KisKeso és az Evo9
és az EVO IX
2006-03-23
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976217
Napi oldal:
59266
Jelenleg:
817
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Kesjár János
Emlékszünk rá, mikor a murvás Zala Rallyen a kis Saxoval előkelő helyen autózott... Majd volt kereklámpás Subaru és aztán kis csend és kocsizás a gyorsasági futamokon.
Egy új műhelybe és egy új autó mellé invitált...


Egy EvoIX-esre támaszkodunk…
Mesélj egy kicsit arról, mi a hír Kesjár János körül 2006-ban…
Jó pár éve eltűntem a rallyból, a pályaversenyzés maradt, mert anyagi lehetőségeink csak azt tették lehetővé, hogy ott csikorogjunk.

Most egy hosszabb, három éves projektbe vágtunk bele, aminek természetesen az elsődleges célja újra a rallyzás.

Ahogy tudom, azért idén még mindig pályalicenszet igényeltél…
Egy komoly csapatépítésbe fogtunk.
Ahogy látod, itt van a Mitsubishi EvoIX, amivel valóban idén még pályán megyek.
A csapat tagja egy fiatal versenyző, Mészáros László, aki Skodával fog menni, és szintén pályán, de a célunk, hogy rallyba szerepeljünk jövőre.

Az a feladatom, Laci jól érezze magát az autóversenyzésben és megtanulja ennek a sportnak azokat a dolgait, amik elsajátíthatóak.

Pályán nem fogsz tudni beülni mellé, de azért tanácsokat, instrukciókat így is lehet adni?
Azzal a minimális tapasztalattal, amit a pár év alatt összeszedtem az autósportban, azzal megpróbálom gyorsítani a fejlődését. Amit már kitaláltak emberek és jól működik, azt neki ne kelljen újból kitalálnia. Azt gondolom, hamarabb rá tud majd így érezni az ideális ívekre, a megfelelő tempóra, a ballábfékezésre.
Ezek az alapok ahhoz, és ha bármikor versenyezni szeretne valaki, akkor ezekkel tisztában kell lennie.

Ezek a hosszútávú tervek azt sugallják, hogy találtatok a támogatót… Vagy lottón nyertél?
Nem nyertem, valóban támogatói segítséggel sikerült az autóhoz jutni, de Kőváry Barna példájából tanulva nem nevesíteném meg a szponzort, az autó matricáiból úgyis kiderül majd, addig pedig megspórolnék néhány telefont a hiénáknak :)

Beszéljünk egy kicsit erről a szép fehér autóról… Szemmel láthatóan ez egy vadonatúj utcai harcos…
Néhány kilométer volt benne, mikor leálltunk vele a trélerről…
Egy N csoportos autót építünk belőle.
A rally szabályai szerint szeretnénk megépíteni, hiszen ahogy korábban is mondtam, a cél a rally, idén az autóval minimális szeretnénk tesztelni. Év végére jó lenne már képbe lenni azzal, hogy aszfalton mit tud az autó, milyen beállításokkal hogyan viselkedik.
Hegyen is rallygumival szeretnék menni, nem a teli slickkel, ami pályán engedélyezett.

Év végére már majdnem kész autót szeretnék és jövő télen terveink szerint kapja meg az összes fejlesztést, ami alapján majd elmondhatjuk, hogy egy top szuper N-es autó lesz alattunk.

Az autó most jött a szalonból, Angliából.
Mit lehet róla tudni, mennyivel tud többet, mint például a VIII-as.
Most megfogtál, mert nem vagyok tisztában igazán a tesztadatokkal és nem is ültem soha sem VI-osban, sem más Mitsubishiben. Akik értenek hozzá, azok egyöntetűen állítják, hogy ezzel a változó szelepvezérléssel gyorsabb, mint a VIII-asok.
Amit tudok róla, hogy könnyebb az autó, mint a korábbi változatok, hiszen már alumínium a tető, a géptető, a hátsó ajtó.

A sarokban itt egy köteg cső, ami ha jól látom, nem a műhely fűtését hivatott szolgálni…
Jó megfigyelő vagy, az tényleg nem a fűtéscső… :)
Ez egy VB homologizációnak megfelelő, ultrakönnyű Costum Cage bukócső, amihez kaptunk egy aranyos összerakási segédletet, ami olyan szintű, hogy szerintem az IKEA-ban nem adnak ilyen képekkel illusztrált anyagot egy konyhabútor összerakásához, pedig aztán azokkal is kell LEGO-zni rendesen…

Nem csak az autó, de a műhely is vadonatúj.
A műhely még közel sincs a végleges állapotában, az autók már bent állnak. Azt gondolom Taki neve jó garancia arra, hogy lesz a kocsiból valami.

Kívánom, hogy karcmentesen menj idén és jövőre ott állj az első rally futam rajtjánál ezzel a gyönyörű autóval!
Köszi!

Ez a hír most jelenik meg 8353. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k