h i r d e t é s
Összes oldal:
774022723
Napi oldal:
73383
Jelenleg:
735
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Kurtos Róbert is vált 2008-ban. Hogy mit? Erről beszélgettünk.
- Haladjunk időrendben! A tavalyi évvel mennyire vagy elégedett?
- Megmondom őszintén, jobbra számoltunk a komlói verseny után. Sok technikai problémánk volt, és volt egy totálkáros esésünk is Pécsen… Olyan szempontból viszont elégedett vagyok, hogy be tudtuk bizonyítani, hogy ezzel az autóval is ott lehet lenni az élmezőnyben.
- Idén mi változik? - Az autó marad, a navigátor marad, és én is maradok.:) Viszont első osztályban fogunk menni.
- Mióta tervezed, hogy első osztályban versenyzel majd? - Nagyjából 1992 óta, amióta először versenyautóba ültem, azóta mindig az volt az álmom, hogy első osztályban indulhassak.
- Akkor neked különös készülést nem igényel a dolog, hiszen eddig folyamatosan erre gyúrtál… - :) De, azért készülni kell. Itt a másodosztályban megtanultuk, hogy miről szól az egész, de az első osztályban, ha csak abból indulok ki, hogy hosszabbak a versenyek, ebből is látszik, hogy sokkal visszafogottabban kell majd mennünk.
- Mit gondolsz, hol lesz a helyed a kategóriádban? - Néztünk időket korábban, és a kupás Igniseket vertük elég sokszor, a Hondákat nem nagyon tudtuk nézni, mert nem sok volt belőlük tavaly. De például Nyírádon az A/6-tal simán felvettük a versenyt. Szóval szerintem szép reményekkel vághatunk bele az évbe.
- Ezek szerint az autón nem is nagyon kell változtatnotok ahhoz, hogy igazán ütőképes lehessen…
- Nem, annyit csináltunk, hogy alaposan átnéztük most a télen. Amikor készültünk tavaly a Zemplén Rallye-ra, ami tőlünk csak pár kilométerre van, és elmentünk tesztelni a gumikat, és a tesztelés közben a főtengelyünk megadta magát, az csak most lett készen. Ezért érdemlegesen mg nem is tudtam menni vele, éppen csak azt tudtuk kipróbálni, hogy működik, vagy sem. De azt történt, hogy rá kellett jönnünk, hogy bár össze van rakva az autó, mégsem igazán akar menni. Agyaltunk, rajta két hétig, mire rájöttünk, hogy katalizátorunk van eltömődve, mert ki volt tolva, le volt takarva, és valami berozsdásodott, és eltömítette a katalizátort. Mire rájöttünk…!:) Már mindenre gondoltunk, hogy motorfelújításnál mit ronthattunk el, de a végére csak meg lett a probléma forrása, és most már jól szól a motor. Még olyan apróságok vannak, hogy a tűzoltórendszerünket kell betennünk, és mivel komplett homológ belsőt kell tenni a kocsiba, ami nem kis dolog, még azzal sem végeztünk. A fényezés is a héten lesz kész, de a hét végére remélem azt mondhatom, hogy teljesen összeállt az autó.
- Több osztályt váltó pilótától is kérdeztem már, hogy hogyan készül a hosszabb és adott esetben keményebb versenyekre: te hogy készülsz?
- Készülünk, főleg agyban, de el kell kezdenem sportolni is. Ez a tél nagyon jól sikerült nekem, mert felszedtem vagy tíz kilót… :) Most ezen vagyok, hogy ledolgozzam ezt, futok, és amire még futja az időmből - szóval nagyon sokat kell dolgoznom rajta, hogy helyt tudjunk majd állni az első osztályban.
Ez a hír most jelenik meg 4151. alkalommal
|