Matador RX NIGHT - 2025.08.09. - RabócsiRing, Máriapócs
Kiadó autó és talán jön újra a Tesó
Botka Duduéknál összeállni látszik az idény
2011-02-04
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
777234261
Napi oldal:
103015
Jelenleg:
1098
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_1Botka Dudu - Szenner Zsolttal az oldalán - hullámzó évet tudhat maga mögött. Sok technikai hiba, rengeteg defekt, de azért az év végére már összeállt a technika. Az idei tervekről hallunk:

Beszéljünk kicsit a tavalyi évről, hogyan sikerült?
Nem kezdődött jól a 2010-es évünk. Nagyon későn készült el az autónk, így nem maradt elég idő arra, hogy kipróbáljuk az első futam előtt, ráadásul az Eger Rallye-n rengeteg, kb. 8-10 defektet kaptunk. Miskolc Rallye-ra már megcsináltuk a gátlókat, amiket az első futamon éreztünk, hogy rossz volt, viszont még ez a futam sem jött össze, mert a programozásnál volt valami gond, elment a nyomásunk, szétment a turbónk, így itt emiatt kellett idő előtt feladnunk a versenyt.
kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_3
A Salgó Rallye már sokkal jobban sikerült, másfajta gumival mentünk, a gátló is jó volt, és itt már az ötödik helyen tudtunk végezni. Ez volt az a verseny számunkra, amiben már csak egy hiba volt, egy defekt, amivel mentünk azért tizenvalahány kilométert, de ettől függetlenül is azt mondhatom, hogy a verseny, az nagyon jó volt!
Szombathely Rallye-n már hibátlanul működött minden, és itt már olyan is volt, amikor a harmadik helyen álltunk, csak sajnos az utolsó gyorsaságin, 300 méterrel a cél előtt felrobbant a motorunk.

Folyamatos szerencsétlen helyzetek jellemezték a tavalyi évet, vagy már a verseny elején ki kellett állnunk, vagy a cél előtt utolért a balszerencse… Minden hibára megvan persze a magyarázat, így most már ennek tükrében építjük össze a dolgokat, hogy 100 %-osak lehessünk.

Voltak azért sikereitek is…
Romániában volt egy Bajnokok Tornája, amit sikerült megnyernünk. Ott volt Spici is, Szabó Gergő is, és nem mondom, hogy fölényesen, de végül azért nyertünk. Nagyon-nagyon komoly verseny volt, nem is gondoltam volna, hogy ilyen lesz. Spiciék mentek az én autómmal egyébként, én csak úgy bekéredzkedtem, hogy had mehessek már én is pár kört. Úgyhogy ez egy rövid, de szerencsés verseny volt, ami nagyon jól sikerült.

kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_2

A másik sikerünk pedig a Waldviertel Rallye, ahol végül a harmadik helyen végeztünk. Komoly verseny volt, komoly versenyzőkkel, számunkra idegen pályákon, így nagyon örültünk, hogy célba értünk, valamint ez volt az a futam, ahol egyetlen egy problémánk sem volt. Nem kaptunk defektet, nem volt semmilyen műszaki probléma, mi sem hibáztunk egyet sem, szóval tényleg szenzációsan működött ott minden!

Milyen tervekkel készültök az idei évre? Mi változik?
Az autót most is teljesen felújítjuk, és most már talán megtanultuk a IX-es fortélyait is, hogy mit kell kicserélgetni és mit nem. Minden olyan dolgot, ami meghibásodott, vagy meghibásodhat, azokat 1-2-3 versenyenként fogjuk cserélgetni, hogy idén ne legyen probléma. Mindezek mellett pedig egy olyan csapatfőnököt szeretnék, aki jól végzi a dolgát és a csapatvezetői feladatokat valóban véghez tudja vinni, nem csak áll és nézegetjük egymást.

Van már jelölted?
Igen, egy régi jó barátom, aki a rallye-ban benne volt sokáig Őbenne látom azt, hogy összetudja rakni azokat a dolgokat, amelyek a versenyekre kellenek. Most túl sok feladat hárul rám, nem tudok mindennel én egyedül foglalkozni, ezért lenne szükségem valakire, aki levenné a vállamról a terhet és én arra figyelhetnék, amire kell.

kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_4

Több autót említettél. Mesélj!
Hozzánk került Szabó Gergő autója, amivel tavaly és tavalyelőtt is bajnokságot nyert Romániában, de egyelőre még nem tudjuk, hogy mi lesz az autó sorsa, valószínűleg bérbe fogjuk adni. Nemrég érkezett meg a kocsi, úgyhogy most szedjük szét, és újítjuk fel. Még egyelőre bizonytalan, az is lehet, hogy Romániába adjuk bérbe, vagy talán Magyarországra, illetve van még egy harmadik lehetőség is, hogy a tesóm visszatér, és ezzel az autóval fog versenyezni.

Te hol tervezed az idei évi versenyzést?
Itthon, vagy esetleg Romániában?
A magyar bajnokságot mindenféleképpen végig akarom csinálni, emellett pedig a nagy álmom, hogy egy Deutschland Rally-n, vagy 2-3 külföldi futamon induljak. Nagyon jó lenne, ha összejönne, hogy a német VB futamon rajthoz tudnék állni, a Szabó Gergő-féle autóval az idei évben.

A Mecsek Rallye előtt állt a műhelyetekben egy EVO X-es, építés alatt. Látni fogjuk azt idén?
Nem, mert már külföldre értékesítettük azóta. Úgy gondoltam, hogy jobban járunk, ha a hazai bajnokságban még a IX-essel próbálkozunk, amihez van mindenünk, és most ugye egy kész autót kaptunk Gergőtől. A IX-est már kitanultuk, vannak vele tapasztalataink, előjöttek a problémái. Már nem akarok éveket azzal elfecsérelni, hogy megkeressük egy-egy új típus hibáit, hogy idő előtt kelljen kiállnunk egy-egy futamon, mert mégsem jól fejlesztettünk valamit.

Továbbra is feketék az autók?
Az egyik továbbra is karbon-matricával lesz fekete színű, a másik pedig mattfehér lesz. Nem tudjuk, hogy lesz-e rá bérlő, ha nem, akkor tesóm fog mattfehérben menni vele.

Ez a hír most jelenik meg 6333. alkalommal
címkék: Botka Dávid
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k