SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KisKeso Clioval tér vissza
Kesjár János - Csonti - Clio R3
2009-07-30
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
773393733
Napi oldal:
15031
Jelenleg:
870
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A pécsi nevezési listán egy rég látott név: Kesjár János neve szerepel egy Renault Clio R3 pilótájaként. Erről beszélgettünk Janival:

Tavaly láthattunk utoljára versenyautóban…
Igen, ez így van. Ferjáncz Andrissal indultunk Egerben és Miskolcon. 2007-ben is csak egy versenyen indultam. Jó pár év kimaradt a rendszeres autózásból…

Soha nem felejtem el, amikor az első és egyetlen Zala Rallye-n a Citroen Saxo-val másnap abszolút negyedikként rajtoltál el…
Mert Te már öreg vagy, azért nem felejted el… :)
Valóban így volt, Janika vezetett, második volt Érdi. Harmadik Bútor Robi a nagy F2-es Forddal és jöttünk mi a kis Saxoval, mögöttünk a komplett N-es mezőny. Azt gondolom, hogy az akkor nagy dolog volt…

Aztán megkóstoltad a négykerekes világot, mintha mindig kicsit előtte jártatok volna, hiszen a Subaruból is Ti mutattátok be először a kereklámpást és Evo IXesed is Neked volt először.
( képek az első itthoni EvoIXesről - 2006.03.22)

Talán pont ez volt a baj… Mindig kicsit hamarabb volt meg az autónk, mint a hozzá megfelelő háttér. Volt autó, de nem nagyon tudtam elindulni a versenyeken, vagy pedig a fejlesztésekkel maradtunk le. Ezért is szálltunk ki abból és örömmel élem meg ezt a mostani történetet, hiszen ez a Renault Clio R3 ütőképes autó a kategóriájában itthon is és külföldön is. Eladtuk a Mitsubishit és azt remélem egy hosszabb távú történet kezdete ez a mostani. A terv az, hogy két-három komplett évet autózzunk ezzel a kis Clio-val a magyar bajnokságban.

Az autó nagyon hasonlít Kőváry B!arna autójára.
Szinte majdnem ugyanaz, mint a Barnáé. Ugyanott épült, a Takács Motorsport építette ezt az autót is. Ez egy itthon vásárolt autó és magyar cső van benne, ugyanazokat a paramétereket tudja, mint a Barnáé és kb. 80 kilóval nehezebb, mint egy gyári R3-as.
Mivel idén építettük, így már vannak benne 2009-es fejlesztések is, de igazából ezek kis apróságok, amiket a gyár már idén küld ki a csomagban.

Az autó fehér színű. Milyen matricákat láthatunk rajta?
A régi támogatónk a MASPED továbbra is mellettünk áll. Természetesen a PIRELLI-t is meg kell említenünk, hiszen kaptunk tőlük is segítséget. Valamint Nagy Peti Kusza tiszteletére a LAZAPIPA.hu matrica is felkerült az autóra. Csaba (Kesjár - a szerk.) baráti köre segít nekem.

A Takács Motorsport szervizsátra alatt immár három Renault Clio R3 áll. Házon belül is nagy lesz a csata, jól látom?
Takiék nagyon értik a dolgukat és mentem olyan csapatban, ahol három autó volt a csapatban és egymás ellen mentünk… Remélem ez a történet sokkal tovább fog tartani.

Milyen vérmes reményekkel vágtok neki a pécsi versenynek?
Idén két verseny van tervben, megnézzük mire leszünk képesek és igazából jövőre szeretnénk támadni. Most még nem tudom hova tenni magamat. Sok még a kérdőjel bennem az autóval kapcsolatban, de az biztos, hogy nagyon jóindulatú, nagyon jól kezelhető a versenyautónk.
Meglátjuk majd, hogy mennyire tudunk támadni vagy esetleg mennyire kell felzárkóznunk.
A cél, hogy egyben beérjen az autó a célba de azért nézni fogjuk az időket is, hogy tudjuk, mennyit kell fejlődnünk.

Az autón kívül a navigátor is új…
Igen, Csontos Tamással, Csontival megyek. Soha nem ültünk még együtt autóban. A pályabejáráson hamar kiderült, hogy tisztába van a feladataival és jól éreztük magunkat az autóban a tréningen. Jó reményekkel várjuk a versenyt.

Ez a hír most jelenik meg 8252. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k