|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Rajt-cél győzelmet aratott a 2022-es hazai ralibajnokság második futamán, a Boldogkő Rally-n a Citroën C3 Rally2-vel versenyző Mads Ostberg, Patrik Barth duó. Folyamatosan változott az időjárás, de ez nem zavarta meg a Citroën Rally Team Hungary párosát, akik a legjobb jégkémet választották maguknak Tóth Imre személyében. Zsinórban ez az ötödik győzelme a norvég exvilágbajnoknak magyar bajnoki futamon, hiszen az elmúlt évben a Mecsek Rallye óta nem talált legyőzőre Mads és ezzel az újabb sikerrel 13 pont előnnyel vezeti a bajnoki tabellát. ![]() Reggel változékony időjárás, helyenként eső, máshol száradó pálya fogadta a II.Boldogkő Rally indulóit. Ez megnehezítette a helyes gumiválasztást, hiszen a három különböző gyorsasági szakaszon nem egyforma időjárás várt a mezőnyre. Aztán szép lassan felszáradtak a pályák, a verseny második felében már a száraz aszfaltra kellett a lehető legjobb gumikeveréket kiválasztani. „Úgy gondolom, hogy egész nap sikerült a legjobb döntéseket hoznunk a gumiválasztással kapcsolatban. Ebben nagy segítségünkre volt Tóth Imi, aki folyamatosan a legjobb tanácsokat adta.” – mondta a verseny végén Mads. „Az autó és a csapat is nagyon jól működött! A Tagai Racing Technology szerelői a beállításokat minden szervizben megfelelően módosították, így vizes és száraz körülmények között is jól működött a Citroën C3 Rally2 versenyautónk.”
![]() Már az első gyorsaságit követően az élre állt a páros és a futam végéig magabiztosan tartották a megszerzett előnyt. Hiba és defekt nélkül autóztak, talán csak az állatok zavarták meg őket, hiszen az egyik szakaszon három kutya állta az útjukat, a Power Stage-en egy őz miatt kellett lassítaniuk. „Azt hiszem, túl sok izgalmas pillanatunk volt az elénk kerülő állatok miatt…” – nevetett a norvég versenyző – „De szerencsére sikerült minden esetben megmenteni az életüket, még akkor is, ha ez egy kis időveszteséggel járt.”
A céldobogón önfeledten nyilatkozott a Citroën Rally Team Hungary színeiben versenyző exvilágbajnok: „Jó érzés újra nyerni! Főleg, ha arra gondolok, hogy tavaly itt az utolsó szakaszon egy defekt miatt nem sikerült a győzelem. Kettőből kettőt nyertünk az idén. Ennél jobb kezdést el sem tudtunk volna képzelni. Egyszerű a képlet: ezt kell folytatnunk!”
![]() A bajnokság második futamán a bajnoki pontokat 1,2 szorzóval számolják a hosszabb össztáv miatt. Így két futam után már 13 pont előnnyel vezeti a nyolc fordulóra tervezett magyar ralibajnokságot Citroënjével a Mads Ostberg, Patrik Barth kettős.
A második futam után a magyar ralibajnokság nem hivatalos állása:
1. Mads Ostberg - Patrik Barth - Citroën C3 Rally2 74,8 pont
2. Vincze Ferenc - Németh Gergely - SKODA Fabia R5 61,8 pont
3. Velenczei Ádám - Vánsza Zsolt - SKODA Fabia R5Evo 51,8 pont
4. Bodolai László - Deák Attila - Ford Fiesta R5 MkII 37 pont
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., Tagai Racing Technology, PIRELLI, Citroën Racing, Autószöv Gyöngyös #C3Rally2Family #CRTH Ez a hír most jelenik meg 1598. alkalommal
![]() ![]() 2022.04.22-23.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |