|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Balogh Jani szabadságra engedte állandó navigátorát, Holczer Danit a veszprémi futamra. Abszolútban 1.5 másodperccel végzett elöl a navigátor Bútor Robival, de Jani sem szégyenkezhet, az N csoportos autóval az abszolút ödötik hely szép eredmény. ![]() Attila nagyon jó munkát végzett. Hamar rájött, hogy az itinert egyszer tudja csak elmondani, többször nincs rá idő. Érezni lehetett a hangján, hogy minden pillanatát élvezi a versenynek. Kicsit aggódott, féltette az autót.
Az autó kibírta. És ahogy eddig idén mindig, most is befértetek az abszolút első ötbe. Ezen a versenyen egy ilyen N csoportos autóval ez még nagyobb fegyvertény…
A második körben hibáztam, beestünk egy árokba és csak nagy szerencsével tudtunk csak visszajönni. Az autó ott megsérült, de nem volt észrevehető az autó baja. Hajmáskér volt az igazi mumus. Ahogy ott szívem szerint mennék, azt már ez az autó nem bírja ki.
![]() Szoktál arra gondolni, milyen lenne egy olyan autóval versenyezni, amire kevésbé kell vigyázni?
Persze, szoktam rajta gondolkozni…
De amennyire ismerem az autónkat, egy nagyon nagy előny. Volt szerencsém R5-ös autóhoz murván is. Marha gyorsan lehet velük menni, ha az ember igazán harapja a kormányt. Szívesen kipróbálnám, de az a tudás nem lenne meg, amennyire a Mitsubishit ismerem… Kellene sokat tesztelni. Ha kapnék egy jó autót, szerintem lehetne vele gyorsan menni, de ez még a jövő zenéje…
Vezetitek a kategóriát.
5 futam után elől vagyunk, igen. De még hárman tudunk bajnokok lenni, ahogy számoltam, és ez így jó is. Rongó és Matics talán pontegyenlőségben van mögöttünk.
![]() Szellő barátom statisztikáival támad meg mindig, de tényleg elgondolkodtató számok kerülnek elő. Például az is, hogy az elejéből négyen mentünk végig minden futamon. Herczig, Matics, Rongó és én. Ebből kiderül, hogy nem lehet alibizni a kategóriában. És emiatt az abszolútban is elég jól állunk. Szellő azt is kiszámolta, amennyi pontunk van idén, annyival tavaly év végén harmadiknak lehetett lenni… És még hol a vége. Kemény meccsek mennek idén.
Többen kérdezték, hogy hogyan lehet, hogy jobban mész ebben az évben a 3-as kategóriában az autóval, mint ahogy mentél tavaly az R4-essel.
Azt gondolom sokkal kisebb rajtam a teher.
És a másik, hogy ez az autó egy új autó. Jóskának mondtam év elején: olyan autót kell csinálni, ami sosem áll meg! :)
Nyilván ilyen nincs, bármi megállhat. Az autóversenyhez szerencse is kell, de ha ezt még megsegíted odafigyeléssel, mind az autóval, mind a versenyzéssel kapcsolatban, akkor úgy nagyobb az esélyed.
![]() Kassát szeretjük?
Nagyon bejönnek azok a pályák. Raliverseny! Igazi jó ralipályákon.
Az aszfalton nem olyan könnyű gyorsan menni. Nyertünk is már ott korábban. Tavaly Tyutyu autójával mentünk. Teher volt ez nekem, mert azt az autót, ott be kellett vinni a célba. Bevittük.
Szerintem idén is fogunk tudni gyorsan menni. Készülünk, nincs lazítás! Előtte tesztelünk. Elemezzük a fehérvári felvételeket.
a csapat partnerei
![]() Ez a hír most jelenik meg 2732. alkalommal
címkék: Balogh Jani, Deák Attila
![]() ![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |