duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
Lassú víz partot mos
16. Alfa-Ker Miskolc Rally 2009 - Historic
2009-05-06
információ • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
806704834
Napi oldal:
279752
Jelenleg:
1349
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Meglehetősen lassú víz volt az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság második versenyhétvégéje, melyen a harmadik és negyedik futamukat tartották - már, akik elindultak.

Az előző verseny után többen mondták az akkor indulók, hogy a miskolci futamot kihagyják, úgyhogy nagy meglepetést tulajdonképpen nem okozott a kevés rajthoz álló. Mindössze ketten képviselték a hazai autósport eleit, de ők megvédték a mundér becsületét: a nézők szemeinek örömet okozva kocsiztak a szakaszokon, és legalább testvériesen osztoztak az eredményeken - bár, ha jól sejtem, nem így tervezték, mikor nekivágtak a borsodi megyeszékhelynek.

A Varga Roland-Varga Sándor és a Nagy István-Tóth Tibor párosok neveztek a hétvégére. Első napon Nagyék nem értek célba és Vargáék nyertek, vasárnap pedig éppen fordítva történt: Vargáék álltak ki és Nagyék vihették haza a legnagyobb kupát. Sok közös van még ebben a két párosban: mindketten motorproblémák miatt álltak ki Miskolcon, de mindketten élvezték a miskolci futamukat, egyrészt, mert a nézők szeretete fogadta mindenhol őket, másrészt, mert mindkét páros az abszolút első helyért járó pontokkal térhetett haza. De ami a hab a tortán: a salgótarjáni futam előtt mindketten a D csoport első helyén állnak...

Izgalmas lesz az év hátralévő részében kettőjük küzdelme, az egészen biztos, de most meséljenek ők a borsodi hétvégéről:

Nagy István (WV Golf GTI): "A verseny a rajtceremóniával kezdődött - volna. Történt ugyanis, hogy mi a H csoport után három perccel rajtoltunk. Na, mire mi a dobogóhoz értünk, három perc alatt már összepakolták a motyójukat, szpíker sem volt, csak átgurultunk rajta, és azt sem mondták, hogy bakfitty... Ezzel kezdődött a verseny - nagyon örültünk neki. Szombaton volt egy kis motorproblémánk, ami miatt aznap nem tudtunk versenyezni: a karburátorból kiesett egy csavar, és 3000-nél nem tudott többet forogni a motor. Már a prológon is lehetett látni, mert eléggé szerencsétlenkedtünk ott - de muszáj volt végigmennünk, mert hiába kértük, hogy kihagyhassuk, nem lehetett.
Vasárnapra aztán megtaláltuk a hibát, és rajthoz álltunk. Nagyon sajnálom, hogy Varga Rolandéknak nem sikerült, mert velük azért küzdhettünk volna egyet... Így viszont nem nyomtuk neki nagyon: most lett kész a motor, nem akartam rögtön tönkretenni. Csak mentünk a magunk tempójában, és járattuk a motort, próbálgattuk a váltót. Salgótarjánban úgy tudom, már többen leszünk, így nekünk is ott a helyünk. Ez fontos, mert azt vettem észre, hogy a nézők nagyon szeretik ezeket az autókat."

Varga Roland (Lada 2101 Gr2): "Szombaton egyedül köröztem, amit nem bántam, mert nagyon jó volt az autó és nagyon jól éreztük magunkat. Kicsit olyan érzésem volt, hogy a H csoporttal versenyzünk - de nagyon jót bandáztunk velük. Mondhatjuk, hogy élesben volt lehetőségünk tesztelni. Ha az ember ellenfél nélkül köröz, akkor tudja megkeresni a saját határait - alulról felfelé. Úgy gondolom, hogy ha az ember próbálgatja az autót, és nincs miért hajtania, csak teszi a dolgát, akkor van lehetősége olyan hibákat orvosolnia, amik a verseny közben idegtépők lennének. Gondolok itt olyanra, amit szombaton volt velünk: megforogtunk. Ha verseny közben történik, biztos szétvet az ideg, így viszont csak elröhögtük, hogy mekkora ökör vagyok, hogy nem tudtam befordulni. Most mi tehát alulról kerestük a határainkat - ha éles helyzet lesz, akkor valószínűleg átlépjük a határt, és immáron felülről feszegetjük majd... Na, ez vasárnap jött volna el, mikor már lehettünk volna ketten, de a motorunk megadta magát.
Remélem, ez volt az idei utolsó ilyen problémánk - hogy a többiekkel, a Historic-kal mi lesz idén, azt nem tudom. Úgy gondolom, hogy ez a mezőny még a Rallye2-nél is kicsit mostohább gyerekként van kezelve, illetve csak ezek a versenyzők azok, akik nem támogatóból versenyeznek, hanem saját zsebből. A mai helyzetben pedig mindenki jobban meggondolja talán, hogy hová tegyek két forintot, hová hármat... Mindenesetre bízom benne, hogy év közben azért többen leszünk, mert azt láttam Miskolcon, hogy a nézők imádják ezt. Szeretik a H csoportot, a Historic-ot - talán emiatt jönnek ki versenyre. Ez a rali bölcsője, ebből lett a magyar rali - például az én autómat a Szelepék keltették életre - amiért nagyon hálásak vagyunk nekik -, és nem kis nevek vannak a múltjában. Csak úgy tudhatjuk, hogy hová megyünk, ha emlékszünk rá, hogy honnan jöttünk: a H csoport és a Historic pedig a hőskor. Ezt kéne figyelembe venni a szabályok kialakításánál... Mindenesetre remélem, lesznek idén még szép versenyeink.
Salgótarján nekem már otthoni futam lesz, abszolút hazai, éppen ezért nagyon várom már - remélem, kibírja az autó is a végéig, és nem lesz szégyellős, és ott feljön velünk a dobogóra..."

Két induló, két kieső, két első hely - ez tehát a 16. Alfa-Ker Miskolc Rally mérlege, de álljon itt a pontos végeredmény is:

16. Alfa-Ker Miskolc Rally szombati végeredménye:
1. Varga Roland-Varga Sándor Lada 2101 Gr 2    46:29,1

16. Alfa-Ker Miskolc Rally vasárnapi végeredménye:
1. Nagy István-Tóth Tibor Volkswagen Golf I GTI   41:18,6

Az ígéretek szerint Salgótarjánban már népesebb mezőnyt csodálhatunk majd meg: az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság következő futamai május 16-án és 17-én lesznek - találkozzunk ott is!

Az Iharos és Goller Országos Historic Rally Bajnokság együttműködő partnerei:
Iharos és Goller Kft, Kumho

 

Ez a hír most jelenik meg 3341. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
2025.12.19-23.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k