LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Kőváry Pumával
pécsi hegyiverseny
2003-05-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
770145225
Napi oldal:
92616
Jelenleg:
1045
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Barna! Tudósíts minket! Csinálj Magaddal egy riportot, ha már újabban a rallyversenyeken diktafonnal a kezedben riporteresdit játszol...

Hétvégén PÉCS!
A legkomolyabb történet eddigi életünkben. Egy kis Pumázás, ha Isten is úgy akarja, össze fog jönni. Bízunk benne, hogy megálljuk a helyünket, és nem az első kanyarban a szalagkorlátra felkenődve nézzük tovább a versenyt...

Tudni kell, hogy a Pintér BMWje a letét és nem igazán szeretném, ha busszal, vagy vonattal menne haza. Tehát halált megvető bátorságra és Ragnotti meghazudtoló módon való közlekedésre ne számítsunk életünk első hegyiversenyén, ahol az eddigi legerősebb autóval közlekedünk.

Habár a motorja kicsikét gyengébb, mint a trabanté, ezt azért az első rábaringi nekifutásnál kiderítettük... :o)

Mindenféleképp nagyon készülünk rá, az elmúlt két hónapban szinte minden hétvégémet lent töltöttem Pécsen, Keso barátunkkal, aki mondhatni hóna alá kapott és segít kibontakoztatni pályaversenyzős tudásomat. Csodát láttam tőle, megmondom őszintén. Az a hegyi pálya, amin eddig trabival fölautókáztam az Ő pályavonalvezetéses meglátása miatt szinte nem is ugyanaz a pálya. Biztos vagyok benne, hogy ennek a fillingjét is el lehet kapni. Én dolgozom rajta. Próbálok felkészülni erre a versenyre. Nincsenek bulik és tényleg komolyan vesszük ezt a lehetőséget, amire nem mondhatom, hogy az ölembe hullott, mert az elmúlt fél év azért elég komolyan benne volt ebbe a történetbe, hogy legalább eddig eljussunk. Én nagyon szeretném, ha karcolásmentesen tudnám abszolválni és a verseny végén a borítékba kulcsot, forgalmit, adásvételit vissza lehetne adni a Ricsinek. Az biztos, hogy utána egy kicsit elhajlunk este és hétfőn délelőtt még nem igazán leszek ember, csak tartsunk ott...

Az autó.
Nagyon komoly és rugalmas csapatot ismertünk meg a Petiéknél. Maximálisan úgy állnak a kérdéshez, hogy minden problémát meg tudjunk oldani, még akkor is, hogyha egy nehéz helyzetben lévő emberről van szó (már hogy én). Voltak az autóra jelentkezők, akik sokkal egyszerűbb feltételekkel ki tudták volna bérelni hegyre, vagy akár rallyra, de Petiék itt a Barnus mellett rakták le a voksukat, még akkor is ha minden nehezebb, ami megmondom őszintén, nagyon jól esik. Ez egy olyan érzés, amit az ember nem is gondolt volna. A Faltusz Petivel én már régi cimboraságba vagyok és bíztunk abban, hogy ez így össze fog tudni jönni.

Petiék amennyire megbíznak bennem, én is ugyanannyira megbízom Bennük. Biztos vagyok benne, hogy az autó maximálisan fel van készítve. Az autó nagyon új, ahogy a képeken is látni. A bukócső hátsó rögzítési pontja mögötti varraton nincsen kosz... Azt hiszem, aki igazán ért a versenyautókhoz, az tudja, onnan csak fogkefével lehet eltüntetni a dzsuvamaradványokat. Ebből következik, hogy az autó túlságosan lestrapálva nincsen.

Irtózatos mennyiségű tartalék alkatrész van hozzá. Nekem azért nem volt kevés cuccom a trabihoz és ha ahhoz még hozzárakjuk a Szentiványi cuccát, még mindig azért el kell kezdeni gondolkozni, hogy kinek lehet több...

