LCH Tavaszi LADA találkozó
Kiabálni kell vele
Farnadi Ágnes
2010-06-15
interjú • Etele
h i r d e t é s
Összes oldal:
684995381
Napi oldal:
96045
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Osváth Petivel és Farnadi Ágival szerettem volna beszélgetni, de a páros férfi tagja eléggé elfoglalt a 7végi verseny miatt.

Így Ági válaszolt a kérdéseimre, aminek így utólag már örülök is. :)

Kiabalni_kell_vele_5

Három aszfaltos verseny után holtversenyben a Botka – Szenner  párossal az abszolút értékelésben a 7. helyen álltok. Volt nullás versenyetek is, hogy értékelnéd az eddigieket?
Nagyon nehéz versenyeken vagyunk túl, és úgy tűnik, a szerencse idén nem akar mellénk állni. A nullás verseny különösen rosszul érintett mindenkit, még nem nagyon kellett versenyt feladnunk.
Az idei évben amúgy is nagyon erős a mezőny, a legkisebb hiba után csomagolhatsz is haza. Úgy gondoljuk, az abszolút 5. helyért is komoly harcokat kell majd vívni, és aki az első 10-ben zárja az évet, egyáltalán nem panaszkodhat.

thumb_Kiabalni_kell_vele_1Mesélj kérlek kicsit az eddigi történésekről.
Egerben mindjárt az elején elment a hajtásunk, szorult a váltónk. Második nap megpróbáltunk kicsit sietni, ennek meg is lett az eredménye, megjártuk az erdőt, de szerencsére nagyobb baj nélkül megúsztuk. Sikerült az abszolút 6. helyen beérni.

thumb_Kiabalni_kell_vele_2Miskolcon még a futam kezdete előtt el akartunk végezni néhány apróbb beállítást, de egy poros kanyarban sikerült felborulni, ami miatt egész éjjel szereltünk. Az első gyorson vettük észre, hogy kirúgtuk a hangosítást, amikor kimásztunk a kocsiból. A második gyorson kaptunk mindjárt a rajtot követő egyenesben (?!) egy defektet. Sajnos ezzel még mennünk kellett egy jó darabig mire találtunk egy félreeső helyet, ahol lecserélhettük. A terep lejtett, a kocsi egyfolytában leesett az emelőről…rengeteg időt bennhagytunk…hazajöttünk, mert nem láttunk esélyt a pontszerzésre.

A Salgó rally 2 pontját sem kaptuk ingyen: megint jött a hajtásprobléma, amit sikerült ugyan orvosolni, de jött helyébe más: elkezdett forrni a vizünk. Csodával határos módon sikerült célba érni az autóval, amit defekt, jégeső, szárnytörés és a körgyorson még egy kétkerekes autó utolérése is nehezített.

Annak ellenére, hogy az autótok nem annyira „színes” a szponzor matricáktól, ennek ellenére is ott tudtok autózni az élmezőnyben. Sokan látják bennetek a lehetőséget akár futamgyőzelemre is. Mivel kompenzáltok?
Idén úgy tűnik a kompenzációt még nem nagyon találtuk meg. :( Igyekszünk mindent megtenni, de ennyi kudarc után hamar elfáradsz. Úgy gondolom a pályabejárást mindig becsülettel végigcsináltuk, ez biztos sokat számít. A tavalyi év elég volt arra is, hogy összeszokjunk; nagyon fontosnak tartom, hogy jól tudunk együttműködni. A csapat továbbra is nagyon jó, de tény, hogy a szponzorok számát illetően rengeteg a lemaradásunk a többiekkel szemben. Van viszont egy kiváló pilótánk, aki nem csak vezeti, de érti is az autót. Bátran állíthatom, a mezőny nagy része, a salgói problémánkkal a nap végéig sem jutott volna. Kis csapat vagyunk, igyekszünk beosztani, megbecsülni, amink van…szerintem ennyi a titok…és ha egyszer végre kipihenten, közel hasonló háttérrel mehetnénk a rajtba, mint a nagy többség, szerintem tudnánk javulni.

kiabalni_kell_vele_2

Murvás versenyek jönnek, mit vártok? Mivel készültök?
Egyfelől kíváncsian várjuk, hogy a Super 2000-es autók hogyan viselkednek majd ezeken a pályákon. Másfelől örülünk, hogy végre itthon mehetünk. A murvát mindketten jobban szeretjük, bár az autót egyáltalán nem kíméli. Ugyanúgy készülünk, mint eddig, és az év eddigi történései után, csak bízni tudunk benne, hogy a hazai pályákon van valahol elrejtve a mi a szerencsénk.

