h i r d e t é s
Összes oldal:
685930384
Napi oldal:
95698
Jelenleg:
1428
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Három év után a nagy hagyományokkal rendelkező futam hátat fordít Athénnak az egyre kevesebb néző, és a környezetvédők miatt.
Pont Aris Vovos talált kemény szavakat a futam kezdete előtt. "Őszintén szólva, szerintem a kísérlet, hogy Athénba helyezzük át a rallyt megbukott." Vovos szerint a várostól északra található szakaszok túl kemények, és egyre kevesebb a néző a pálya szélén. "Ha eltekintünk a szuperspeciáltól, akkor északon jóval több rajongó látogat ki a versenyre, és szerintem egy ilyen futamnak kell a nézők támogatása."
Anita Passalis pályafőnök ugyanezen a véleményen van. "Nyilvánvaló, hogy a nézők jobban kedvelik az északi szakaszokat. Ott jóval vidékiesebb a táj. Az emberek ott kihasználják a lehetőséget egy hosszú hétvégére, hogy maguk mögött hagyják a minden napi gondjaikat."
A gyéren látogatott szakaszok csak az igazság felét jelentik, van egy másik ok is, amiért ismét költözni kényszerül a görög világbajnoki futam. Athénban 5 millióan élnek, ez a teljes görög lakosság mintegy fele, így a város körül kevés az igazi rallys pálya. Mivel tavaly a városhoz közeli egyetlen hegyláncon tűzvész pusztított, így a felelős szervek környezetvédőkkel együtt átszabták pár természetvédelmi terület határát. Így az idei rally egyes szakaszait meg kellett rövidíteni, és a szervezők szerint ennél már csak több gondjuk lesz. "Természetesen nem szeretnénk tovább terhelni a természetet, így inkább más megoldást keresünk" - mondta Anita Passalis.
A futam fő pályatervezője viszont még nem tudja, hogy hova is költöznek majd. Így újra képbe kerülhet a legendás Delphi mellett lévő Itea, mint start város. Ennek ellent mond viszont az, hogy a kikötő város inkább csak városka, mert elég kicsi. A favoritok közé tartozik az Athéntól északra fekvő Lamia, ahol már járt a rally, mielőtt a fővárosba költözött volna. "Egy új autópálya Lamiába még ezen a télen elkészül majd. Ezzel könnyebben megközelíthető lenne a rally központ, mint régebben" - érvelt Passalis.
A hegyi szakaszok mindkét esetben ugyanazok lennének. A főnökasszony a rotáció miatt is aggódik, mely 2010-ben pihenésre kényszeríti a görögöket. A rendező fél, hogy a szponzorok visszavonják támogatásukat és, hogy nehezebb dolga lesz a hivatalos szervekkel. "Ha a felelősöknek el akarod magyarázni, hogy ez egyfontos és egyedülálló rendezvény, akkor egyszerűbb dolgod van, ha ez a rendezvény minden évben megrendezésre kerül" - nyilatkozta Passalis.
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 1605. alkalommal
|