h i r d e t é s
Összes oldal:
752080979
Napi oldal:
83628
Jelenleg:
2012
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Október első hétvégéjén az ózdi pályák várják a hazai ralibajnokság mezőnyét, köztük a Peugeot Kupába nevezett párosokat. Ez a verseny idén az ötödik azon futamok sorában, ahol a kupasorozat indulói gyűjthetik az éves összesítésbe is beszámító pontokat. A tavalyi bajnok legutóbb Veszprémben hibázott, pedig egy jó szerepléssel már bebiztosíthatta volna a bajnoki duplázást. Még így is vezet, de a többiek vérszemet kaptak és mindenki fogadkozik: majd most Ózdon megmutatja…
A Peugeot 208 Rally Cup Hungary sorozatának első murvás versenyét tartották a legutóbbi bajnoki futamon, a Székesfehérvár-Veszprém Rallye-n. A poros pályákról újra aszfaltra vált a mezőny és az ózdi tempós, dobálós pályák igazi kihívás elé állítják a kupasorozat indulóit.
A tavalyi bajnok Hangodi Bendegúz idén először cseréli le navigátorát Ózdon, hiszen Bunkoczi László Marokkóban tesz eleget navigátori feladatainak a tereprallye világkupában, Szalay Balázs oldalán. Hangodi mellé nem kisebb név ül be, mint a Peugeot márkával már abszolút bajnoki címet is szerző navigátor, Tóth Imre. A szervizparkban újra együtt a legendás páros, hiszen Janika (ifj.Tóth János) a kupasorozat mentoraként dolgozik a csapatok mellett. Hangodi nem titkolt vágya, hogy Ózdon tempós, de biztonságos autózással bebiztosítsa második bajnoki címét, ezzel megszerezze a kupagyőzelemmel járó ajándékot, melyet a Peugeot Kupa kiírója, a P Automobil Import Kft és a Tagai Racing Technology ajánlott fel, és ami nem más, mint egy ERC futamon való indulás!
Természetesen ebbe mindenképp bele akarnak szólni a többiek is, a Berta László – Császár László páros áll legközelebb a bajnokhoz, ha a minuszolást is figyelembe vesszük, akkor 10 pont hátrányból, de hatalmas elánnal várják az ózdi rajtot. „Mindent megpróbálunk, hogy legyőzzük Beniéket. Az első pár gyorson nagyon meg szeretnénk nyomni! Ha túléljük és jó a tempónk, akkor folytatjuk, ha Beni még így is előttünk lesz, akkor visszábbfogjuk magunkat, de megpróbálunk látványosan és gyorsan menni, amennyire tudunk. Kötöttünk versenybiztosítást, tényleg a határainkon fogunk autózni.” – mondta elszántan a kupa újoncának számító pilóta. „Vettünk új gumikat, teszteltünk, támadunk!”
A Peugeot Kupa négy értékelt futama után a dobogó harmadik helyén a Trencsényi Vince – Szegedi Máté kettős áll, azonban az ő nevük nem szerepel az Ózd Rally nevezési listáján, a pilóta hosszabb külföldi tartózkodása miatt, így nekik biztosan ez lesz a nullás versenyük.
A Vogel Adrienn – Maricsek Miklós kettős követi az élbolyt. A tehetséges női versenyző idén a kupán kívül is gyűjti a versenykilométereket, próbál minél nagyobb rutint megszerezni ebben a férfias sportágban. „Sokat segít minden megtett kilométer, amit versenyautóval tehetek meg, azt gondolom egyre bátrabb vagyok. És természetesen nagyon sokat számít, hogy olyan tapasztalt navigátor ül mellettem, mint Miki, aki folyamatosan hajt előre.
Örülök, hogy jó időt mondanak hétvégére, jobban szeretek így autózni, mint esőben. A széles, tempós, dobálós pályákat szeretem, bízom benne, hogy közel tudunk menni az elejéhez. Bátorsággal próbáljuk ellensúlyozni a rutintalanságomat…” – nevetett a végén az év női autóversenyzőjének választott Adri.
Vida Péternek nem csak a kupasorozat új, de a raliban is kevés múlttal rendelkezik. Ennek ellenére nagyon céltudatos versenyző és talán ő tesztel leghamarabb az ózdi futamra, navigátorával, Bárdos Péterrel felkészülve várják a versenyt. „Sikerült jól beállítanunk a Peugeot 208 Rally4-et. Kezdünk összeszokni az autóval. Az a terv, hogy próbáljunk gyorsulni és odaérni a többiek sarkába… Az ózdi pályák pont annyira ismeretlenek számomra, mint mindegyik másik korábbi futam… Ez egy ilyen év, minden új. Bízom a jó időben, esőben még nem mentem ezzel az autóval, nem ezeken a tempós pályákon szeretném elkezdeni az ismerkedést az esőgumival… :)”
Csoma András és Radó István is várja az ózdi hétvégét. „Nagyon várom, hiszen ha minden igaz, akkor kellemes idő lesz és sütni fog a nap és ilyen időben a legjobb versenyezni.” – mondta a pilóta. „Eddig Ózdon még csak rossz időben autóztunk, nagyon várom, hogy ezeken a jó pályákon igazán felhőtlenül tudjunk versenyezni. Hasonlóan tempós szakaszok voltak a Dunakanyar Rallye-n is, ahol sikerült jól szerepelnünk, bízom benne, hogy itt is sikerül jó lendülettel mennünk, hiszen erről szól az évünk, próbáljuk növelni a tempónkat!”
Az Ózd Rally 2022 hivatalos programja a pénteki salakpályás prológgal kezdődik, ami nem számít bele a verseny értékelésébe. Nem úgy, mint másnap, szombaton a háromszor három gyorsasági szakasz, melyek után az esti céldobogón ünnepelhetnek azok, akik sikeresen teljesítették a 106 versenykilométert. A kupák mellett most is, mint minden Peugeot Kupában értékelt futamon, pénzdíjakat kapnak a dobogósok!.
Ez a hír most jelenik meg 1160. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|