Kezd beérni a gyümölcs!
Spiciék először látták meg az Evo X-essel a célt
2011-08-13
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
743809203
Napi oldal:
11334
Jelenleg:
755
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Nagyon sokat fektettek már Spiciék az Evo X-es projektbe, de úgy tűnik, hogy a kitartásuk és munkájuk gyümölcse kezd beérni! Aradon nemhogy célba értek, hanem tették ezt harmadik legjobb párosként. Spicivel beszélgettem az Arad Rallye-ról és a „hogyan tovább?”-ról!

kezd_beerni_a_gyumolcs_2

Végre-végre célba értetek, mesélj!
Nagyon jó kis verseny volt, mindamellett, hogy kemény is! Iszonyatosan jó szervezéssel, remek pályákon zajlott az Arad Rallye, aminek voltak olyan pontjai, amelyek a versenyhez kötődtek ugyan, de igazából túl sok szót nem szeretnék erre szaporítani. Nyilván mindenki tudja, hogy bizonyos emberek a pályabejárás szabályait ismét egyénien értelmezték, a büntetésről pedig az a véleményem, hogy teljes mértékben nevetséges volt, az elkövetés mértékéhez képest... na de, úgy tűnik, hogy ezt most már megszokhatjuk, hogy a magyar bajnokságban vannak „egyes” és „kettes” versenyzők.

Nektek elég volt a háromszori alkalom a pályák megismeréséhez?
Senkinek sem elég a háromszori alkalom, de ha ezt mindenki betartja, akkor mindenki egyformán készül fel a versenyre. Volt egy kis előnyöm ebben, hiszen tavaly ezeken a pályákon már versenyeztem, de én soha nem potyogtattam a könnyeimet, ha bármely futamon úgy kellett mennem, hogy én előtte még ott nem versenyeztem és mondjuk csak háromszor lehetett bejárni. Mindenképpen nehéz pályák, nehéz verseny! Háromból nem lehet megtanulni, de úgy gondolom, hogy ha párral többet lehetne menni, a megtanuláshoz az is kevés lenne, csak éppen akkor már pontosabb itinerrel lehetne odaállni a rajtba. Itt eldől az, hogy ki hogyan tud együtt dolgozni a navigátorával, csapatával, és az autójával.

kezd_beerni_a_gyumolcs_4

Milyen volt a pénteki SuperSpecial?
Érdekes kis színfoltja volt ennek a versenynek! Romániában egy megszokott dolog, hogy a pénteki napon zajlik a SuperSpecial és ez beleszámít az értékelésbe. A gumiválasztást illetően a románok – a szabályaik szerint – murvagumival teljesítették ezt, így nem volt egészen fair a küzdelem, hiszen a magyar szabályok erre nem adtak lehetőséget. Más jellegűek a szabályaink, náluk adott a szabad gumiválasztás lehetősége, mi pedig abból gazdálkodtunk, amiből csak lehetett.

Hogyan alakult a másnap?
A szombati napunk nagyon érdekes volt, hisz az első gyorsasági abszolút nem sikerült, voltak problémáink az autóval. Utána módosítottunk pár dolgot és a következő gyorsot már meg is tudtuk nyerni. Az egész versenyen nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, hiszen volt olyan gyors, amit hiba- és problémamentesen tudtunk teljesíteni, és voltak olyanok is, amire a technika rányomta a bélyegét. Összességében viszont egy stabil eredményt tudtunk produkálni, hiszen végig a második hely környékén álltunk, de az utolsó gyorson visszacsúsztunk a harmadik helyre. Csatáztunk az első helyért, nyertünk gyorsaságikat, így azt mondhatom, hogy egész jó már a sebességünk.

kezd_beerni_a_gyumolcs_1

Az autó is kezd most már "célba érős típus" lenni?
Most célba ért, bár több sebből vérzett! :-) Úgy gondolom, hogy a fejlesztés és a munka meg fogja hozni előbb-utóbb a gyümölcsét! Biztos, hogy egyre több sikeres szereplésünk lesz vele, lesznek futamgyőzelmeink melyeket pontokra váltunk, és „csupán” már csak az a kérdés, hogy ezt Magyarországon szeretnénk-e megtenni vele? És ebben - ez után a verseny után - erős kételyeim vannak! Nagyon sokan elgondolkoznak azon, hogy a jövő évtől a versenyzést hol fogják folytatni, és ezek között vagyunk mi is. Nem valószínű, hogy egy ilyen bajnokságban szeretnénk részt venni. Azok az emberek - akikről beszélek – tudják, hogy szégyent hoztak a magyar versenyzőkre és a magyar autósportra a nem sportemberhez méltó viselkedésükkel! Úgy gondolom, hogy ezen nekik is el kellene gondolkozniuk, mint ahogy a vezetésnek is, hogy mihez adják a nevüket és mihez nem. De mindegy! Ez a mi kis országunkban úgysem fog megváltozni valószínűleg... itt a pénz az úr!


kezd_beerni_a_gyumolcs_6

Titeket - vagy téged - hol láthatunk legközelebb?
Most egy kicsi szünet van a rallycross szakágban, így nagyon készülünk a pécsi IRC futamra, majd utána következik még két rallycross versenyünk.

Mit remélsz a pécsi IRC futamtól? Elsősorban a nemzetközi mezőnyre gondolok...
Ez egy nagyon érdekes dolog, hogy egyáltalán célba érünk-e... de én úgy gondolom, hogy aszfalton is gyorsulni fogunk és igenis megbízhatóbb lesz az autó! Ha pedig minden az elképzelésünk szerint történik, akkor az IRC és a homológ versenyautókhoz képest azt hiszem, hogy jó helyen fogunk célba érni. És persze vannak olyanok is a magyar mezőnyből, akikhez nem mérem a teljesítményünket! :-)

kezd_beerni_a_gyumolcs_5

Végezetül?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a munkáját, aki a csapatban és a csapat körül dolgozik, hiszen bíztak az autóban, bíznak bennünk és ez nagyon jól esik! Valamint a támogatóinknak is köszönettel tartozom!

 a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4785. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05 060708
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
3031 01 02 030405
2024.12.13-17.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k