|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808356661
Napi oldal:
266326
Jelenleg:
1537
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Három év után a nagy hagyományokkal rendelkező futam hátat fordít Athénnak az egyre kevesebb néző, és a környezetvédők miatt.
Pont Aris Vovos talált kemény szavakat a futam kezdete előtt. "Őszintén szólva, szerintem a kísérlet, hogy Athénba helyezzük át a rallyt megbukott." Vovos szerint a várostól északra található szakaszok túl kemények, és egyre kevesebb a néző a pálya szélén. "Ha eltekintünk a szuperspeciáltól, akkor északon jóval több rajongó látogat ki a versenyre, és szerintem egy ilyen futamnak kell a nézők támogatása."
Anita Passalis pályafőnök ugyanezen a véleményen van. "Nyilvánvaló, hogy a nézők jobban kedvelik az északi szakaszokat. Ott jóval vidékiesebb a táj. Az emberek ott kihasználják a lehetőséget egy hosszú hétvégére, hogy maguk mögött hagyják a minden napi gondjaikat."
A gyéren látogatott szakaszok csak az igazság felét jelentik, van egy másik ok is, amiért ismét költözni kényszerül a görög világbajnoki futam. Athénban 5 millióan élnek, ez a teljes görög lakosság mintegy fele, így a város körül kevés az igazi rallys pálya. Mivel tavaly a városhoz közeli egyetlen hegyláncon tűzvész pusztított, így a felelős szervek környezetvédőkkel együtt átszabták pár természetvédelmi terület határát. Így az idei rally egyes szakaszait meg kellett rövidíteni, és a szervezők szerint ennél már csak több gondjuk lesz. "Természetesen nem szeretnénk tovább terhelni a természetet, így inkább más megoldást keresünk" - mondta Anita Passalis.
A futam fő pályatervezője viszont még nem tudja, hogy hova is költöznek majd. Így újra képbe kerülhet a legendás Delphi mellett lévő Itea, mint start város. Ennek ellent mond viszont az, hogy a kikötő város inkább csak városka, mert elég kicsi. A favoritok közé tartozik az Athéntól északra fekvő Lamia, ahol már járt a rally, mielőtt a fővárosba költözött volna. "Egy új autópálya Lamiába még ezen a télen elkészül majd. Ezzel könnyebben megközelíthető lenne a rally központ, mint régebben" - érvelt Passalis.
A hegyi szakaszok mindkét esetben ugyanazok lennének. A főnökasszony a rotáció miatt is aggódik, mely 2010-ben pihenésre kényszeríti a görögöket. A rendező fél, hogy a szponzorok visszavonják támogatásukat és, hogy nehezebb dolga lesz a hivatalos szervekkel. "Ha a felelősöknek el akarod magyarázni, hogy ez egyfontos és egyedülálló rendezvény, akkor egyszerűbb dolgod van, ha ez a rendezvény minden évben megrendezésre kerül" - nyilatkozta Passalis.
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 1649. alkalommal
|