h i r d e t é s
Összes oldal:
749895754
Napi oldal:
84186
Jelenleg:
1454
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
41. Rally Islas Canarias 2017
2017.05.04. – Las-Palmas de Gran Canaria, Kanári szigetek, Spanyolország
Pénteken délelőtt rajtolnak Botka Dávidék a 41. Rally Islas Canarias futamon. A pilóta szerint a Kanári szigeteken a legnehezebb gyorsasági szakasszal kezdődik az idei Európa-bajnoki sorozat második versenye. A csapat és az autó felkészült a megmérettetésre, hogy a lehető legjobb eredményt érje el a spanyol sziget aszfaltos pályáin. Kicsit nehezíti a dolgukat, hogy nem csak az utat, de az eget is kémlelni kell, az időjárás felhőket küldött a mezőnyre.
A portugáliai felkészítés után a Botka Rally Team már hét elején megérkezett az ERC következő versenyére, a Kanári szigeteki futamra. A csapat részt vett a hivatalos teszten, az autó jól szerepelt, egyedül egy szervó pumpát kellett kicserélniük a fiúknak.
Aztán két nap állt rendelkezésre, hogy a pilóta és a navigátor feldolgozza az idei pályákat. „Nagyon nehéz dolgunk volt.” – kezdte Dávid a beszámolót. „Minden szakaszon csak kétszer lehetett menni a pályabejárás alkalmával. Ezt nagyon szigorúan ellenőrizték, de igazából a feszített időrend miatt nem is lett volna időnk többre. A tavalyihoz képest át van teljesen variálva a verseny. A futam 70 százalékát az előző évi leghosszabb pálya teszi ki, ezen megyünk oda-vissza, fel-le, keresztbe-hosszába. Van három teljesen új szakasz is. Nem lesz könnyű verseny…”
Csütörtöki program ez volt: a shakedown és a kvalifikáció után a rajtceremónia. „Nem tettünk fel új gumikat a kvalira, nem akartam négy gumit elkoptatni. Szerencsére ezeken a pályákon nem nagyon számít, hogy hányadiknak indulsz. Kajto is ott fog négy autóval előttünk menni, a gyorsaságik tiszták maradnak, olyan egetverő nagy változások nem lesznek, hogy annyira számítana a rajtsorrend.”
„Túl vagyunk a rajtceremónián is. Most is nagyon sok néző volt kint a főtéren. Ismerős a helyszín, a szervizpark is ott van, ahol tavaly volt. Van mérnök, aki segíti a munkánkat, de igazából túl sokat most nem tud hozzátenni. A versenyautó már a múltkori versenyen megkapta az új fejlesztésű szoftvert, nem is azzal volt a gondunk.” – folytatta a pilóta a beszámolót.
„A beállításaink is jók, a teszten még javítottunk rajta, sikerült is jobb időt elérnünk azzal, hogy puhítottunk az autón. Kemény gumikkal fogunk menni, ez az aszfalt rettenetesen zabálja az abroncsokat. Kicsit most nehezíti a dolgunkat, hogy csütörtök este megjelentek a felhők és nagyon úgy néz ki, hogy talán lesz egy kis eső is… Majd meglátjuk.”
Az első napi 25 kilométeres szakasz már alapból meg fogja rostálni a mezőnyt. „Annyira, de annyira nehéz!” – mondta Dudu, aki ritkán szokott panaszkodni. „Még én sem tudom, hogy azt hogy fogjuk majd abszolválni. A felírással nem volt gond, jól feldolgoztuk. A szakasz tényleg vízválasztó lesz! Megyünk 10 kilométert az itteni viszonyokhoz képest nagyon tempós szakaszon, utána pedig 15 kilométer kettes, hármas sebességi fokozatban, végig. Na, itt majd be kell osztani magunkat, az autót, a gumikat.”
Pénteken tehát majdnem délben indul a mezőny és hat szakaszt kell teljesíteni. Ebből kétszer azt a bizonyos San Mateo-i gyorsaságit. „Köszönjük azt a sok biztatást, amit kapunk!”- fejezte be a pilóta
Kövessen minket facebook oldalunkon!
A verseny hivatalos weboldala: http://www.rallyislascanarias.com
Ez a hír most jelenik meg 2088. alkalommal
European Rally Championship 2017
hírek • fotóalbumok • fórumok
|