Lábatlani AMTOSZ beharangozó
Mindent, amit a Vectra Line Rallye-ról tudni lehet!
2014-06-12
interjú és ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763435900
Napi oldal:
46750
Jelenleg:
844
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

14. Vectra Line Lábatlan Rallye az ARGOS kupáért

Avagy második fokozatba kapcsolt az AMTOSZ Naturali bajnoksága és élesben indul a Power sprint is! Akkor most pörgessük föl a motort és vegyük célba Lábatlan környékét!
 
Kedves versenyzők, rali szeretők, sportbarátok!
 
A versennyel kapcsolatos első és legfontosabb információ, hogy egy nagyon jó NaTuRali és Power-Sprint verseny lesz, Lábatlani központtal, június 21-22.-én!
 A főrendező Radyk Ricsi a vele készült riportban részletesen ismerteti a június 21-22-i hétvége eseményeit, a gyorsasági szakaszokat,és beszámol az előkészületekről is! a pályákról. Emlékezzünk csak az első ózdi futamunkra, mintha hasonló pletykák lengték volna körül azt is…, majd tiltották is…, majd rendben lezajlott…, majd lista készült…, majd csend…! Várhatóan nem lesz ez a lábatlani versennyel kapcsolatban sem másképp…! De a lényeg, nekünk minden Naturali hétvége a sport ünnepe és azt szeretnénk, hogy nektek a versenyzésen kívül a kikapcsolódásról és a barátságról is szóljon! Gyertek minél többen a Naturaliba, a Power sprintbe és a pálya szélére… Ezek azok a fórumok ahol megmutathatjuk hogy nekünk is helyünk van a technikai sportok színes palettáján! Bajna-Lábatlan, Süttő-Tardos, szombat esti rajtceremóniával a Túra történelmének legpatinásabb versenyén, hiszen az idei már a tizennegyedik alkalom lesz, hogy Esztergom környékén száguldanak a versenyautók! Ez egy kihagyhatatlan verseny!
 
Ja, és továbbra se felejtésetek el: 
Ti, akik időt, pénzt, energiát nem spórolva áldoztok az autósport oltárán! Ne hagyjátok, hogy igaztalanul szegjék kedveteket attól, ami a szerelmetek! Senki nem bánthat benneteket azért, amit a saját nélkülözésetekből teremtetek meg! Tiltani sok mindent lehet, de a szabadságot nem! Ti mind szabadok vagytok, bármilyen versenyzői igazolványotok is legyen! Versenyezzetek ott ahol nektek jól esik, mi nem tiltunk semmitől, várunk benneteket bárhonnan is jöttök! 
 
Üdvözlettel a rendező és az AMTOSZ elnöksége!

labatlani_amtosz_beharangozo_1

 
2014.06. 21-22 -én megrendezésre kerül a 14. Vectra Line Lábatlan Naturali (Rali-Túra) az ARGOS kupáért. Csepy Zoltán interjúja a verseny rendezőjéével, Radyk Ricsivel: 
 
Olyan híreket kaptunk, hogy a lábatlani verseny nem kerül megrendezésre, igaz ez a hír?
Ezt most hallom először?!  Nos akkor sajnos el kell keserítenem néhány embert, mert a hír NEM IGAZ.  Akármennyire is szeretné ezt egy bizonyos érdekcsoport elhitetni sok száz vagy ezer emberrel, de a lábatlani rallye verseny volt - van és lesz is!
Tudjuk, hogy vannak "hírgyártók" akik szándékosan generálnak feszültséget és bizonytalanságot a magyar raliban,  de a 14. Vectra-Line NaTuRali az ARGOS kupáért elnevezésű rendezvény esetében nem fogják elérni céljukat. A verseny előkészületei teljesen rendben vannak és a szervezés gőzerővel zajlik, egyszóval minden sínen van! :-)
 
Hol lesz a versenyiroda, milyen pályákkal várjátok a versenyzőket?
A verseny központjának és több más helyszínének Lábatlan városa ad otthont. A versenyiroda az Arany János Művészeti Iskolában lesz, ahol az adminisztratív átvételek és munkák zajlanak majd, illetve a hivatalos eredménylista is itt lesz látható. Itt kerül lebonyolításra a lövészfeladat a NatuRali versenyzőinek és innen fog működni a verseny élő eredménye, amit az internetre teszünk fel.
 