A szélvédőktől a karosszériaelemeken át a gólyalábakon, a dzsuva takarólemezeken és a kartellvédőkig rengeteg motyó van hozzá. Azért ez biztonságot tud adni az embernek, hogy nem csak négy kerékkel érkezik oda a szervizbusz. A Petiék féle szerviz pedig már lassan 10 éve összeszokott társaság, ahol a precizitás maximálisan jellemző. Sokszor voltam Győrben, látom a műhelyen, hogy milyen állapotban van, hogy néz ki az autó, vigyáznak rá, nem autózgatnak vele, nincs felesleges kilométer az autóban.
Ha a két hegyi futamon sikeresen végig tudunk menni, akkor remélem azt, hogy a hungaroringi többi futamon egy széria Saxoval tudnánk csikorogni és a fennmaradó pénzeket át tudjuk forgatni egy Veszprém Rallye-ra. És akkor némi versenykilométerrel a popsimban már tudnánk menni egy igazi versenyt, mert az azért ugye egyértelmű, hogy a rally az igazi.

A Ricsivel Veszprémben bandáztam össze először ugye még a Szamarás történettel, ami kicsit balul sikerült, ott még gyerekek voltunk. Remélem, hogy felnőttünk már ehhez a feladathoz. A Ricsi is nagyon szeretné, tudom, hogy a hozzáállása is komollyá tenné ezt. A bohókás életstílusunk nem tűnne el teljesen csak egy kicsit finomítunk. De szerintem majd az a belsőkamerás felvétel is pont eléggé vidám és kacagtató ahhoz, hogy tudják az emberek, hogy honnan jöttünk. Azt hiszem, ha ez így összejönne, akkor elég nagy lépést teszünk az irányba, hogy Barnusék egy kicsit autóversenyzővé váljanak, amit persze azoknak szeretnénk bebizonyítani, akik azt mondják, hogy csak bohócok vagyunk.
Exkluzív videó 1999ből...
Barna mesél a Szamaráról két gyors között.
(30sec-1.369MBytes-.wmv)

Támogatók.
Először is nagyon nagyon nagy köszönettel tartozom a Fekete Lacinak, a Homimpex régi tulajdonosának, ami most Szigetvári Matyival együtt átalakult Minor Autósport Egyesületté. Hárman vagyunk ebben a brigádban. Sikerült Faltusz Petit is belerángatni (már csak a Pumás sztori miatt is), Ő fog indulni a 306Maxival és Brachna fog még indulni a Porschéval és szerény személyem a kis Puma kocsival.
Megpróbáltunk egy egész kultúrált kis brigádot összefaragni. Én bízom benne, hogy ebből valami pozitívum fog összeállni.

Maximálisan mellettem volt a Pirelli, még akkor is, ha nem tudok mellé támasztani egy olyan járműflottát, amivel esetleg megérné a Pirellinek ez a támogatási rendszer. Külön köszönet Pajzs Józsinak és File Gabinak. Ha minden igaz, lesz lehetőségem a Pirelli VIP autóval a Renault Clio kupában az egyik hungaroringi futamon elindulni. Természetesen Pirelli gumikon fogunk szaladni. Nagyon köszönöm a segítségüket.

Természetesen az Oakley és Lányi Tamással a majdnem 5 éves kapcsolatom ugyanúgy gurul tovább, szinte szavakban ki sem fejezhető az a segítség és az a hozzáállás, amit ők nyújtottak eddig a versenyzésem felé. Amikor tudjuk, hogy nem kevés olimpia bajnokot és nem kevés igazi élsportolót támogatnak, mégis benne vagyunk mi is abban a kosárban, akiknek jut a hozzáállásból, segítőkészségből, ruhából, szemüvegből.

Ezen kívül természetesen azok a támogatókat is maximálisan ki szeretnénk szolgálni, akik felkerültek az autóra és szeretnénk bizonyítani, hogy igenis megértünk arra, hogy most már komoly versenyzőként kellene számolni velünk. Amíg a verseny nem kezdődik el és nem vagyunk túl legalább az első felfutáson, addig ezt nem bizonyítja semmi. Nagyon bízom az autóban és magamban.

A jövő majd mindent megmutat!


Kőváry Barna, duen.hu, útban hazafelé az M1esen... :o)

Ez a hír most jelenik meg 4188. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k