h i r d e t é s
Összes oldal:
742798311
Napi oldal:
6254
Jelenleg:
1718
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Az idei évben nem szenved hiányt a versenykilométerek gyűjtésében Pethő Tyutyu. A magyar bajnoki Arad Rallye előtt a lengyelországi Rzeszow Ralin jártak, így ezúttal két külföldi futamról beszélgettem a pilótával.
Kezdjük a lengyel futammal, milyen volt?
Pénteken kezdtük meg a versenyzést, ám nem teljesen úgy alakult, ahogyan szerettük volna. Fékproblémáink voltak, mely leginkább a hosszú – 25 km-es – gyorsaságin jött ki, a pálya végén már folyamatosan pumpálnom kellett a féket a kanyarok előtt, hogy fogjon valamit. Természetesen a szervizparkba beérkezve a fiúk megoldották a problémát, így ezután már jobb tempót diktálva tudtunk tovább sietni. Az autó tehát rendben volt, de ekkor meg én hibáztam egyet, és az utolsó előtti gyorson, egy balos visszafordítóban beestünk az árokba. Hogy ez még ne legyen elég, az utolsó gyorson egy szintén balos visszafordítóban újra megjártuk az árkot, ahonnét nézői segítséggel tudtunk visszakerülni a pályára. Sok időt veszítettünk ezzel a két mutatvánnyal.
Mennyire voltak ismeretlenek a pályák?
Meglehetősen, és ezt éreztük is rendesen a verseny közben. Nehéz volt lépést tartani a lengyel versenyzőkkel, ők azért tudták, hogy melyik kanyart hol lehet levágni. Eléggé elszomorított, hogy kétszer is hibáztam, nem igazán jellemző ez rám, pedig ilyen ez a rallye!
Hogyan folytatódott a szombati versenynapotok?
Azaz a verseny második fele, hiszen az első napon 6 gyorsot kellett teljesíteni (melyből négyet hibátlanul meg is oldottunk), majd másnapra szintén 6 maradt. És a kalandozás is megmaradt! Az első gyors előtt esett, ezért intermédiával mentünk ki, de azok sem igazán tapadtak a csúszós pályákon, így már reggelről elég necces volt a helyzetünk. Mégis azt kell mondjam, hogy a szerencse továbbra is mellettünk állt, folytatni tudtuk a versenyt, így megpróbáltuk óvatosabbra venni a figurát.
Sikerült?
A második körre vágott slickeket tettünk fel, abban bíztunk, hogy száraz lesz a pálya, de ez csak az utolsó gyorsra lett igaz, így ott tudtunk csak igazán jó időt futni. Voltak problémáink ebben a körben is, hiszen a hangosítás hibája miatt Rubó pantomim művészt játszott mellettem… Az utolsó előtti gyorson Bessenyeyék kiestek, amit nagyon sajnáltunk, így mi inkább kaptuk ezt az eredményt, nem pedig szereztük, bár könnyen azért ez sem jött, hisz alaposan megdolgoztunk mi is ezen a versenyen.
Milyen eredménnyel végeztetek?
Kategóriánkban a harmadik hely lett a miénk. A csapatversenyben a szlovák csapattársunkkal sikerült megszereznünk az első helyet, ezzel pedig bebiztosítottuk az összetettben is az L Racing számára a vezető pozíciót. Nagyon örülünk, hogy a célig jutottunk, hiszen egy nagyon kemény, küzdelmes versenyen kellett helytállnunk, látva azt, hogy a mezőnyből mennyire sokan estek ki idő előtt, mi pedig megúsztuk egy-két kisebb – de szerencsés végkifejletű – kalanddal. Újabb dobogós helyen végeztünk a kategóriánkban!
Majd jött ezután a magyar bajnokság részeként megrendezésre kerülő Arad Rallye, ahol szintén dobogósok vagytok… vagy mégsem?
Szintén egy kemény küzdelem zajlott Romániában is, ahol a végére sikerült egy nagyot hajráznunk, az utolsó gyorson pedig megszületett egy újabb kupás eredményünk. Majd egy időjóváírás kérelem, következtében visszasoroltak minket a negyedik helyre. Természetesen ezzel nem értünk egyet, így mi is egy kérvényt nyújtottunk be… így egyelőre nem tudjuk, hogy mi is lesz/lett az aradi végkifejlet számunkra…
Térjünk vissza az elejére…
Pénteken a Superspecial szakaszra mi úgy álltunk oda, hogy én azt nem is igazán vettem komolyan, jól akartuk érezni magunkat, nem foglalkoztunk vele, hogy beleszámít a verseny értékelésébe, megpróbáltunk ráhangolódni a másnapi versenyzésre. Szombat reggel azzal indítottunk, hogy rossz gumit tettünk fel az első körre, így jó sok időt veszítettünk emiatt. Tudtam, hogy nincs mese, a következő két gyorsot nagyon meg kell nyomnom a felzárkózáshoz. Úgy gondoltuk, a hosszú, 22 km-es gyorson teljes erőbedobással fogunk támadni!
Ha jól sejtem, nem egészen a tervek szerint alakultak a dolgok?
Sajnos nem! Kazár Mikiék leállítottak négy autót a gyorsasági közben, akik közül én voltam az utolsó, így mi is átlagidőt kaptunk, mégpedig Matics Miskáék idejét. Nem kaptam meg az esélyt, hogy az addig összeszedett hátrányunkat megpróbáljam ledolgozni, pedig tényleg nagyon bíztam benne, hogy ezen a pályán sikerül, így talán érthető az elkeseredésem…
Ettől függetlenül azért nem adtátok fel, ugye?
Nem-nem! Az utolsó körre új gumikat tettünk fel, új féktárcsákat és új fékbetétet, több mint teljes erőbedobással vágtunk neki a végének! Tudtuk, hogy a 22 km-es pályán nagyon erősek leszünk, és így is lett, hiszen az abszolút harmadik és kategória első időt autóztuk rajta, aminek köszönhetően végül az abszolút 5., és a kategória 3.helyén zártuk a versenyt.
Hogyan és miként befolyásolták az eredményeteket a kizárások, jóváírások?
Először Kazár Mikiék kizárása miatt egy hellyel előrébb léptünk, majd Osváth Petiék kaptak egy 20 másodperces időjóváírást (amivel mi nem értünk egyet), így mi egy helyet visszacsúsztunk. Jelenleg az abszolút 5. és a kategória 4. hely a miénk, de az óvások miatt ez még nem tekinthető véglegesnek. Elszomorító, hogy a verseny végén még ilyen dolgokkal kell foglalkoznunk. Keményen megdolgoztunk, komoly erőfeszítéseket tettünk a pályán, ám mégsem ott dőlt el a végeredmény.
a csapat partnerei:
Ez a hír most jelenik meg 2469. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|