TRACKWOOD #11 2022 - 2022.augusztus 26-27. RabĂłcsiring
Kezd beérni a gyümölcs!
Spiciék először látták meg az Evo X-essel a célt
2011-08-13
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
611104609
Napi oldal:
30074
Jelenleg:
990
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
duenShop.hu - a rallyongók boltja
AutoDekor
BusLine
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2022
az 6.futam után
1. Martin Márkó
1150
2. Gál Krisztián
951
3. Martinák Balázs
929
4. Péntek Ádám
882
5.
Fónagy Kristóf
839
6. Szücs Benedek
820
7. Teglovics Kornél
802
8. Markó Zoltán
757
9. Hugyecz Attila
718
teljes táblázat
World Rally Championship 2022
a 8. futam,
a Rally Finland után
1. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
103
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
94
5. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
81
6. Craig Breen
Ford Puma Rally1
64
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris GR Rally1
42
8. Sebastian Loeb
Ford Puma Rally1
35
9. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship
a 6. futam,
a Rally di Roma után
1. Efrén Llarena
SKODA Fabia R5 Evo
137
2. Simone Tempestini
SKODA Fabia R5 Evo
79
3. Nil Solans
Volkswagen Polo GTi R5
70
4. J. Pardo Siota
SKODA Fabia R5 Evo
69
5. Alberto Battistolli
SKODA Fabia R5 Evo
57
6. S. Campedelli
SKODA Fabia R5 Evo
55
7. Ken Torn
Ford Fiesta Rally2
55
8. Yoann Bonato
SKODA Fabia R5 Evo
54
9. Armindo Araujo
SKODA Fabia R5 Evo
45
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Mads Østberg
Citroen C3 Rally2
165,4
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
164,5
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
149,5
4. Német Gábor
Skoda Fabia R5
85,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
79,7
6.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
73,6
7. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
64,1
8. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
56,9
9. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
54
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2022
az ötödik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Foczkó Ákos
Mitsubishi Lancer Evo X
119
2. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
105,2
3. Bertalan Marci
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
104,6
4. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
83,5
5. Karsai Zsolt
Lada 2107
60,6
6. Veréb Zoltán
Lada VFTS
54
7. Helembai Zsolt
Lada VFTS
50,2
8. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
42
9.
Határ Attila
Peugeot 306
39,6
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 Rally4
48
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
43
3.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
38,4
4.
Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
18
5. Vida Péter
Peugeot 208 Rally4
11,8
6. Csoma András
Peugeot 208 Rally4
5
7. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2022
a negyedik futam,
a Veszprém Rally után
1. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
77
2. Fekete Gyula
Citroën C2R2 max
70
3. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
64
4. Spindler Jenö
Peugeot 208 R2
55
5. Zsebe Gábor
SKODA Felicia
43
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
34
7. Ruszkai Attila
Lada 2101
37,4
8. Krehlik Nándor
Lada VFTS
33
9. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
31
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2022
a harmadik futam,
a WATZ Rally után
1. Zákányi János
Lada 2105
96,6
2. Geng Bence
Honda Civic
72,6
3. Takács István
BMW E36
61,2
4. Békési Richárd
BMW 320
51,2
5. Fábián Lóránt
Renault Megane RS
37,6
6. Spéder Bence
BMW E36
30,0
7. Bíró Gergő
Opel Astra
29,0
8. Géczi László
Lada 2107
24,0
9. Téczely Tamás
Honda Civic
22,8
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2021
a 3.futam után
1. Kárai Tamás
Audi S1
74
2. Benyó Máté
Ford Focus
59
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
59
4. Antal István
Mitsubishi Colt
50
5. Vass Csaba
Skoda Fabia
25
6. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
24
7. Vass Zoltán
Audi A1
19
8. Ales Fucik
Volkswagen Polo
15
9. Ifj.Kiss László
Peugeot 208 RX
13
teljes táblázat

Nagyon sokat fektettek már Spiciék az Evo X-es projektbe, de úgy tűnik, hogy a kitartásuk és munkájuk gyümölcse kezd beérni! Aradon nemhogy célba értek, hanem tették ezt harmadik legjobb párosként. Spicivel beszélgettem az Arad Rallye-ról és a „hogyan tovább?”-ról!

kezd_beerni_a_gyumolcs_2

Végre-végre célba értetek, mesélj!
Nagyon jó kis verseny volt, mindamellett, hogy kemény is! Iszonyatosan jó szervezéssel, remek pályákon zajlott az Arad Rallye, aminek voltak olyan pontjai, amelyek a versenyhez kötődtek ugyan, de igazából túl sok szót nem szeretnék erre szaporítani. Nyilván mindenki tudja, hogy bizonyos emberek a pályabejárás szabályait ismét egyénien értelmezték, a büntetésről pedig az a véleményem, hogy teljes mértékben nevetséges volt, az elkövetés mértékéhez képest... na de, úgy tűnik, hogy ezt most már megszokhatjuk, hogy a magyar bajnokságban vannak „egyes” és „kettes” versenyzők.

