KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Lassú víz partot mos
16. Alfa-Ker Miskolc Rally 2009 - Historic
2009-05-06
információ • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
685714418
Napi oldal:
274458
Jelenleg:
1391
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Meglehetősen lassú víz volt az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság második versenyhétvégéje, melyen a harmadik és negyedik futamukat tartották - már, akik elindultak.

Az előző verseny után többen mondták az akkor indulók, hogy a miskolci futamot kihagyják, úgyhogy nagy meglepetést tulajdonképpen nem okozott a kevés rajthoz álló. Mindössze ketten képviselték a hazai autósport eleit, de ők megvédték a mundér becsületét: a nézők szemeinek örömet okozva kocsiztak a szakaszokon, és legalább testvériesen osztoztak az eredményeken - bár, ha jól sejtem, nem így tervezték, mikor nekivágtak a borsodi megyeszékhelynek.

A Varga Roland-Varga Sándor és a Nagy István-Tóth Tibor párosok neveztek a hétvégére. Első napon Nagyék nem értek célba és Vargáék nyertek, vasárnap pedig éppen fordítva történt: Vargáék álltak ki és Nagyék vihették haza a legnagyobb kupát. Sok közös van még ebben a két párosban: mindketten motorproblémák miatt álltak ki Miskolcon, de mindketten élvezték a miskolci futamukat, egyrészt, mert a nézők szeretete fogadta mindenhol őket, másrészt, mert mindkét páros az abszolút első helyért járó pontokkal térhetett haza. De ami a hab a tortán: a salgótarjáni futam előtt mindketten a D csoport első helyén állnak...

Izgalmas lesz az év hátralévő részében kettőjük küzdelme, az egészen biztos, de most meséljenek ők a borsodi hétvégéről:

Nagy István (WV Golf GTI): "A verseny a rajtceremóniával kezdődött - volna. Történt ugyanis, hogy mi a H csoport után három perccel rajtoltunk. Na, mire mi a dobogóhoz értünk, három perc alatt már összepakolták a motyójukat, szpíker sem volt, csak átgurultunk rajta, és azt sem mondták, hogy bakfitty... Ezzel kezdődött a verseny - nagyon örültünk neki. Szombaton volt egy kis motorproblémánk, ami miatt aznap nem tudtunk versenyezni: a karburátorból kiesett egy csavar, és 3000-nél nem tudott többet forogni a motor. Már a prológon is lehetett látni, mert eléggé szerencsétlenkedtünk ott - de muszáj volt végigmennünk, mert hiába kértük, hogy kihagyhassuk, nem lehetett.
Vasárnapra aztán megtaláltuk a hibát, és rajthoz álltunk. Nagyon sajnálom, hogy Varga Rolandéknak nem sikerült, mert velük azért küzdhettünk volna egyet... Így viszont nem nyomtuk neki nagyon: most lett kész a motor, nem akartam rögtön tönkretenni. Csak mentünk a magunk tempójában, és járattuk a motort, próbálgattuk a váltót. Salgótarjánban úgy tudom, már többen leszünk, így nekünk is ott a helyünk. Ez fontos, mert azt vettem észre, hogy a nézők nagyon szeretik ezeket az autókat."

Varga Roland (Lada 2101 Gr2): "Szombaton egyedül köröztem, amit nem bántam, mert nagyon jó volt az autó és nagyon jól éreztük magunkat. Kicsit olyan érzésem volt, hogy a H csoporttal versenyzünk - de nagyon jót bandáztunk velük. Mondhatjuk, hogy élesben volt lehetőségünk tesztelni. Ha az ember ellenfél nélkül köröz, akkor tudja megkeresni a saját határait - alulról felfelé. Úgy gondolom, hogy ha az ember próbálgatja az autót, és nincs miért hajtania, csak teszi a dolgát, akkor van lehetősége olyan hibákat orvosolnia, amik a verseny közben idegtépők lennének. Gondolok itt olyanra, amit szombaton volt velünk: megforogtunk. Ha verseny közben történik, biztos szétvet az ideg, így viszont csak elröhögtük, hogy mekkora ökör vagyok, hogy nem tudtam befordulni. Most mi tehát alulról kerestük a határainkat - ha éles helyzet lesz, akkor valószínűleg átlépjük a határt, és immáron felülről feszegetjük majd... Na, ez vasárnap jött volna el, mikor már lehettünk volna ketten, de a motorunk megadta magát.
Remélem, ez volt az idei utolsó ilyen problémánk - hogy a többiekkel, a Historic-kal mi lesz idén, azt nem tudom. Úgy gondolom, hogy ez a mezőny még a Rallye2-nél is kicsit mostohább gyerekként van kezelve, illetve csak ezek a versenyzők azok, akik nem támogatóból versenyeznek, hanem saját zsebből. A mai helyzetben pedig mindenki jobban meggondolja talán, hogy hová tegyek két forintot, hová hármat... Mindenesetre bízom benne, hogy év közben azért többen leszünk, mert azt láttam Miskolcon, hogy a nézők imádják ezt. Szeretik a H csoportot, a Historic-ot - talán emiatt jönnek ki versenyre. Ez a rali bölcsője, ebből lett a magyar rali - például az én autómat a Szelepék keltették életre - amiért nagyon hálásak vagyunk nekik -, és nem kis nevek vannak a múltjában. Csak úgy tudhatjuk, hogy hová megyünk, ha emlékszünk rá, hogy honnan jöttünk: a H csoport és a Historic pedig a hőskor. Ezt kéne figyelembe venni a szabályok kialakításánál... Mindenesetre remélem, lesznek idén még szép versenyeink.
Salgótarján nekem már otthoni futam lesz, abszolút hazai, éppen ezért nagyon várom már - remélem, kibírja az autó is a végéig, és nem lesz szégyellős, és ott feljön velünk a dobogóra..."

Két induló, két kieső, két első hely - ez tehát a 16. Alfa-Ker Miskolc Rally mérlege, de álljon itt a pontos végeredmény is:

16. Alfa-Ker Miskolc Rally szombati végeredménye:
1. Varga Roland-Varga Sándor Lada 2101 Gr 2    46:29,1

16. Alfa-Ker Miskolc Rally vasárnapi végeredménye:
1. Nagy István-Tóth Tibor Volkswagen Golf I GTI   41:18,6

Az ígéretek szerint Salgótarjánban már népesebb mezőnyt csodálhatunk majd meg: az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság következő futamai május 16-án és 17-én lesznek - találkozzunk ott is!

Az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság együttműködő partnerei:
Iharos és Goller Kft, Kumho

 

Ez a hír most jelenik meg 3283. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k