És akkor jöjjenek a pályák!
Igen, a lényeg ugye. Mindkét szakaszt háromszor teljesíti a NaTuRali mezőnye a nap folyamán. Az első az Süttő és Tardos közötti 9km-es szakasz. Ezen a szakaszon 2011 -ben ment utoljára az RTE mezőnye bár akkor nem ebből az irányból és nem ilyen hosszal. Szerintem a néhány hazai pályák közül ez is az egyik igazi ralipálya. Itt van minden. Tempós jobb 1 bal 1, elemelős egyenesen - elemelős bal 3-ban , napról be az árnyékba, fehér aszfaltos, szóval minden egyben 9 km-en. Itt azért kiemelten hangsúlyozom mindenkinek versenyzőnek és nézőnek egyaránt, hogy táj és természetvédelmi terület! A természetnek nincs különösebben szüksége ránk, nekünk viszont szükségünk van a természetre, óvja védje mindenki a környezetet és mutassuk meg, hogy lehet a kettőt együtt csinálni.
A másik az a  megszokott Bajna Lábatlani szakasz 9.5 km hosszan. Ezt mindenki jól ismeri,előnyével és hátrányával együtt. Éppen ezért az alattomossága miatt minden évben sokakat megtréfál. Kicsit olyan ez a pálya, hogy ó már a könyökömön jön ki aztán valahogyan mégsem. :-) 
 
Sprint mezőnye is szombaton kezdi a versenyt?
Tulajdonképpen igen, mert ekkor lesznek nekik is az átvételek és a pályabejárás, szinte mindent együtt csinálnak a NatuRali mezőnyével.
 
Lesz idén is szombaton rajtceremonia? Ha igen hol és mikor?
Igen lesz, és természetesen ez is Lábatlanon, a "Fő téren".  Szombat délután 16:00 órától kezdődik a rajtceremónia, ahol Lábatlan város polgármestere egy rövid köszöntővel nyitja meg a versenyt. Itt részt vesznek a sprintesek az előfutók és meghívásos kategóriák versenyzői, szóval kompletten mindenki együtt. Sokan mondták nekem tavalyi évben, hogy jobban örültek annak, mint egy prológnak. Én örömmel veszem a versenyzők észrevételeit, tapasztalatait. Ha valamire azt mondják ez jó volt köszönjük, akkor azt tovább kell csinálni.
 
Sprintesek melyik pályán mennek, hol lesz a szervizpark, pályáról tudnál mondani valamit (táv, lassitok, stb.) Sprint mezőnye a tervek szerint a túra előtt vagy után megy?
A PowerSprint mezőnyének a Bajna - Lábatlan szakasz lesz oda-vissza kétszer. Tehát négyszer mennek a 9.5 km-es pályán úgy, hogy az első és a harmadik pályájuk megegyezik a NatuRali speciálszakaszával. Először a NatuRali előtt kb. 07:00 órakor elrajtolnak Bajnáról Lábatlanra ott megfordulnak felsorakoznak a rajtsorrendnek megfelelően és rajtolnak vissza Lábatlanról Bajnára. Ezután elmennek szervízelni. A szerviz a pálya előtti aszfaltos úton lesz, körülbelül  1.5 km hosszan egy oldalon kijelölve, ahol mobil wc is lesz kihelyezve. Amíg a PowerSprintesek szerelnek addig lemegy a NatuRali első gyorsaságia. Ezután megint jön a PowerSprint le és fel, így ők már délre végezni is fognak. 
 
Vasárnap mikor kerülnek lezárásra a gyorsok?
A bajnai 06:00 -tól a süttői pedig 07:00-től.
 
