SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
Kulcsár Dani nem csak lemossa...
RTE bajnokai - sorozat - N/1
2008-02-06
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
774022619
Napi oldal:
73279
Jelenleg:
757
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Kulcsár Dani Endrődi Harrival az oldalán N1-es bajnokok lettek tavaly. A navigátorváltás már biztos idén. És még mennyi mindenről beszéltünk..!

- Szerencsére minden fennakadás és nehézség nélkül ment 2007. Év elején sikerült elég jól felkészítenünk az autót, és mivel elhatároztuk még 2006-ban, hogy mindenféleképpen bajnokok szeretnénk lenni, ezért úgy is álltunk a dolgokhoz. Megpróbáltunk minden versenyen menni, ami sikerült is, kivéve az utolsót, ahol már nem kellett mennünk. A nagyon jó műszaki felkészültség adta a dolgot, és így sikerült a jó eredményeket elérnünk. Megnyertünk szinte minden gyorsot, és így nem volt kétség, hogy nyertük a versenyeket.

- Az, hogy az utolsó versenyen nem kellett indulni, azt jelenti, hogy könnyű bajnoki cím volt ez?
- Nem mondanám, hogy könnyű volt, mert azért a többiek is ott voltak és próbáltak megelőzni, csak nekik volt műszaki problémájuk is, nekünk meg nem. Így könnyebb volt, hogy nekünk erre nem kellett annyira figyelni, mert nagyon jól össze lett rakva az autó.

- Mitől ennyire megbízható a ti autótok? Minden egyes verseny után átnézitek, szétszeditek?
- Az is benne van, hogy ez egy N-es autó. Sok kihegyezett dolog nincs benne, mint egy A-s vagy H-s autóban. De igen, nagyon odafigyeltünk a technikai dolgokra és mindent megpróbáltunk normálisan, rendesen megcsinálni. Minden verseny után átnéztük az autót, hogy ne legyen probléma. Nem csak lemostuk, de műszakilag is ellenőriztük.

- Te magad is szereled ezt az autót?
- Igen, én autószerelő vagyok. Ez könnyebbség ilyen szempontból.

- Te, mint autószerelő autóversenyző, rá mered bízni másra, vagy inkább azzal szeretsz versenyezni, amit te magad látsz, hogy készül, vagy hogy épül fel?
- Inkább szeretem tudni, hogy én megcsináltam az autót rendesen. Volt már olyan autó, amivel úgy mentünk, hogy állítólag felkészített autó volt és nem igazán tetszett.

- Volt olyan verseny idén, ami annyira tetszett, hogy el tudnád viselni minden hétvégén?
- Azt mondom, hogy nekünk szinte az egész év ilyen volt. Tényleg nagyon összejött minden. Egyik versenynél sem volt nagy problémám. Jó, voltak futamok, amik annyira nem feküdtek nekem, meg nem tetszettek, de alapvetően nem volt problémám.

- Mióta versenyzel?
- Trabantoztam egy évet talán, de az nem igazán feküdt nekem, utána Suzukival mentem. Öt éve versenyzek, és abból négy éve Suzukival.

- Mindig is túráztál?
- Igen, csak túrában mentem.

- Miért nem léptél soha feljebb?
- Anyagi okok miatt. Azt én nem tudom megfizetni, mivel teljesen saját zsebből álljuk ezt az egészet. Nem tudjuk megfizetni, hogy esetleg másodosztályban vagy első osztályban menjünk. Az első osztályról szó sem lehet anyagilag, a másodosztályról meg isten igazából azért nem, mert nem tartom olyan nagy kihívásnak, mondjuk a másodosztályos N1-es bajnoki címet, mint egy rali-túrást.

- Beszélgettem Tajmel Tibivel, akivel arról dumáltunk, hogy a szponzoroknak is nehéz, ők maguk, a vállalkozók, a cégek is nehéz helyzetben vannak. Ezt te mennyire érzed? Mennyire számít, hogy tavaly is bajnok lettél?
- Így van. Én 2004-ben is bajnok lettem ugyanezzel az autóval és most, 2007-ben is, de az ég adta világon semmi nem változott. Akkor se lett több szponzor 2004-ben és utána sem. Ez senkit nem érdekel, hogy az amatőrben bajnok lettem. Attól nem fogok tudni több szponzort találni. Szerintem szponzort találni csak ismeretség útján lehet, én legalábbis úgy érzem.

- Mi lesz veletek idén?
- Nem tudom. Ha megyek, akkor mindenféleképpen navigátorváltás lesz, mert a navigátorom nem tud jönni, anyagilag már nem bírja. Ezt nagyon sajnálom, mert nagyon sokat tanultam tőle. Elméletileg navigátorom már van, már csak a pénz hiányzik.

- A kocsi, a kategória, a rali-túra, ezek mind-mind maradnak, ugye?
- Az mind marad, nincsen módunk váltani, feljebb lépni kategóriát, mert nincs rá anyagi keretünk. Szeretnénk megvédeni azért a bajnoki címünket, csak ehhez előbb pénzt kéne találni, hogy tudjunk menni egész évben. Ez a tervünk.

- Mennyire lehet nehéz dolgotok idén?
- Elég népes kategória, már ha megnézzük az év végi ponttáblázatot, akkor láthatjuk, hogy 24 ember szerzett pontot a kategóriánkban. Azt mondom, 24 autó biztos, hogy van. Nem mindenki jön el minden versenyre, de nagyságrendileg 3 és 5 autó között bárki lehet bajnok. Úgyhogy ott azért már a tehetség is számít.

- Csak az anyagiak számítottak, amikor kiválasztottad, hogy milyen autóval versenyzel?
- Igen, sajnos igen. Ha több pénzem lenne, akkor egyértelmű, hogy jobb, mármint nagyobb és erősebb autóval mennék.

- Az is elsőkerekes volna?
- Hátsókerekessel biztos nem mennék, az összkerekest meg még nem próbáltam. Hátsókerekessel nem tudnék úgy menni, mint mondjuk a Tajmel Tibi. Összkerekessel mennék Isten igazából szívesen, vagy egy erősebb elsőkerekessel, egy Clióval, vagy például egy Hondával, ilyesmivel. A legjobb egy Mitsubishi vagy egy Subaru lenne, de ez csak álom.

- Egyébként a hétköznapokon mivel foglalkozol?
- Autószerelő vagyok, ez a főállásom..

- Főleg milyen autókat szerelsz?
- Mindenfélét. Nem szakszerviz vagyunk, hanem egy kis maszek autójavító.

- Család?
- Nincs. Egyedülálló vagyok. A rali a családom.
Egy nagy, és boldog család tagja vagyok.

 

Ez a hír most jelenik meg 3771. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k