duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Kezd beérni a gyümölcs!
Spiciék először látták meg az Evo X-essel a célt
2011-08-13
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
805749373
Napi oldal:
107802
Jelenleg:
1321
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Nagyon sokat fektettek már Spiciék az Evo X-es projektbe, de úgy tűnik, hogy a kitartásuk és munkájuk gyümölcse kezd beérni! Aradon nemhogy célba értek, hanem tették ezt harmadik legjobb párosként. Spicivel beszélgettem az Arad Rallye-ról és a „hogyan tovább?”-ról!

kezd_beerni_a_gyumolcs_2

Végre-végre célba értetek, mesélj!
Nagyon jó kis verseny volt, mindamellett, hogy kemény is! Iszonyatosan jó szervezéssel, remek pályákon zajlott az Arad Rallye, aminek voltak olyan pontjai, amelyek a versenyhez kötődtek ugyan, de igazából túl sok szót nem szeretnék erre szaporítani. Nyilván mindenki tudja, hogy bizonyos emberek a pályabejárás szabályait ismét egyénien értelmezték, a büntetésről pedig az a véleményem, hogy teljes mértékben nevetséges volt, az elkövetés mértékéhez képest... na de, úgy tűnik, hogy ezt most már megszokhatjuk, hogy a magyar bajnokságban vannak „egyes” és „kettes” versenyzők.

Nektek elég volt a háromszori alkalom a pályák megismeréséhez?
Senkinek sem elég a háromszori alkalom, de ha ezt mindenki betartja, akkor mindenki egyformán készül fel a versenyre. Volt egy kis előnyöm ebben, hiszen tavaly ezeken a pályákon már versenyeztem, de én soha nem potyogtattam a könnyeimet, ha bármely futamon úgy kellett mennem, hogy én előtte még ott nem versenyeztem és mondjuk csak háromszor lehetett bejárni. Mindenképpen nehéz pályák, nehéz verseny! Háromból nem lehet megtanulni, de úgy gondolom, hogy ha párral többet lehetne menni, a megtanuláshoz az is kevés lenne, csak éppen akkor már pontosabb itinerrel lehetne odaállni a rajtba. Itt eldől az, hogy ki hogyan tud együtt dolgozni a navigátorával, csapatával, és az autójával.

kezd_beerni_a_gyumolcs_4

Milyen volt a pénteki SuperSpecial?
Érdekes kis színfoltja volt ennek a versenynek! Romániában egy megszokott dolog, hogy a pénteki napon zajlik a SuperSpecial és ez beleszámít az értékelésbe. A gumiválasztást illetően a románok – a szabályaik szerint – murvagumival teljesítették ezt, így nem volt egészen fair a küzdelem, hiszen a magyar szabályok erre nem adtak lehetőséget. Más jellegűek a szabályaink, náluk adott a szabad gumiválasztás lehetősége, mi pedig abból gazdálkodtunk, amiből csak lehetett.

Hogyan alakult a másnap?
A szombati napunk nagyon érdekes volt, hisz az első gyorsasági abszolút nem sikerült, voltak problémáink az autóval. Utána módosítottunk pár dolgot és a következő gyorsot már meg is tudtuk nyerni. Az egész versenyen nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, hiszen volt olyan gyors, amit hiba- és problémamentesen tudtunk teljesíteni, és voltak olyanok is, amire a technika rányomta a bélyegét. Összességében viszont egy stabil eredményt tudtunk produkálni, hiszen végig a második hely környékén álltunk, de az utolsó gyorson visszacsúsztunk a harmadik helyre. Csatáztunk az első helyért, nyertünk gyorsaságikat, így azt mondhatom, hogy egész jó már a sebességünk.

kezd_beerni_a_gyumolcs_1

Az autó is kezd most már "célba érős típus" lenni?
Most célba ért, bár több sebből vérzett! :-) Úgy gondolom, hogy a fejlesztés és a munka meg fogja hozni előbb-utóbb a gyümölcsét! Biztos, hogy egyre több sikeres szereplésünk lesz vele, lesznek futamgyőzelmeink melyeket pontokra váltunk, és „csupán” már csak az a kérdés, hogy ezt Magyarországon szeretnénk-e megtenni vele? És ebben - ez után a verseny után - erős kételyeim vannak! Nagyon sokan elgondolkoznak azon, hogy a jövő évtől a versenyzést hol fogják folytatni, és ezek között vagyunk mi is. Nem valószínű, hogy egy ilyen bajnokságban szeretnénk részt venni. Azok az emberek - akikről beszélek – tudják, hogy szégyent hoztak a magyar versenyzőkre és a magyar autósportra a nem sportemberhez méltó viselkedésükkel! Úgy gondolom, hogy ezen nekik is el kellene gondolkozniuk, mint ahogy a vezetésnek is, hogy mihez adják a nevüket és mihez nem. De mindegy! Ez a mi kis országunkban úgysem fog megváltozni valószínűleg... itt a pénz az úr!


kezd_beerni_a_gyumolcs_6

Titeket - vagy téged - hol láthatunk legközelebb?
Most egy kicsi szünet van a rallycross szakágban, így nagyon készülünk a pécsi IRC futamra, majd utána következik még két rallycross versenyünk.

Mit remélsz a pécsi IRC futamtól? Elsősorban a nemzetközi mezőnyre gondolok...
Ez egy nagyon érdekes dolog, hogy egyáltalán célba érünk-e... de én úgy gondolom, hogy aszfalton is gyorsulni fogunk és igenis megbízhatóbb lesz az autó! Ha pedig minden az elképzelésünk szerint történik, akkor az IRC és a homológ versenyautókhoz képest azt hiszem, hogy jó helyen fogunk célba érni. És persze vannak olyanok is a magyar mezőnyből, akikhez nem mérem a teljesítményünket! :-)

kezd_beerni_a_gyumolcs_5

Végezetül?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a munkáját, aki a csapatban és a csapat körül dolgozik, hiszen bíztak az autóban, bíznak bennünk és ez nagyon jól esik! Valamint a támogatóinknak is köszönettel tartozom!

 a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 5024. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k