h i r d e t é s
Összes oldal:
773971245
Napi oldal:
21905
Jelenleg:
1168
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Jól halad a munkával a brit MSD, de nem elég jól, így még sem láthatja a közönség az Opel Corsa S2000-rest előfutóként a német világbajnoki futamon.
Már jó ideje csiripelik a madarak, hogy újabb S2000-res autó készül a brit MSD műhelyében. Az első tervek szerint az Opel Corsa S2000-res ősszel debütált volna, aztán mégis hamarabbi időpontot jelöltek meg a készítők, hiszen a német világbajnoki futamon már előfutóként akarták indítani a kocsit úgy, hogy az első tesztet mindössze csak pár nappal korábban tartották volna meg. Amikor ezt bejelentették még mindenki bizakodó volt, bár már akkor is tudták, hogy látástól vakulásig kell majd dolgoznia mindenkinek. Ezzel egy időben az Opel bejelentette, hogy ők nem folynak bele az MSD munkálataiba, de szívesen segítenek a Corsa nemzetközi homologizációjában, amire a gyár szerint igenis nagy a kereslet.
Ahogy közeledett a határidő úgy változtak a nyilatkozatok is. A kezdeti bizakodás után ekkor David Whitehead, az MSD főnöke, már azt mondta, hogy 50 % esély van az indulásra, és 50 % ellene. Ugyanakkor leszögezte, hogy ha nem is jön össze az augusztusi premier a kocsit mindenképpen német futamon láthatja majd először a nagyközönség egy régi ismerőssel a kormány mögött, aki nem más lesz, mint Horst Rotter.
Most pedig itt az augusztus, itt a német világbajnoki futam, az MSD pedig elvesztette az óra elleni küzdelmet. "Az elmúlt napokban éjt nappallá téve dolgoztunk, folyamatosan teszteltük a motort, a kocsi pedig nagyjából készen van. De normális teszt nélkül nem akartunk rögtön egy teljes futamra küldeni az autót, még ha csak előfutóként is. Akármennyire is sajnálom a német rajongókat, és Horst Rottert, hisz nagyon várták ezt az eseményt, azt hiszem mindenki, aki a motorsportban dolgozik megérti ezt a döntést" - mondta David Whitehead.
Az MSD volt az egyike azon műhelyeknek, akik szinte azonnal ráálltak az S2000-res témára. Ők építették meg az MG S2000-rest is, amiből idáig összesen öt készült és azóta is futja a kilométereket. Az Opel Corsa S2000-hez a motort a Swindon adja majd. A 2 literes 275 lóerős eredetileg a BTCC-re (Brit Túraautó Bajnokság) készült motort csak kis mértékben fogják átalakítani, hogy megfeleljen a rally követelményeinek. A hatfokozatú szekvenciális váltót az X-trac adja, ilyen található az MG-ben és a Skodában is, a futóművet pedig az XTC, akik a Citroen gyári csapatának is szállítanak. Ezek után mindenki kíváncsian várja a kocsi első nyilvános szereplését.
Ez a hír most jelenik meg 5814. alkalommal
|