RALLYCROSS CEZ/OB - 2025.09.06-07. - Nyirád Racing Center
Kővárynak 2007 újra rally!
beszélgetés a jövőről
2006-02-21
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
783296369
Napi oldal:
279078
Jelenleg:
1159
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Kőváry Barna
Most is hozta a formát. Közvetlen, mindenkivel megtalálja a hangot. Jót beszélgettünk, ennyit írtunk le belőle... :)



Év riportere lettél… azért ez elég meleg… :-D
Vér ciki :) de tény és való, hogy az mindenki számára világos, hogy ez a díj személy szerint nem nekem szól, hanem magának a műsornak, hogy tudtunk megfelelő energiát fordítanunk arra, hogy a magyar autósport kellőképpen szerepeljen a műsorban.
Szerintem ez ennek a vetülete, hogy megkaptuk ezt a díjat.

Én személy szerint egyáltalán nem érzem magam riporternek és egy bő emberöltő kellene, hogy ezt elmondhassam magamról. De beálltunk a sorba és van egy ilyen díjunk.
Még egyszer mondom, hogy nagyon köszönöm azoknak akik ezt lehetővé tette.
Hivatalosan a versenyzők szavazata és az elnökség döntése alapján alakult ez ki. Köszönöm azoknak, akik ezen részt vettek.

2006 - Kőváry Barna?
Marad a műsor. A harmadik évet kezdjük. Folyamatosan fejlődünk. A VIASAT top5 műsorában benne vagyunk, volt olyan hét, mikor a foci után a második legnézettebb műsor voltunk, ennél több nem is kell.
Sokat dolgozunk vele, de hála istennek már letisztult a dolog, leszűkült a kör, egy operatőr, két producer, egy vágó és a két tacsi. Kis csapat csinálja az egészet. Mi vágunk, mi rendezünk, mi forgatunk, saját kútfejünk szerint. Ebből a szempontból nagyon király, mert azt csináljuk, amit akarunk. Persze GumiMacival, a producerünkkel nem egyszerű kis szélmalomharcokat vívunk, mert azt látni kell, hogy a divatot teremtenünk kellene, nem utánozni, de ehhez az kell, hogy merjünk változtatni… Mi azon vagyunk, hogy ezen az ösvényen menjünk tovább.

Kocsiversenyzés?
Leeesz! Idén is még marad a Clio Kupa.
Tavalyelőtt 17., tavaly 12. voltam, idén illene beférnem a tízbe. Ha nem, akkor én kérek elnézést.
Még mindig azt mondom, hogy nehezen vezethető autó. Nagyon jó lehetőség  és szinten tartás, amivel élni kell. Ahogy mondtam, rohadt nehéz vezetni, de le a kalappal az élmezőny előtt. Én csak futok utánuk, próbálok fejlődni. Idén már nem lesz 30. szülinapom parádon és nem fogok világvégehangulatba kerülni, ergo nem csúszok meg, de tény és való, hogy azon dolgozunk, hogy 2007-ben újra a rallyban mozogjunk.

Rally? Jól hallom?
Igen! Hosszútávú projektben gondolkozunk, aminek a kezdése 2007-ben lenne.
Elsőkerekes történetben gondolkozunk, már beszéltem róla Pintérrel, persze Ő is benne van. A hangulat nem fog változni, a kézifék fogni fog, még a szappanos víz is előkerülhet…
Ehhez azért még sok pénz kell…

De van rá remény?
A meglévő támogatónkkal, a BGSG Számítástechnikával egy hosszabbtávú és nagyobb költségvetésű projektbe szeretnénk majd vágni, de ezt majd akkor hisszük el, ha elrajtoltunk. De azért nagyon kattogunk a dolgon. És az, hogy 2006 elején tudunk már a 2007-ről beszélni, az nagyon kecsegtető, azt hiszem.

A Clio-n (és fent a bannerben is) már találkozhattunk a BGSG-vel.
Így van!
Köszönöm az összes versenyzőtársnak, hogy amint megjelent a banner, azonnal küldtek emaileket a tulajdonosnak, hogy őket is szponzorálják, de ez a magyar világ, nem újdonság, csak fura szembesülni vele.
Szeretném leszögezni, hogy a BGSG vagy Kőváryt szponzorálja, vagy senkit :)
Lehet próbálkozni, okoskodni, de a tulaj kiáll mellettem és számára sem volt szimpatikus az, ahogy hátulról azonnal betámadtak.

Azt kell még tudni a BGSG-ről, hogy idén nagyobb megjelenést kérnek a rallytortából, így a rallytúrában is látható lesz és Markó versenyein is helyet kap illetve pár versenyautón is láthatóvá válik.
Cél az, hogy minél több versenyzőnek jusson abból a támogatásból, amit a BGSG arra szánt, hogy láthatóvá váljon.
Megpróbáljuk kékbe borítani a rallytársadalmat, akár rallytúra, akár rallye1, akár versenyrendezés, akár duen.hu.

Akkor írhatom főcímnek, hogy 2007-ben újra rally?
Én nagyon bízom benne. Ahogy hozzám álltak eddig… Talán… Pozítív hozzáállás…
De írd azt! Legyen! Legyen, LEGYEN!

Ámen!

 

Ez a hír most jelenik meg 8867. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
252627 28293031
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k