LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Kiadó autó és talán jön újra a Tesó
Botka Duduéknál összeállni látszik az idény
2011-02-04
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770447519
Napi oldal:
52602
Jelenleg:
895
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_1Botka Dudu - Szenner Zsolttal az oldalán - hullámzó évet tudhat maga mögött. Sok technikai hiba, rengeteg defekt, de azért az év végére már összeállt a technika. Az idei tervekről hallunk:

Beszéljünk kicsit a tavalyi évről, hogyan sikerült?
Nem kezdődött jól a 2010-es évünk. Nagyon későn készült el az autónk, így nem maradt elég idő arra, hogy kipróbáljuk az első futam előtt, ráadásul az Eger Rallye-n rengeteg, kb. 8-10 defektet kaptunk. Miskolc Rallye-ra már megcsináltuk a gátlókat, amiket az első futamon éreztünk, hogy rossz volt, viszont még ez a futam sem jött össze, mert a programozásnál volt valami gond, elment a nyomásunk, szétment a turbónk, így itt emiatt kellett idő előtt feladnunk a versenyt.
kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_3
A Salgó Rallye már sokkal jobban sikerült, másfajta gumival mentünk, a gátló is jó volt, és itt már az ötödik helyen tudtunk végezni. Ez volt az a verseny számunkra, amiben már csak egy hiba volt, egy defekt, amivel mentünk azért tizenvalahány kilométert, de ettől függetlenül is azt mondhatom, hogy a verseny, az nagyon jó volt!
Szombathely Rallye-n már hibátlanul működött minden, és itt már olyan is volt, amikor a harmadik helyen álltunk, csak sajnos az utolsó gyorsaságin, 300 méterrel a cél előtt felrobbant a motorunk.

Folyamatos szerencsétlen helyzetek jellemezték a tavalyi évet, vagy már a verseny elején ki kellett állnunk, vagy a cél előtt utolért a balszerencse… Minden hibára megvan persze a magyarázat, így most már ennek tükrében építjük össze a dolgokat, hogy 100 %-osak lehessünk.

Voltak azért sikereitek is…
Romániában volt egy Bajnokok Tornája, amit sikerült megnyernünk. Ott volt Spici is, Szabó Gergő is, és nem mondom, hogy fölényesen, de végül azért nyertünk. Nagyon-nagyon komoly verseny volt, nem is gondoltam volna, hogy ilyen lesz. Spiciék mentek az én autómmal egyébként, én csak úgy bekéredzkedtem, hogy had mehessek már én is pár kört. Úgyhogy ez egy rövid, de szerencsés verseny volt, ami nagyon jól sikerült.

kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_2

A másik sikerünk pedig a Waldviertel Rallye, ahol végül a harmadik helyen végeztünk. Komoly verseny volt, komoly versenyzőkkel, számunkra idegen pályákon, így nagyon örültünk, hogy célba értünk, valamint ez volt az a futam, ahol egyetlen egy problémánk sem volt. Nem kaptunk defektet, nem volt semmilyen műszaki probléma, mi sem hibáztunk egyet sem, szóval tényleg szenzációsan működött ott minden!

Milyen tervekkel készültök az idei évre? Mi változik?
Az autót most is teljesen felújítjuk, és most már talán megtanultuk a IX-es fortélyait is, hogy mit kell kicserélgetni és mit nem. Minden olyan dolgot, ami meghibásodott, vagy meghibásodhat, azokat 1-2-3 versenyenként fogjuk cserélgetni, hogy idén ne legyen probléma. Mindezek mellett pedig egy olyan csapatfőnököt szeretnék, aki jól végzi a dolgát és a csapatvezetői feladatokat valóban véghez tudja vinni, nem csak áll és nézegetjük egymást.

Van már jelölted?
Igen, egy régi jó barátom, aki a rallye-ban benne volt sokáig Őbenne látom azt, hogy összetudja rakni azokat a dolgokat, amelyek a versenyekre kellenek. Most túl sok feladat hárul rám, nem tudok mindennel én egyedül foglalkozni, ezért lenne szükségem valakire, aki levenné a vállamról a terhet és én arra figyelhetnék, amire kell.

kiado_auto_es_talan_jon_ujra_a_teso_4

Több autót említettél. Mesélj!
Hozzánk került Szabó Gergő autója, amivel tavaly és tavalyelőtt is bajnokságot nyert Romániában, de egyelőre még nem tudjuk, hogy mi lesz az autó sorsa, valószínűleg bérbe fogjuk adni. Nemrég érkezett meg a kocsi, úgyhogy most szedjük szét, és újítjuk fel. Még egyelőre bizonytalan, az is lehet, hogy Romániába adjuk bérbe, vagy talán Magyarországra, illetve van még egy harmadik lehetőség is, hogy a tesóm visszatér, és ezzel az autóval fog versenyezni.

Te hol tervezed az idei évi versenyzést?
Itthon, vagy esetleg Romániában?
A magyar bajnokságot mindenféleképpen végig akarom csinálni, emellett pedig a nagy álmom, hogy egy Deutschland Rally-n, vagy 2-3 külföldi futamon induljak. Nagyon jó lenne, ha összejönne, hogy a német VB futamon rajthoz tudnék állni, a Szabó Gergő-féle autóval az idei évben.

A Mecsek Rallye előtt állt a műhelyetekben egy EVO X-es, építés alatt. Látni fogjuk azt idén?
Nem, mert már külföldre értékesítettük azóta. Úgy gondoltam, hogy jobban járunk, ha a hazai bajnokságban még a IX-essel próbálkozunk, amihez van mindenünk, és most ugye egy kész autót kaptunk Gergőtől. A IX-est már kitanultuk, vannak vele tapasztalataink, előjöttek a problémái. Már nem akarok éveket azzal elfecsérelni, hogy megkeressük egy-egy új típus hibáit, hogy idő előtt kelljen kiállnunk egy-egy futamon, mert mégsem jól fejlesztettünk valamit.

Továbbra is feketék az autók?
Az egyik továbbra is karbon-matricával lesz fekete színű, a másik pedig mattfehér lesz. Nem tudjuk, hogy lesz-e rá bérlő, ha nem, akkor tesóm fog mattfehérben menni vele.

Ez a hír most jelenik meg 6328. alkalommal
címkék: Botka Dávid
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k