Keményebben, durvábban!
Bútor Robi a veszprémi futam előtt
2011-07-07
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763323050
Napi oldal:
60507
Jelenleg:
1022
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_kemenyebben_durvabban_5A bajnokság második murvás futama előtt Bútor Robival beszélgettem arról, hogy vajon mennyire elégedett a legutóbbi ötödik helyezésükkel és hogyan is készülnek a hétvégi futamra, milyen célokkal vágnak neki.

Milyenek az első tapasztalatok a S2000-essel a murvás pályákon?
A Bükfürdő Rallye-n mentem először ilyen autóval murván, de az biztos, hogy sokkal nagyobb élmény volt, mint egy kétkerekessel, hiszen ezzel azért sokkal barátságosabbnak tűnik a murva. A verseny elég vegyesen sikerült számunkra, leginkább a gumiválasztásaink nem bizonyultak jónak, néha kicsit lőttünk mellé, máskor nagyon és ez az időeredményeinken nagyon meglátszott. Próbáltam javítani azon is, hogy ne legyen bennem az a túlizgulás, túlfeszülés, mint a sikertelen miskolci futamon, és most, mintha átestem volna a ló túloldalára! Nagyon könnyedén álltam a versenyhez, minden rendben volt, tudtam aludni, nem volt gyomorgörcs… viszont úgy gondolom, hogy kicsikét lassabban mentem, mint ahogyan valójában menni tudok! A bükfürdői pályákon nagyon kijött az N-esekkel szembeni végsebességbeli hátrány is, főképp a második napi szakaszokon, de azt már az év elején is tudtuk, hogy ez a 175 km/h-s végsebesség kevés lesz ezekre a pályaszakaszokra, egyszerűen most túl kellett élni ezt a versenyt!

kemenyebben_durvabban_6

Ötödik helyen végeztetek, elégedett vagy ezzel?
Célba értünk, és ebből a szempontból azt mondhatom, hogy sikeres volt ez a verseny számunkra, valamint pontot is szereztünk, így ezzel a bajnokságban meg tudtuk tartani a harmadik helyünket, ami nagyon fontos volt számunkra.

kemenyebben_durvabban_7

Túl vagytok a Veszprém Rallye előtti teszten is, milyen volt?
60 km-t mentünk az autóval, az elsődleges cél az volt, hogy megpróbáljuk kijavítani azokat a hibákat, amelyeket a bükfürdői futam külső felvételeinek megtekintése után láttunk. Jó összehasonlítási alap visszanézni az ilyen külső felvételeket, egymás után látjuk a négy S2000-es autót. A felvételek alapján láttuk, éreztük, hogy mi miben voltunk rosszabbak, hol hibáztunk és most a teszt folyamán ezeken próbáltunk változtatni. Azt gondolom, hogy az autó jelentősen jobb lett és talán most én is jobban érzem magam benne, bár ez annak is betudható, hogy a szombathelyi pályák sosem tartoztak a kedvenceim közé, ellenben ezekkel a veszprémi szakaszokkal. Ráadásul pont a Sólyi erdő gyorsasági szakasz egy részén teszteltünk, ami valójában a szívem csücske! Jót teszteltünk, rengeteg élménnyel gazdagodtam, egy igazán szenzációs nap volt és már ezért megéri csinálni ezt, mert élveztem minden pillanatát!

kemenyebben_durvabban_1

Milyen az autó? Nagyon jó?
Én nagyon jónak érzem, minden szempontból úgy látom, hogy tökéletes! Az idő a nagy kérdés, hogy mennyire leszünk gyorsak a többiekhez képest, ez viszont majd csak a versenyen fog kiderülni. Hogy érzésre milyen? Nagyon sokat mentem kétkerekessel, amihez képest szenzációs érzés, borzasztóan bátran lehet vele menni, nagyon jól viselkedik az ugratókon, hajt mind a négy kerék, ami megadja a sebességet is, a kanyar kimeneti ívén is tudunk gyorsan menni, nem csak a bemenetin. Szenzációsan jó, az biztos, de ebből még semmiféle tanulságot nem lehet levonni, egyrészt mert a többi S2000-esben is iszonyatosan jó pilóták ülnek és mindenki gyors, ez már kiderült az elmúlt futamok során, másrészt az N-es élmezőny is bebizonyította, hogy ott is nagyon jó pilóták és jó autók vannak. Az időeredményeinkről így nem tudok most mit mondani, de az biztos, hogy nagyon jól érzem magam benne és sokkal bátrabban mentem, mint a Bükfürdő Rallye-n.

kemenyebben_durvabban_2

Azt "ígérted" a bükfürdői futam után, hogy Veszprémben sokkal keményebben, durvábban fogsz menni…
Abszolút így gondolom most is, szeretnék keményebben menni! Úgy gondolom, hogy a miskolci hibázás után túl óvatosra vettem a figurát és most szeretném ezt ledobni, ugyanolyan felszabadultan menni, ahogy én azt szeretem és ahogyan én szoktam. Fejben is úgy készülök, hogy szeretnék bátran menni és élvezni minden pillanatát, ha pedig ez sikerül, akkor szerintem az eredménnyel sem leszek elégedetlen!

kemenyebben_durvabban_3

Milyen helyezéssel lennél elégedett?
A legelégedettebb mindenképp a győzelemmel lennék, mert Eger óta ennek a közelébe sem sikerült menni. Bízom benne, hogy nagyon elől tudunk végezni. Az első háromban kell ott lennünk ahhoz, hogy utána azt tudjam mondani, hogy "igen, elégedett vagyok". Önmagammal szemben mindenképp ez a cél, nagyon hiányzik már, hogy újra odaálljunk a dobogó tetejére! Az önbizalmamnak is, a csapatnak is és mindenkinek ez esne a legjobban.

kemenyebben_durvabban_4

Milyenek a pályák?
Az igazi ralipálya szerintem csak a Sólyi erdő, a királyszentistváni megosztja a véleményeket, nekem sem tartozik a kedvenceim közé, az inkább szlalomos, prológjellegű gyorsasági. A vigántpetendin nagyon sok a hosszú egyenes szakasz, az egy gyors pálya. A szentgálin évekkel ezelőtt - '97-ben, '98-ban - mentem már, az is eléggé gyors típusú, igazi ralipályának mondható. A reptér pedig megint inkább a hosszú egyenesekkel jellemezhető, nem igazán az én stílusom. Vegyesek ezek a gyorsok, nekem mindenképp a Sólyi erdő a leginkább tetsző, valamint a nagylőtéri volt, de az sajnos most sem szerepel a programban. Ha a három sólyi gyorson úgy tudok menni, ahogyan szeretnék, akkor már elégedett leszek… azt gondolom!

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_1

A csapat támogatói:
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

 

Ez a hír most jelenik meg 4009. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k