HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Kezd beérni a gyümölcs!
Spiciék először látták meg az Evo X-essel a célt
2011-08-13
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681242077
Napi oldal:
92190
Jelenleg:
1031
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Nagyon sokat fektettek már Spiciék az Evo X-es projektbe, de úgy tűnik, hogy a kitartásuk és munkájuk gyümölcse kezd beérni! Aradon nemhogy célba értek, hanem tették ezt harmadik legjobb párosként. Spicivel beszélgettem az Arad Rallye-ról és a „hogyan tovább?”-ról!

kezd_beerni_a_gyumolcs_2

Végre-végre célba értetek, mesélj!
Nagyon jó kis verseny volt, mindamellett, hogy kemény is! Iszonyatosan jó szervezéssel, remek pályákon zajlott az Arad Rallye, aminek voltak olyan pontjai, amelyek a versenyhez kötődtek ugyan, de igazából túl sok szót nem szeretnék erre szaporítani. Nyilván mindenki tudja, hogy bizonyos emberek a pályabejárás szabályait ismét egyénien értelmezték, a büntetésről pedig az a véleményem, hogy teljes mértékben nevetséges volt, az elkövetés mértékéhez képest... na de, úgy tűnik, hogy ezt most már megszokhatjuk, hogy a magyar bajnokságban vannak „egyes” és „kettes” versenyzők.

Nektek elég volt a háromszori alkalom a pályák megismeréséhez?
Senkinek sem elég a háromszori alkalom, de ha ezt mindenki betartja, akkor mindenki egyformán készül fel a versenyre. Volt egy kis előnyöm ebben, hiszen tavaly ezeken a pályákon már versenyeztem, de én soha nem potyogtattam a könnyeimet, ha bármely futamon úgy kellett mennem, hogy én előtte még ott nem versenyeztem és mondjuk csak háromszor lehetett bejárni. Mindenképpen nehéz pályák, nehéz verseny! Háromból nem lehet megtanulni, de úgy gondolom, hogy ha párral többet lehetne menni, a megtanuláshoz az is kevés lenne, csak éppen akkor már pontosabb itinerrel lehetne odaállni a rajtba. Itt eldől az, hogy ki hogyan tud együtt dolgozni a navigátorával, csapatával, és az autójával.

kezd_beerni_a_gyumolcs_4

Milyen volt a pénteki SuperSpecial?
Érdekes kis színfoltja volt ennek a versenynek! Romániában egy megszokott dolog, hogy a pénteki napon zajlik a SuperSpecial és ez beleszámít az értékelésbe. A gumiválasztást illetően a románok – a szabályaik szerint – murvagumival teljesítették ezt, így nem volt egészen fair a küzdelem, hiszen a magyar szabályok erre nem adtak lehetőséget. Más jellegűek a szabályaink, náluk adott a szabad gumiválasztás lehetősége, mi pedig abból gazdálkodtunk, amiből csak lehetett.

Hogyan alakult a másnap?
A szombati napunk nagyon érdekes volt, hisz az első gyorsasági abszolút nem sikerült, voltak problémáink az autóval. Utána módosítottunk pár dolgot és a következő gyorsot már meg is tudtuk nyerni. Az egész versenyen nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, hiszen volt olyan gyors, amit hiba- és problémamentesen tudtunk teljesíteni, és voltak olyanok is, amire a technika rányomta a bélyegét. Összességében viszont egy stabil eredményt tudtunk produkálni, hiszen végig a második hely környékén álltunk, de az utolsó gyorson visszacsúsztunk a harmadik helyre. Csatáztunk az első helyért, nyertünk gyorsaságikat, így azt mondhatom, hogy egész jó már a sebességünk.

kezd_beerni_a_gyumolcs_1

Az autó is kezd most már "célba érős típus" lenni?
Most célba ért, bár több sebből vérzett! :-) Úgy gondolom, hogy a fejlesztés és a munka meg fogja hozni előbb-utóbb a gyümölcsét! Biztos, hogy egyre több sikeres szereplésünk lesz vele, lesznek futamgyőzelmeink melyeket pontokra váltunk, és „csupán” már csak az a kérdés, hogy ezt Magyarországon szeretnénk-e megtenni vele? És ebben - ez után a verseny után - erős kételyeim vannak! Nagyon sokan elgondolkoznak azon, hogy a jövő évtől a versenyzést hol fogják folytatni, és ezek között vagyunk mi is. Nem valószínű, hogy egy ilyen bajnokságban szeretnénk részt venni. Azok az emberek - akikről beszélek – tudják, hogy szégyent hoztak a magyar versenyzőkre és a magyar autósportra a nem sportemberhez méltó viselkedésükkel! Úgy gondolom, hogy ezen nekik is el kellene gondolkozniuk, mint ahogy a vezetésnek is, hogy mihez adják a nevüket és mihez nem. De mindegy! Ez a mi kis országunkban úgysem fog megváltozni valószínűleg... itt a pénz az úr!


kezd_beerni_a_gyumolcs_6

Titeket - vagy téged - hol láthatunk legközelebb?
Most egy kicsi szünet van a rallycross szakágban, így nagyon készülünk a pécsi IRC futamra, majd utána következik még két rallycross versenyünk.

Mit remélsz a pécsi IRC futamtól? Elsősorban a nemzetközi mezőnyre gondolok...
Ez egy nagyon érdekes dolog, hogy egyáltalán célba érünk-e... de én úgy gondolom, hogy aszfalton is gyorsulni fogunk és igenis megbízhatóbb lesz az autó! Ha pedig minden az elképzelésünk szerint történik, akkor az IRC és a homológ versenyautókhoz képest azt hiszem, hogy jó helyen fogunk célba érni. És persze vannak olyanok is a magyar mezőnyből, akikhez nem mérem a teljesítményünket! :-)

kezd_beerni_a_gyumolcs_5

Végezetül?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a munkáját, aki a csapatban és a csapat körül dolgozik, hiszen bíztak az autóban, bíznak bennünk és ez nagyon jól esik! Valamint a támogatóinknak is köszönettel tartozom!

 a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4594. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k