Milyen nezőipontokat tudsz ajánlani a kilátogató szurkolóknak?
Egy NAGYON FONTOS dolog! MINDENKI TARTSA BE BIZTONSÁGI ELŐÍRÁSOKAT!!
NÉZŐTILALMI HELYRE NE ÁLLJON! A PÁLYABÍRÓK ÉS RENDEZŐK UTASÍTÁSAIT TARTSÁK BE. VERSENY KÖZBEN NE ÁLLJANAK HÁTTAL A PÁLYÁNAK, NE ÜLJENEK KIS SZÉKEKEN, NE FEKÜDJENEK LE A FÖLDRE.
A jó hangulatról mi gondoskodunk, nem kell ahhoz alkohol. Mindenki figyeljen oda a másikra.
Mivel a Bajna - Lábatlan szakaszon összesen 7 futam lesz, így gondolom ide fognak többen kilátogatni. Ezen a szakaszon érdemes megnézni a pusztamaróti elágat, ettől 1 km-rel lejjebb a "parafás kanyart, a gázátemelős részt, a Bognár kanyart, a bajóti elágat, a bányabejáratot.
A Süttő - Tardos szakaszon pedig jó választás lehet Bikolpuszta, az erdészeti műút bejárata, az erdészház és attól még 2 km -re illetve a céltól vissza 1.5 km.
    
Hol és hogyan, valamint meddig lehet leadni a nevezést?
A verseny hivatalos honlapjai a www.rte.hu, www.amtosz.hu , www.duen.hu  és a www.rvo.hu. Ezekről az oldalakról tölthető le a verseny kiírása, egyéb információk és a nevezési lapok mind a PowerSprint, mind pedig a NatuRali-ban résztvevők részére. Nevezési határidőt a versenyzők kérésére és más hasonló rendezvények miatt Június 16 hétfőig meghosszabbítottuk.
 
Végül kinek vagy kiknek szeretnétek megköszöni a segítséget és támogatást?
Elsősorban két névadó főszponzorunknak a Vectra-Line Kft.nek és az ARGOS Állateledel Tatabányának, akik alapokat teremtettek a verseny megszervezéséhez.
Ezen kívül a Damla-nak, a Print-Shop-nak a Fortunairodaszer-nek, Lábatlan városvezetésének és az Árkádok Kft.-nek akik segítettek a rendezvény létrejöttében.     
 
Találkozzunk Lábatlanon június 21-22.-én
Eredményes és balesetmentes versenyt kívánok mindenkinek. Köszönöm a lehetőséget.
 
 
 
Csepy Zoltán interjúja Hevesi Istvánnal:

Mit szólsz, hogy ismét megrendezésre kerül a lábatlani AMTOSZ verseny?
Nagyon örülök neki, és remélem még jó néhány évig tudunk itt versenyezni. Ez nekünk hazai verseny, és nagyon hiányozna a bajnokságból.
 
Mi a véleményed az eddigi lábatlani versenyekről?
Az eddigi versenyek úgy gondolom, hogy nagyon jók voltak és remélem Mészáros Iván, Radyk Ricsi és csapata továbbra is küzd értünk az MNASZ-el szemben, hogy tudjunk versenyezni! Sajnos olyan kapok olyan bulvár híreket, hogy ne készüljek túlságosan, mert nem lesz megrendezve a verseny! Sajnos így próbálják arra buzdítani a versenyzőket, hogy ne nevezzenek! 
Én meg azt mondom, hogy gyertek el sokan csináljuk azt amit szeretünk, mert elsősorban rajtunk  múlik hogy milyen lesz a verseny!
 
Süttő-Tardos most 9km-en, beszélnél nekünk erről a pályáról egy kicsit? 
A süttői gyors, mivel innen így még nem volt, szerintem az eleje nagyon tempós lesz, persze lassító függő. Utána viszont egy nagyon technikás és jó ritmusú pályát kapunk amin szerencsére már mentünk is. Szerintem ez az irány sokkal jobb és talán egy picit könnyebb, mint fordítva. 
Egy hátránya van azért, mivel hogy Bikolpusztán lakom, ezért jó korán fel kell kelni, hogy ki tudjunk jönni zárás előtt a szakaszról :
 
