h i r d e t é s
Összes oldal:
773885218
Napi oldal:
55850
Jelenleg:
835
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Demjén Martin nevét tavaly már sokan megismerhették: ő volt, aki 16 évesen ralisprintet nyert, durrogós nagy autókat ült meg, időnként öreg rókákat is megszégyenítő módon, magyarul rá mondtuk 2008-ban igen sokszor, hogy született tehetség. Idén megszerezte a jogosítványát, és már a nagy halakkal úszik: az Eger Ralira készül - egyelőre navigátor nélkül.
- Hogy ment a jogsi megszerzése? - Minden sima volt. Január közepén vizsgáztam forgalomban, előtte volt ugye az összes többi, de azt mondhatom, hogy szerencsére simán, elsőre ment minden. A rutinpályán volt egy kis kavarodás a vizsga előtt. Az oktatómmal szerettünk volna gyakorolni egy kicsit, de én elnéztem a helyet, ahol találkoztunk volna, így a gyakorlásból nem lett semmi. Utána hétfőn reggel 8-kor vizsgáztam rutinból, úgy, hogy 7-kor mentem ki a rutinpályára, és ott megnéztem, mit is kell majd csinálnom... De sikerült minden, és ez a lényeg.
- Ez azt jelenti, hogy már hivatalosan is autóversenyző lehetsz... Milyen autóval tervezed az évet? - Egy N2-es Suzuki Swift-tel tervezzük, a Tenkes Rallye Team színeiben, tehát Keller Péteréktől béreljük az autót. Remélem, hogy beválik majd nálam is, hisz tavaly ez az autó nem esett ki műszaki hiba miatt, úgyhogy remélhetőleg csak rajtam múlik majd. Én pedig megteszek mindent, hogy minél többször célba érhessünk.
- Viszont nagy hiányosság a csapatban, hogy nincs még navigátorod... Senki nem mer melléd beülni? :)
- Nem tudom…:) Sokakat kérdeztem már, de vagy van már kivel versenyezniük, vagy a válság miatt nem is indulnak idén. Az évünk anyagilag mondhatjuk, hogy összeállt, de azért jó volna, ha minimum a navigátor a nevezési díj felével be tudna szállni.
- És mindenképpen valami tapasztalt navigátor kell, aki tud terelgetni, segíteni a versenyzésben. Melyik bajnokságban, milyen versenyeken láthatunk majd? - Az ORB-ben tervezzük, most is az Eger Ralira készülünk. Szeretnénk egész évben menni, sőt, jó lenne, ha év végén azt mondhatnánk, hogy egy sikeres évet zártunk.
- Eddig mindig erősebb, nagyobb autókban indultál, hogyhogy most a Suzuki mellett döntöttetek?
- A pénz volt, ami meghatározta a választásunkat. Terveztünk mi nagyobb autót is, de az nem jött volna össze egész évre. Meg egyébként is azt gondolom, hogy elsőre pont megfelel az Suzuki, ezzel remek tapasztalatokat fogok tudni szerezni.
- A nagy autót, a kisebb versenyeket idén szögre akasztod? - Pont Eger után lesz egy héttel az Ózd Rali a túrásoknak, azon tervezzük, hogy elindulunk, elvégre sokáig Ózdon laktam, sok az ismerős, barát arrafelé, és szeretek ott versenyezni. De tervben van egy-két ralisprint is a saját autómmal, a BMW-vel. Persze ezek mind-mind tervek, de ha nem lesz navigátorom, semmi nem lesz az egészből. Majd meglátjuk.
Ez a hír most jelenik meg 6843. alkalommal
|