Mesélj kérlek arról hogy mivel tudod kivenni a részed a csapatmunkából, a pályák felírásán és visszadiktálásán túl?
Igyekszek minden olyan dolgot megoldani, amihez kell az angol. Eddig az itthoni kínálatra volt kénytelen hagyatkozni a csapat beszerzés szempontjából, most amihez kell a nyelvtudás, az az én saram... :D

Ami az autót illeti, idén volt alkalmam  jobban beletanulni a technikai háttérbe. Még azért hengerfejezni nem állnék neki, de ha így megy tovább az év, lehet még arra is sort kerítünk. :) Csiszolás, matricázás...amit rámosztanak, azt szívesen megcsinálom. Ha tehetném, egész nap az autó körül lennék, nagyon érdekel mi, miért van.

Petivel ti a magánéletben is egy pár vagytok, mivel és hogy vívtad ki, hogy te diktálhatsz neki?
Jó a kérdés, szó szerint ki kellett vívni. Emlékeim szerint jó 4-5 évembe került. Eleinte még azt sem szerette, ha kimentem utána a versenyekre, aztán 2007-ben kisírtam magamnak egy Mikulás rally-t, de továbbra is azt tartották a csapatban, hogy ki kell járni a szamárlétrát, aztán majd eldől, mire vagyok képes. 2008-ban "besoroztak" Marits Jani mellé harmad osztályba, 2009-ben pedig Eger előtt pár héttel a csapat megszavazta a bizalmat. Nem tudom másnál hogyan működik, de itt inkább volt hátrány a pilóta párjának lenni, mint előny, de ez így van jól. Ha nem végzem jól a munkám, jön jobb, el fogom tudni viselni, ha lecserélnek, de bízok benne, hogy erre nem kerül sor. ;)



Törékeny és csendes nő létedre elég határozottan mondod az információkat, ez mennyire elvárás?
Igen, ezt már elég sokszor megkaptam...bár csendesnek még senki sem titulált. :D Volt, aki azt hitte félelmemben "üvöltök", és volt, aki azt, hogy folyton rossz az átbeszélőnk. Az igazság az, hogy kaptam belső kamerás felvételeket a Nemes Csabiról és Gács Gáborról. Akkor Peti azt mondta, majd ha úgy tudok ordítani én is, neki az lesz a jó navigálás. Hogy pontosan idézzem:" ...mert ez olyan hatással van rám, mint egy jó kocsmai verekedés..." Lévén "kicsit" más a hangfekvésem a fiúkénál, ez  kívülről elég viccesen hat, - bevallom számomra is- de állítólag belül teljesen más.

Volt már úgy, hogy elgondolkoztál, hogy beülsz-e még a versenyautóba? Vagyis féltél már úgy igazán?
Félelem miatt még nem akartam kiszállni, de amikor egy verseny alatt több a műszaki problémád, mint egy egész mezőnynek, akkor van, hogy összecsomagolnál.
Petiben maximálisan megbízok, nem is lehetne ezt másként csinálni. Nyílván így is benne van a pakliban, hogy baj lesz, de ha már ezen gondolkodsz, akkor választani kell egy másik sportot.

kiabalni_kell_vele_1

Te mivel lennél elégedett a következő versenyen, versenyeken?
Nem is tudom, jó lenne feljebb kerülni, mert tudom hogy képesek vagyunk rá. Első ötben benne lenni...azt mindenképpen szeretnénk.

Ez a hír most jelenik meg 7780. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k