Másik pálya Bajna- Lábatlan 9,5 km- en ezen a pályán megy a sprint is. Mi a véleményed arról, hogy az amatőrök is megmutathatják a tudásukat ezen a pályán?
Ez egy nagyon jó kezdeményezés volt már Ózdon is, és ha minden igaz az összes verseny előtt lesz amatőr mezőny. Reméljük sokan lesznek hiszen egy legendás pályán mérhetik össze a tudásukat. Ha tehetném indulnék ott is egy BMW 320i vel.:-)
 
Beszélnél nekünk egy kicsit erről a pályáról is?
Bajna-Lábatlan egy elég veszélyes és tempós gyors. Elég sok benne a tempós rossz minőségű dobálós rész, ami 180-200 km/h körül tud meglepetést okozni. Ha esne az eső nem nagyon lehet megállni féktávon a fényes aszfaltos részeken, de reméljük ilyen nem lesz. Egyszóval elég nagy kihívás, mindenképen csak ajánlani tudom. Aki szeretne egy igazi profi R1-es pályán versenyezni az ne habozzon itt a lehetőség!
 
Hevesi Norbit is láthatjuk a sprinten?
Szeretett volna, de nem mer egyedül hagyni a szervizparkban Nagyon jó testvér és mindent megtesz, hogy segítsen ahol csak tud! Szerencsére Ő is versenyez a hét végén megrendezésre kerülő Fehérvár Rallyn, R2 mezőnyét fogja erősíteni!.
 
Kinek szeretnéd megköszöni, hogy lehetővé teszik neked az  indulást ezen a versenyen?
Elsősorban a Családomnak! A támogatóknak: Stada-Bau kft , Mayer Gumicentrum, HB Tools kft és a csapatomnak a László Racing Teamnak. Köszi az interjút.
 
 
Csepy Zoltán interjúja Pit-Bull-al

Mit szólsz, hogy ismét megrendezésre kerül a lábatlani AMTOSZ verseny?
Sziasztok! Először is nagyon örülök, hogy újra megrendezésre kerül ez a verseny. Két évvel ezelőtt még a rajtig sem jutottunk el egy ostoba csavar
meg nem húzása miatt, így akkor nem tudtuk abszolválni a futamot. Tavaly már azért valamivel jobb volt, és be tudtuk fejezni a versenyt.
 
Süttő - Tardos most 9km-en, beszélnél nekünk erről a pályáról egy kicsit? 
Számomra egész újnak mondható, mert idáig csak egyszer mentem rajta. A Süttő - Tardosi pálya az teljesen ismeretlen számomra és a navigátoromnak Bakai Reninek is. Azonban egy régi álom válik vele valóra ezen a legendás pályán, habár kicsit azért tartok is tőle, mint a szakasz, mint a kocsink miatt, mivel az teljesen új és még egy métert sem mentünk vele. :(
 
Másik pálya Bajna - Lábatlan 9,5 km- en, ezen a pályán megy a sprint is. Mi a véleményed, arról hogy az amatőrök is megmutathatják a tudásukat ezen a pályán?
A Bajna - Lábatlant nagyon ajánlom a Sprinteseknek hisz egy elég hosszú és technikás pálya, ami elég jól felpörgeti az adrenalint az emberben és itt aki elindul biztos nem bánja meg, Sőt :)))
 
Kinek szeretnéd megköszönni, hogy lehetővé tették neked indulást ezen a verseny?
Elsősorban Kecskés Rolandnak (RolandSystem) akiben bízzunk, hogy most is egy nagyon jó autót rakott nekünk össze, és Tajmel Tibornak hogy megszabadított a Mitsubishi-től és nekem adta ezt a csodálatos BMW-t ( most már Ő a más szeretnénk még meg köszönni a Maximum 2011 Építő Kft-nek és az Argos Pet Kft-nek. Mindenkinek nagyon jó és balesetmentes versenyzést kívánok!
 
Mi az ARGOS állateledel kupával támogatjuk a versenyt és szeretnénk, ha jövőre is megrendeznék ezt a versenyt hisz ez azért nekünk "itthoni" megyebeli szereplés.
 
Köszönöm a lehetőséget, találkozunk Lábatlanon!
 
Én köszönöm, hogy rendelkezésemre álltál. Sikeres és eredményes versenyt kívánok nektek.
 
Ez a hír most jelenik meg 4604. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k