Kettő megvan, de még jön a második
Balogh Janira illik a cím! Részletek az interjúban
2015-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763300510
Napi oldal:
37967
Jelenleg:
593
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_2

Balogh Janiék Egerben is győzni tudtak a 3-as kategóriában és ezt megismételték a 21.Steelvent Miskolc Rally-n is. A pilótát lakásátrendezés közben értem utol, talán kicsit örült is, hogy megpihenhet...

Jól haladtok… És ezt most a bajnoki pontgyűjtésre értettem :)
Kicsit babonás vagyok, tavaly Miskolcon jó volt a kezdés és pont Bükfürdőn jött el egy pont, ami után elkezdtünk bukdácsolni. Igazából nem akarok számot vetni. Vannak a feladataink, szeretnénk megcsinálni az évet ügyesen, ugyanazzal a lendülettel és alázattal csinálunk tovább mindent, mint eddig tettük. És hiszünk abban, hogy ez jó kell, hogy legyen. Ez az egész csapat hozzáállása.
 
Mennyire volt hosszú a miskolci futam?
Húzós volt, mert hosszú volt, de emellett abszolút élvezhető is. Kiszámítható volt, bármennyire furcsának tűnik ez most, de nem igazán találkoztunk meglepetésekkel, de talán azért, mert gyorsan tudtuk abszolválni a feladatainkat. Ahol tudtuk, hogy a gumi hiánya miatt felhordás lesz, ott az is volt. Ahol elmaradtak a gumik, ott láttuk, hogy ott a felhordás. Nagyon jól viselkedett az autó ezeken a részeken.
Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy koszos pályán teszteltünk, és nem hátráltatott ez a versenyen minket.
 
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_3
Volt némi csikorgás a fogaskerekekben. Végig tudtuk csinálni és egy jó versenyen vagyunk túl. Műszaki hiba miatt kicsit lemaradtunk abszolútban az elejétől, de nagy volt a csörte, kellett iszkolnunk, voltak rajtunk páran.
 
Néztem az eredményeiteket és feltűnt, hogy minden pályán az első körben mentetek a leggyorsabb időt. A pálya miatt volt ez?
Jól látod! Nyilván a második és a harmadik körre egyre koszosabbak voltak a pályák. De nem ez volt a fő probléma. Amikor Hollóházán másodikra 10-el rosszabbat mentünk, akkor azt gondoltam, hogy nem összpontosítottam kellőképpen. Aztán a fonyi szakaszon nagyon figyeltem, mindig lámpára váltottam el, hiba nélkül végigmentünk és itt is rosszabbat mentünk. Akkor el kezdtünk gyanakodni, hogy valami lehet a kocsival és ez a szervizben ki is derült. Egy vadonatúj alkatrész kezdett el rakoncátlankodni és a membrán hibája miatt volt egy kis teljesítmény vesztésünk. Ez a második körben jött elő. A gyors részeken nem tudott a motor kiforogni. A pályák pedig lobogósak voltak, így egy kicsit hátrányba kerültünk. Hogy ne legyen nagyobb a hátrány, kicsit változtatni kellett a stíluson.
Ha ez ember tudja, hogy egy kicsit le van sántulva, akkor próbál még kevesebb hibával menni, a lendületre jobban odafigyelni. A második-harmadik kör között már nem voltak nagyobb különbségek. A problémát csak a verseny után tudtuk megoldani.

ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_4
 
12 szakaszból tízet nyertetek a kategóriában és az utolsó, PowerStage szakaszt is behúztátok.
Eger után vertem a fejemet az ajtófélfába, hogy elaludtam az utolsó gyorsaságin. Most kifejezetten rágyúrtunk az utolsó szakaszra, próbáltunk egy lapáttal rátenni, azon felül, amit napközben hoztunk. Örülünk, hogy maximális pontszámmal tudtunk a 3-as kategóriában hazajönni. Így azért egy picit megnyugtatóbb az előnyünk, de ennek ellenére, vagy éppen ezért a következő futamokra is hasonló elánnal készülünk.

 
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_5

Murva. Mennyire állnak közel ezek a szombathelyi – bükfürdői pályák?
Ugyanúgy, mint a korábbiak. Vagy nagyon jó emlékeim vannak, vagy nagyon rossz :)
Pont emiatt sem szeretnék ezekre gondolni, hiszen estünk ki az első gyorsaságin, az utolsón, estünk már jó nagyot, kicsit is. Voltak győzelmeink Rallye2-ben, ORB-ben is végeztünk már jó helyen.
Nem akarunk hátrafelé nézelődni. A lehető legtöbbet szeretnénk kihozni ebből a történetből.
Az időjárás biztos, hogy jobban szétmoshatja a lapokat. Jövő héten kiderül, hogy mennyire állnak össze a talajok…
A pályákat ismerjük, megvannak a belső felvételeink, tudjuk, hogy mit csináltunk jól, mit kevésbé és majd ebből kimazsolázzuk. Bízom benne, hogy az autó is és mi is ott tudunk lenni a topon.
 
Most azért van más programod is…
Igen, babavárásban vagyunk. Fejest ugrottunk a lakás átalakításában. A nagyobb fiam 2 éves múlt, de a bükfürdői futam utánra bejelentkezett egy újabb kissrác, neki próbáljuk kialakítani a szobáját.
Még van egy hónapunk, de a Fehérvár Rallye előtt már 4 fős lesz a Balogh család.
 
Gratulálunk!
Bükfürdőn találkozunk!

a csapat partnerei:
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_1
Ez a hír most jelenik meg 3045. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2015
21. Steelvent Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k