KisKeso és az Evo9
és az EVO IX
2006-03-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765514362
Napi oldal:
117599
Jelenleg:
1682
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Kesjár János
Emlékszünk rá, mikor a murvás Zala Rallyen a kis Saxoval előkelő helyen autózott... Majd volt kereklámpás Subaru és aztán kis csend és kocsizás a gyorsasági futamokon.
Egy új műhelybe és egy új autó mellé invitált...


Egy EvoIX-esre támaszkodunk…
Mesélj egy kicsit arról, mi a hír Kesjár János körül 2006-ban…
Jó pár éve eltűntem a rallyból, a pályaversenyzés maradt, mert anyagi lehetőségeink csak azt tették lehetővé, hogy ott csikorogjunk.

Most egy hosszabb, három éves projektbe vágtunk bele, aminek természetesen az elsődleges célja újra a rallyzás.

Ahogy tudom, azért idén még mindig pályalicenszet igényeltél…
Egy komoly csapatépítésbe fogtunk.
Ahogy látod, itt van a Mitsubishi EvoIX, amivel valóban idén még pályán megyek.
A csapat tagja egy fiatal versenyző, Mészáros László, aki Skodával fog menni, és szintén pályán, de a célunk, hogy rallyba szerepeljünk jövőre.

Az a feladatom, Laci jól érezze magát az autóversenyzésben és megtanulja ennek a sportnak azokat a dolgait, amik elsajátíthatóak.

Pályán nem fogsz tudni beülni mellé, de azért tanácsokat, instrukciókat így is lehet adni?
Azzal a minimális tapasztalattal, amit a pár év alatt összeszedtem az autósportban, azzal megpróbálom gyorsítani a fejlődését. Amit már kitaláltak emberek és jól működik, azt neki ne kelljen újból kitalálnia. Azt gondolom, hamarabb rá tud majd így érezni az ideális ívekre, a megfelelő tempóra, a ballábfékezésre.
Ezek az alapok ahhoz, és ha bármikor versenyezni szeretne valaki, akkor ezekkel tisztában kell lennie.

Ezek a hosszútávú tervek azt sugallják, hogy találtatok a támogatót… Vagy lottón nyertél?
Nem nyertem, valóban támogatói segítséggel sikerült az autóhoz jutni, de Kőváry Barna példájából tanulva nem nevesíteném meg a szponzort, az autó matricáiból úgyis kiderül majd, addig pedig megspórolnék néhány telefont a hiénáknak :)

Beszéljünk egy kicsit erről a szép fehér autóról… Szemmel láthatóan ez egy vadonatúj utcai harcos…
Néhány kilométer volt benne, mikor leálltunk vele a trélerről…
Egy N csoportos autót építünk belőle.
A rally szabályai szerint szeretnénk megépíteni, hiszen ahogy korábban is mondtam, a cél a rally, idén az autóval minimális szeretnénk tesztelni. Év végére jó lenne már képbe lenni azzal, hogy aszfalton mit tud az autó, milyen beállításokkal hogyan viselkedik.
Hegyen is rallygumival szeretnék menni, nem a teli slickkel, ami pályán engedélyezett.

Év végére már majdnem kész autót szeretnék és jövő télen terveink szerint kapja meg az összes fejlesztést, ami alapján majd elmondhatjuk, hogy egy top szuper N-es autó lesz alattunk.

Az autó most jött a szalonból, Angliából.
Mit lehet róla tudni, mennyivel tud többet, mint például a VIII-as.
Most megfogtál, mert nem vagyok tisztában igazán a tesztadatokkal és nem is ültem soha sem VI-osban, sem más Mitsubishiben. Akik értenek hozzá, azok egyöntetűen állítják, hogy ezzel a változó szelepvezérléssel gyorsabb, mint a VIII-asok.
Amit tudok róla, hogy könnyebb az autó, mint a korábbi változatok, hiszen már alumínium a tető, a géptető, a hátsó ajtó.

A sarokban itt egy köteg cső, ami ha jól látom, nem a műhely fűtését hivatott szolgálni…
Jó megfigyelő vagy, az tényleg nem a fűtéscső… :)
Ez egy VB homologizációnak megfelelő, ultrakönnyű Costum Cage bukócső, amihez kaptunk egy aranyos összerakási segédletet, ami olyan szintű, hogy szerintem az IKEA-ban nem adnak ilyen képekkel illusztrált anyagot egy konyhabútor összerakásához, pedig aztán azokkal is kell LEGO-zni rendesen…

Nem csak az autó, de a műhely is vadonatúj.
A műhely még közel sincs a végleges állapotában, az autók már bent állnak. Azt gondolom Taki neve jó garancia arra, hogy lesz a kocsiból valami.

Kívánom, hogy karcmentesen menj idén és jövőre ott állj az első rally futam rajtjánál ezzel a gyönyörű autóval!
Köszi!

Ez a hír most jelenik meg 8260. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k