Nektek elég volt a háromszori alkalom a pályák megismeréséhez?
Senkinek sem elég a háromszori alkalom, de ha ezt mindenki betartja, akkor mindenki egyformán készül fel a versenyre. Volt egy kis előnyöm ebben, hiszen tavaly ezeken a pályákon már versenyeztem, de én soha nem potyogtattam a könnyeimet, ha bármely futamon úgy kellett mennem, hogy én előtte még ott nem versenyeztem és mondjuk csak háromszor lehetett bejárni. Mindenképpen nehéz pályák, nehéz verseny! Háromból nem lehet megtanulni, de úgy gondolom, hogy ha párral többet lehetne menni, a megtanuláshoz az is kevés lenne, csak éppen akkor már pontosabb itinerrel lehetne odaállni a rajtba. Itt eldől az, hogy ki hogyan tud együtt dolgozni a navigátorával, csapatával, és az autójával.

kezd_beerni_a_gyumolcs_4

Milyen volt a pénteki SuperSpecial?
Érdekes kis színfoltja volt ennek a versenynek! Romániában egy megszokott dolog, hogy a pénteki napon zajlik a SuperSpecial és ez beleszámít az értékelésbe. A gumiválasztást illetően a románok – a szabályaik szerint – murvagumival teljesítették ezt, így nem volt egészen fair a küzdelem, hiszen a magyar szabályok erre nem adtak lehetőséget. Más jellegűek a szabályaink, náluk adott a szabad gumiválasztás lehetősége, mi pedig abból gazdálkodtunk, amiből csak lehetett.

Hogyan alakult a másnap?
A szombati napunk nagyon érdekes volt, hisz az első gyorsasági abszolút nem sikerült, voltak problémáink az autóval. Utána módosítottunk pár dolgot és a következő gyorsot már meg is tudtuk nyerni. Az egész versenyen nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, hiszen volt olyan gyors, amit hiba- és problémamentesen tudtunk teljesíteni, és voltak olyanok is, amire a technika rányomta a bélyegét. Összességében viszont egy stabil eredményt tudtunk produkálni, hiszen végig a második hely környékén álltunk, de az utolsó gyorson visszacsúsztunk a harmadik helyre. Csatáztunk az első helyért, nyertünk gyorsaságikat, így azt mondhatom, hogy egész jó már a sebességünk.

kezd_beerni_a_gyumolcs_1

Az autó is kezd most már "célba érős típus" lenni?
Most célba ért, bár több sebből vérzett! :-) Úgy gondolom, hogy a fejlesztés és a munka meg fogja hozni előbb-utóbb a gyümölcsét! Biztos, hogy egyre több sikeres szereplésünk lesz vele, lesznek futamgyőzelmeink melyeket pontokra váltunk, és „csupán” már csak az a kérdés, hogy ezt Magyarországon szeretnénk-e megtenni vele? És ebben - ez után a verseny után - erős kételyeim vannak! Nagyon sokan elgondolkoznak azon, hogy a jövő évtől a versenyzést hol fogják folytatni, és ezek között vagyunk mi is. Nem valószínű, hogy egy ilyen bajnokságban szeretnénk részt venni. Azok az emberek - akikről beszélek – tudják, hogy szégyent hoztak a magyar versenyzőkre és a magyar autósportra a nem sportemberhez méltó viselkedésükkel! Úgy gondolom, hogy ezen nekik is el kellene gondolkozniuk, mint ahogy a vezetésnek is, hogy mihez adják a nevüket és mihez nem. De mindegy! Ez a mi kis országunkban úgysem fog megváltozni valószínűleg... itt a pénz az úr!


kezd_beerni_a_gyumolcs_6

Titeket - vagy téged - hol láthatunk legközelebb?
Most egy kicsi szünet van a rallycross szakágban, így nagyon készülünk a pécsi IRC futamra, majd utána következik még két rallycross versenyünk.

Mit remélsz a pécsi IRC futamtól? Elsősorban a nemzetközi mezőnyre gondolok...
Ez egy nagyon érdekes dolog, hogy egyáltalán célba érünk-e... de én úgy gondolom, hogy aszfalton is gyorsulni fogunk és igenis megbízhatóbb lesz az autó! Ha pedig minden az elképzelésünk szerint történik, akkor az IRC és a homológ versenyautókhoz képest azt hiszem, hogy jó helyen fogunk célba érni. És persze vannak olyanok is a magyar mezőnyből, akikhez nem mérem a teljesítményünket! :-)

kezd_beerni_a_gyumolcs_5

Végezetül?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a munkáját, aki a csapatban és a csapat körül dolgozik, hiszen bíztak az autóban, bíznak bennünk és ez nagyon jól esik! Valamint a támogatóinknak is köszönettel tartozom!

 a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4269. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0102 03 04050607
0809 10 11 121314
1516 17 18192021
22 23 24 25 262728
29 30 31 01 020304
2022.08.12-15.

részletes infóink

2022.08.13-14.

részletes infóink

2022.08.13-14.

részletes infóink

2022.08.14.

részletes infóink

2022. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2022
European Rally Championship 2022
Országos Rally1 Bajnokság 2022
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k