|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Balogh Janiék Egerben is győzni tudtak a 3-as kategóriában és ezt megismételték a 21.Steelvent Miskolc Rally-n is. A pilótát lakásátrendezés közben értem utol, talán kicsit örült is, hogy megpihenhet... Jól haladtok… És ezt most a bajnoki pontgyűjtésre értettem :) Kicsit babonás vagyok, tavaly Miskolcon jó volt a kezdés és pont Bükfürdőn jött el egy pont, ami után elkezdtünk bukdácsolni. Igazából nem akarok számot vetni. Vannak a feladataink, szeretnénk megcsinálni az évet ügyesen, ugyanazzal a lendülettel és alázattal csinálunk tovább mindent, mint eddig tettük. És hiszünk abban, hogy ez jó kell, hogy legyen. Ez az egész csapat hozzáállása.
Mennyire volt hosszú a miskolci futam?
Húzós volt, mert hosszú volt, de emellett abszolút élvezhető is. Kiszámítható volt, bármennyire furcsának tűnik ez most, de nem igazán találkoztunk meglepetésekkel, de talán azért, mert gyorsan tudtuk abszolválni a feladatainkat. Ahol tudtuk, hogy a gumi hiánya miatt felhordás lesz, ott az is volt. Ahol elmaradtak a gumik, ott láttuk, hogy ott a felhordás. Nagyon jól viselkedett az autó ezeken a részeken.
Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy koszos pályán teszteltünk, és nem hátráltatott ez a versenyen minket.
Volt némi csikorgás a fogaskerekekben. Végig tudtuk csinálni és egy jó versenyen vagyunk túl. Műszaki hiba miatt kicsit lemaradtunk abszolútban az elejétől, de nagy volt a csörte, kellett iszkolnunk, voltak rajtunk páran.
Néztem az eredményeiteket és feltűnt, hogy minden pályán az első körben mentetek a leggyorsabb időt. A pálya miatt volt ez?
Jól látod! Nyilván a második és a harmadik körre egyre koszosabbak voltak a pályák. De nem ez volt a fő probléma. Amikor Hollóházán másodikra 10-el rosszabbat mentünk, akkor azt gondoltam, hogy nem összpontosítottam kellőképpen. Aztán a fonyi szakaszon nagyon figyeltem, mindig lámpára váltottam el, hiba nélkül végigmentünk és itt is rosszabbat mentünk. Akkor el kezdtünk gyanakodni, hogy valami lehet a kocsival és ez a szervizben ki is derült. Egy vadonatúj alkatrész kezdett el rakoncátlankodni és a membrán hibája miatt volt egy kis teljesítmény vesztésünk. Ez a második körben jött elő. A gyors részeken nem tudott a motor kiforogni. A pályák pedig lobogósak voltak, így egy kicsit hátrányba kerültünk. Hogy ne legyen nagyobb a hátrány, kicsit változtatni kellett a stíluson.
Ha ez ember tudja, hogy egy kicsit le van sántulva, akkor próbál még kevesebb hibával menni, a lendületre jobban odafigyelni. A második-harmadik kör között már nem voltak nagyobb különbségek. A problémát csak a verseny után tudtuk megoldani.
12 szakaszból tízet nyertetek a kategóriában és az utolsó, PowerStage szakaszt is behúztátok.
Eger után vertem a fejemet az ajtófélfába, hogy elaludtam az utolsó gyorsaságin. Most kifejezetten rágyúrtunk az utolsó szakaszra, próbáltunk egy lapáttal rátenni, azon felül, amit napközben hoztunk. Örülünk, hogy maximális pontszámmal tudtunk a 3-as kategóriában hazajönni. Így azért egy picit megnyugtatóbb az előnyünk, de ennek ellenére, vagy éppen ezért a következő futamokra is hasonló elánnal készülünk.
Murva. Mennyire állnak közel ezek a szombathelyi – bükfürdői pályák? Ugyanúgy, mint a korábbiak. Vagy nagyon jó emlékeim vannak, vagy nagyon rossz :)
Pont emiatt sem szeretnék ezekre gondolni, hiszen estünk ki az első gyorsaságin, az utolsón, estünk már jó nagyot, kicsit is. Voltak győzelmeink Rallye2-ben, ORB-ben is végeztünk már jó helyen.
Nem akarunk hátrafelé nézelődni. A lehető legtöbbet szeretnénk kihozni ebből a történetből.
Az időjárás biztos, hogy jobban szétmoshatja a lapokat. Jövő héten kiderül, hogy mennyire állnak össze a talajok…
A pályákat ismerjük, megvannak a belső felvételeink, tudjuk, hogy mit csináltunk jól, mit kevésbé és majd ebből kimazsolázzuk. Bízom benne, hogy az autó is és mi is ott tudunk lenni a topon.
Most azért van más programod is…
Igen, babavárásban vagyunk. Fejest ugrottunk a lakás átalakításában. A nagyobb fiam 2 éves múlt, de a bükfürdői futam utánra bejelentkezett egy újabb kissrác, neki próbáljuk kialakítani a szobáját.
Még van egy hónapunk, de a Fehérvár Rallye előtt már 4 fős lesz a Balogh család.
Gratulálunk!
Bükfürdőn találkozunk!
Ez a hír most jelenik meg 2977. alkalommal
címkék: Balogh Jani, Holczer Dani
2015.04.24-25.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.01.31-02.01.
részletes infóink 2025.02.08.
részletes infóink 2025.02.09.
részletes infóink 2025.02.15-16.
részletes infóink 2025.02.22.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |