h i r d e t é s
Összes oldal:
765724384
Napi oldal:
33332
Jelenleg:
932
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Kovács Lóránt a Rallye2 második, miskolci futama előtt még vezette az F csoport küzdelmeit, de a verseny után is csak két ponttal lemaradva a második. A murvás futamokat kihagyják, cserébe elmentek Salgótarjánba a túrásokkal autózni egyet.
- Hogy mentek a gyorsok Miskolcon?
- Eger után ismételten nagy felkészüléssel vetettük magunkat ebbe a versenybe. Az első, hosszú gyorsot a várakozásunknak megfelelően elspóroltuk, de a másodikra magunkra találtunk. A harmadik, a kánói volt az igazi, az a kedvenc pályáim közé tartozik. Ugyan kicsit csúszott, de valahogy így még jobban feküdt, mert át is tudtuk venni a kategória vezető helyét. A negyediken egy poros kanyarban túlvállaltam magam és árokba estünk. Itt szeretném megköszönni a nézőknek azt az odaadó erőfeszítést, amivel két perc alatt kiszedtek minket onnan. A következő körben próbáltuk beosztani az autót, de mivel a kategóriatársak elég sokan kiestek, így volt némi esélyünk arra, hogy behozzuk az autót a második helyre, de a végén sajnos két másodperccel lecsúsztuk erről.
- Mennyire bántott ez? - Egyáltalán nem, mert a verseny nagyon tetszett. Jóízűt autóztunk, és ez nekem többet ér, mint az első hely.
- Az autó műszakilag hogy áll? - Az árokjárás hál'Istennek nem viselte meg. A váltónkat kellett csak a verseny után átnéznünk, mert kicsit igénybe vettük… Annyi történt, hogy a jobb oldali tükrünk tört le Miskolcon, de más kár nem keletkezett. De volt egy másik műszaki hibánk, ezt nem sokan tudják: az utolsó gyorson a célkanyarjában eltört a gázpedálunk, felakadt a gáz, és úgy sikerült átmennünk a célegyenesen, hogy gurultunk.
- Jönnek a murvás versenyek. Készültök rá, vagy kihagyjátok?
- Nem megyünk ezekre a versenyekre. Szombathelyen egyébként mentem már korábban, nagyon tetszenek is azok a pályák, de most egyéb elfoglaltságaink miatt nem indulunk. Veszprémet pedig azért hagyjuk, mert azt gondolom, elég autógyilkos pályák, és éppen ezért inkább az aszfaltos versenyeken szeretnénk majd menni. És múlt hétvégén elmentünk Salgótarjánba a túrások versenyére.
- Hogy sikerült?
- A H/3-at sikerült megnyernünk, bár előtte Kronome Ákostól tartottam, de két gyors után kiderült, hogy gyorsabbak tudunk lenni. A versenyen egyénként nagyon jól éreztük magunkat, ez hazai pálya volt, ismerős gyorsokkal, bár nem voltunk teljesen problémamentesek. Az ötödik gyorson, Cereden a váltónk beragadt ötödikben, így nagyjából 30 másodperccel tudtunk rosszabbat menni, mint a korábbi ceredi gyorsokon. Ezt elszámítva a kocsi kifogástalanul működött. Most egy nagy felújítás vár rá, és a következő futam, amit célba veszünk, az az ózdi Rallye2 lesz.
Ez a hír most jelenik meg 7426. alkalommal
|