Kezd beérni a gyümölcs!
Spiciék először látták meg az Evo X-essel a célt
2011-08-13
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298194
Napi oldal:
35651
Jelenleg:
947
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nagyon sokat fektettek már Spiciék az Evo X-es projektbe, de úgy tűnik, hogy a kitartásuk és munkájuk gyümölcse kezd beérni! Aradon nemhogy célba értek, hanem tették ezt harmadik legjobb párosként. Spicivel beszélgettem az Arad Rallye-ról és a „hogyan tovább?”-ról!

kezd_beerni_a_gyumolcs_2

Végre-végre célba értetek, mesélj!
Nagyon jó kis verseny volt, mindamellett, hogy kemény is! Iszonyatosan jó szervezéssel, remek pályákon zajlott az Arad Rallye, aminek voltak olyan pontjai, amelyek a versenyhez kötődtek ugyan, de igazából túl sok szót nem szeretnék erre szaporítani. Nyilván mindenki tudja, hogy bizonyos emberek a pályabejárás szabályait ismét egyénien értelmezték, a büntetésről pedig az a véleményem, hogy teljes mértékben nevetséges volt, az elkövetés mértékéhez képest... na de, úgy tűnik, hogy ezt most már megszokhatjuk, hogy a magyar bajnokságban vannak „egyes” és „kettes” versenyzők.

Nektek elég volt a háromszori alkalom a pályák megismeréséhez?
Senkinek sem elég a háromszori alkalom, de ha ezt mindenki betartja, akkor mindenki egyformán készül fel a versenyre. Volt egy kis előnyöm ebben, hiszen tavaly ezeken a pályákon már versenyeztem, de én soha nem potyogtattam a könnyeimet, ha bármely futamon úgy kellett mennem, hogy én előtte még ott nem versenyeztem és mondjuk csak háromszor lehetett bejárni. Mindenképpen nehéz pályák, nehéz verseny! Háromból nem lehet megtanulni, de úgy gondolom, hogy ha párral többet lehetne menni, a megtanuláshoz az is kevés lenne, csak éppen akkor már pontosabb itinerrel lehetne odaállni a rajtba. Itt eldől az, hogy ki hogyan tud együtt dolgozni a navigátorával, csapatával, és az autójával.

kezd_beerni_a_gyumolcs_4

Milyen volt a pénteki SuperSpecial?
Érdekes kis színfoltja volt ennek a versenynek! Romániában egy megszokott dolog, hogy a pénteki napon zajlik a SuperSpecial és ez beleszámít az értékelésbe. A gumiválasztást illetően a románok – a szabályaik szerint – murvagumival teljesítették ezt, így nem volt egészen fair a küzdelem, hiszen a magyar szabályok erre nem adtak lehetőséget. Más jellegűek a szabályaink, náluk adott a szabad gumiválasztás lehetősége, mi pedig abból gazdálkodtunk, amiből csak lehetett.

Hogyan alakult a másnap?
A szombati napunk nagyon érdekes volt, hisz az első gyorsasági abszolút nem sikerült, voltak problémáink az autóval. Utána módosítottunk pár dolgot és a következő gyorsot már meg is tudtuk nyerni. Az egész versenyen nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, hiszen volt olyan gyors, amit hiba- és problémamentesen tudtunk teljesíteni, és voltak olyanok is, amire a technika rányomta a bélyegét. Összességében viszont egy stabil eredményt tudtunk produkálni, hiszen végig a második hely környékén álltunk, de az utolsó gyorson visszacsúsztunk a harmadik helyre. Csatáztunk az első helyért, nyertünk gyorsaságikat, így azt mondhatom, hogy egész jó már a sebességünk.

kezd_beerni_a_gyumolcs_1

Az autó is kezd most már "célba érős típus" lenni?
Most célba ért, bár több sebből vérzett! :-) Úgy gondolom, hogy a fejlesztés és a munka meg fogja hozni előbb-utóbb a gyümölcsét! Biztos, hogy egyre több sikeres szereplésünk lesz vele, lesznek futamgyőzelmeink melyeket pontokra váltunk, és „csupán” már csak az a kérdés, hogy ezt Magyarországon szeretnénk-e megtenni vele? És ebben - ez után a verseny után - erős kételyeim vannak! Nagyon sokan elgondolkoznak azon, hogy a jövő évtől a versenyzést hol fogják folytatni, és ezek között vagyunk mi is. Nem valószínű, hogy egy ilyen bajnokságban szeretnénk részt venni. Azok az emberek - akikről beszélek – tudják, hogy szégyent hoztak a magyar versenyzőkre és a magyar autósportra a nem sportemberhez méltó viselkedésükkel! Úgy gondolom, hogy ezen nekik is el kellene gondolkozniuk, mint ahogy a vezetésnek is, hogy mihez adják a nevüket és mihez nem. De mindegy! Ez a mi kis országunkban úgysem fog megváltozni valószínűleg... itt a pénz az úr!


kezd_beerni_a_gyumolcs_6

Titeket - vagy téged - hol láthatunk legközelebb?
Most egy kicsi szünet van a rallycross szakágban, így nagyon készülünk a pécsi IRC futamra, majd utána következik még két rallycross versenyünk.

Mit remélsz a pécsi IRC futamtól? Elsősorban a nemzetközi mezőnyre gondolok...
Ez egy nagyon érdekes dolog, hogy egyáltalán célba érünk-e... de én úgy gondolom, hogy aszfalton is gyorsulni fogunk és igenis megbízhatóbb lesz az autó! Ha pedig minden az elképzelésünk szerint történik, akkor az IRC és a homológ versenyautókhoz képest azt hiszem, hogy jó helyen fogunk célba érni. És persze vannak olyanok is a magyar mezőnyből, akikhez nem mérem a teljesítményünket! :-)

kezd_beerni_a_gyumolcs_5

Végezetül?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a munkáját, aki a csapatban és a csapat körül dolgozik, hiszen bíztak az autóban, bíznak bennünk és ez nagyon jól esik! Valamint a támogatóinknak is köszönettel tartozom!

 a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4890. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k