás Swiftből átültek egy kőkemény A-s versenyautóba és a második évben már a bajnoki címet tudhatják maguknak a Super1600-os kategóriában.
Keller Pétertől kértem év végi értékelést:


Ez volt a második évadod ezzel az autóval.
Milyen reményekkel vágtál neki 2005-nek?
Ha itt lett volna végig Robi, akkor is előrelépésben gondolkodtunk, hiszen Kakusziékkal nagy versenyben voltunk tavaly és csak minimális pontszámmal maradtunk mögöttük.
Aztán már csak azért is nagy reményekkel indultunk, hiszen egy nagy rivális, Bútor Robi megvált a kategóriától, úgy éreztük, hogy akár elsők is lehetünk.

Mennyit változott tavalyhoz képest az Ignis S1600?
Jelentősen jobb volt vele versenyezni, hiszen komolyabb műszaki háttérrel tudtunk minden versenyhez odaállnunk. Sokkal több alkatrésszel tudtunk dolgozni.
És a számomra bonyolultnak hitt autó most már ebben az évben kezdett kezes báránnyá válni, be tudtuk úgy állítani, hogy jól éreztem magamat benne, nem volt akkora feladat gyorsan menni vele.

Vegyük sorra a versenyeket és mondj róluk néhány szót, kérlek!
Eger teljesen profi volt. Azt gondoltuk, hogy túl profik vagyunk és eltaktikáztuk magunkat és pár másodperccel lecsúsztunk az első helyről, egy picit gyorsabban kellett volna mennünk. Az egyik gyorson leállt az autó, véletlenül leáramtalanítottam… Azt hiszem soha ilyen nem fog velem előfordulni.

Miskolcon a verseny első felében elvesztettük az esélyt a győzelemre. Kaptunk egy defektet és a magyar futamok nem annyira hosszúak, hogy ez beleférjen.
Ezek után már csak a második helyért tudtunk vívni.

Kassán úgy tűnt, hogy újból megismétlődik a miskolci kudarc, az első nap szintén felnin kellett lejönnünk az egyik gyorsról. Másnap az utolsó gyorson aztán hozzánk hasonlóan Kakuszi Zsoltiék is defektet kaptak. Ezzel kiegyenlítődött a két páros között a balszerencse és egy pár másodperccel mi értünk be hamarabb. Itt sikerült először nyernünk ebben az évben.

Aztán kezdődtek a murvás futamok…
Mennyivel másabb ilyen talajviszonyok között az autó?
Nagyon jó indulatú autóval tudtunk versenyezni Szombathelyen.
Kicsit mumus volt nekem korábban ez a futam, mert előző évben itt kiestünk, ezért nem is vártam most itt száz százalékot magunktól. Nem mertem kockázatokat vállalni. Gond volt az is, hogy mi nem két percre rajtoltunk, mint nagy ellenfelünk. Nem gondoltam volna, hogy ekkora problémánk lesz a portól. Emiatt kicsit hátrányban indultunk, de aztán a sors fintora, hogy Zsolték a Poloval az árokban időztek, így az ölünkbe hullott az első hely.

Veszprém Rallye-t inkább tereprallye versenynek nevezném.
A verseny átalakult autóteszté. Szépen jöttek elő a problémák. A motorunk kezdett elgyengülni, komoly futóműproblémáink adódtak. Ezeken a nagyon gyilkos pályákon végül is csak harmadikok lettünk. De nem nagyon bántuk, hiszen a bajnokságban elsősorban Kakusziékkal vívtunk és őket sikerült magunk mögött tartanunk.

Újra aszfalton versenyeztetek a budapesti futamon.
Így van! Veszprém komoly nyomokat hagyott az autón, az elgyengült motor sem került még felújításra, így nem indultunk nagy reményekkel. Ennek ellenére a kategória harmadik hely meglepetésként ért minket. Ahhoz képest, hogy számoltuk a kilométereket, hogy kibírja e a motor, hiszen pont elérte a felújítási küszöbértékeket, ehhez képest ez egy jó eredménynek számított a számunkra, értékes pontokat gyűjtöttünk.

Pécs előtt Japánban felújításra került a motor. Tehát új motorral mentünk, ami talán túlságosan is új volt. Kaptunk ígéretet, hogy erősebb lesz, mint korábban, de sajnos ezt nem tapasztaltuk.
Talán emiatt a verseny miatt vagyok a legcsalódottabb. Szerettem hazai pályán jól szerepelni, nem a harmadik helyet terveztük. Szerettem volna Bútorral vívni az első helyért, de ez nem jött össze. Jó lett volna itt eldönteni a bajnokságot…

Aztán próbáltunk a tokaji futamra összpontosítani.
Ott az volt a terv, hogy Kakusziék mögött legyünk szorosan. Próbáltunk taktikusan menni. Nem úgy, mint a Mecsekben, ahol esőgumit raktunk fel, de ahelyett, hogy esett volna az első nap, helyette a többiek a száraz gumikkal jól elvertek.

Elvárás volt a bajnoki cím a csapat részéről és a Ti részetekről is?
Saját részről inkább vágynak nevezném.
Reálisan nem mertem száz százalékosan aláírni, de a csapat nagyon biztatott. Hittek bennünk, amit utólag is köszönöm nekik.
Nem hajtottak bele semmibe, nagyon profin, nagyon jól tudtunk dolgozni a csapat minden tagjával. Nagyon jó csapat jött össze a Suzuki Ásznál!

Korai még a jövőről beszélni?
Novemberben még mindenképp korai. Szerintem kevés szerencsés páros van, aki ebben az időszakban már tud mondani valami konkrétumot.
Megfelelő emberek dolgoznak az ügyünkön és mi is próbálunk mindent megtenni, hogy jövőre versenyezhessünk.
Remélem a bajnoki cím nem lesz rossz ajánlólevél…

Mikulás Rally alatt mennyire fog viszketni a tenyered?
Azt hiszem nem fog, bár a csapatban néhány embernek eszébe jutott, hogy kellene ezen a versenyen is autóznunk. Személy szerint ellene voltam, inkább tesztelnék jövő év elején 2 napot, ezt fontosabbnak, hasznosabbnak tartom.
Szórakozásnak fantasztikus dolog, de ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Személy szerint irigylem azokat, akik tudnak menni, megtehetik.
De azért természetesen elmegyek és megnézem a versenyt.
Jó lesz majd a pálya szélén okoskodni… :)

Ez a hír most jelenik meg 4961. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k