h i r d e t é s
Összes oldal:
742753137
Napi oldal:
130900
Jelenleg:
1330
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nem egészen három hét múlva kezdetét veszi az Országos Rallye Bajnokság, a szezonnyitó Eger Rallye-val. Nem csak a versenyzők, de már a nézők is izgatottan várják, nagy-nagy találgatások vannak a mezőnyt illetően. A versenyről pedig most a rendezővel, Lakatos Róberttel beszélgettem.
Hogyan állnak az előkészületek?
A szervezés szempontjából jól állunk, de persze ez nem feltétlen nagy érdem, hiszen nem ez lesz minden idők legbonyolultabb versenye. Tudomásul kell venni, hogy itt még mindig a túlélésért folyik a harc. Sokan küzdenek manapság a hétköznapokkal , és ezzel sajnos mi sem vagyunk másként. Nagyon bízom benne, hogy addigra végre beköszönt a tavasz is (mert itt még mindig esik a hó).
Nagy öröm, hogy a szlovák bajnokság újra ellátogat Egerbe, mert így a két mezőny együtt, valamint a rallye2, historic és ralitúra közel 200 fős mezőnyt tesz ki, ami ezekben a nehéz időkben mindenképp egy értékes dolog.
Eger városa is nagyon-nagyon visszavárta a rallye-t, minden tőlük telhető dologban segítenek, mi pedig egy igazán jó környezetben dolgozhatunk, a kötelességünk pedig az, hogy a versenyzők és nézők számára is élvezhető futamot rendezzünk. Ha az idei versenyt túléljük, akkor Móczár Péter alelnök úrnak és Dr Illés Zoltán államtitkár úrnak köszönhetően lehetőségünk lesz egy sportszakmai szempontból sokkal izgalmasabb futam megszervezésére is!
Bár azt mondod, nem ez lesz a legbonyolultabb verseny, ennyi mezőnyt egy helyen „elterelni” nekem mégsem tűnik egyszerűnek…
Nem gondolom, hogy ebben az értelemben komoly kockázatokat rejtene ez számunkra, hiszen a létszámból kifolyólag az ORB-t, a szlovák bajnokságot és a rallye2 mezőnyét gyakorlatilag egyben próbáljuk kezelni! Vasárnap, amikor már a ralitúra mezőnye is versenyezni fog, (ugyanúgy, mint 2010-ben is volt) szétválasztjuk őket, tehát akkor indul az ORB, amikor a túrások végezni fognak. Nem érzem úgy, hogy ezzel irracionális kockázatot vállaltunk volna, pláne úgy, hogy 3 évvel ezelőtt egy nagyobb mezőny is probléma nélkül tudta abszolválni az ilyesfajta dolgot.
A jelenlegi nevezésekből mi látszik eddig?
Gyakorlatilag a túrásokat leszámítva már látszik, hogy milyen mezőny lesz Egerben. Az ORB és a szlovák mezőny esetében nagyjából 80 versenyzőpárosról beszélünk, ez nem hangzik azért olyan rosszul, benne öt WRC-vel és több S2000-essel, a historicban 17-en neveztek, míg a rallye2-ben 26-an. Közel 120 autó, és ez szerintem már egy élvezhető mennyiség. A túránál pedig 80 körüli nevezőre számítunk, de náluk még nem lehet semmi biztosat tudni, távol van még az ő nevezési határidejük.
>> nevezési lista ORB <<
>> nevezési lista Rallye2 <<
>> nevezési lista Historic <<
Milyenek lesznek a pályák?
Minden idők legjobb minőségű Eger Rallye-ja lesz, hisz nincs túl sok gödör a pályákon, ezeket kihagytuk most!
És sok hosszú egyenes maradt azért? :-)
Tempós pályák, ezt tudjuk! De az RSB az ígéretéhez híven azért az igazán gyors részeken próbálja lassítani a tempót, több lassító lesz, mint eddig bármikor, de ebben mi nem ötletgazdák, csupán végrehajtók vagyunk.
Kényes kérdés, és talán ezzel foglalkoznak a különböző fórumokon a legtöbben: belépő?
Már 2011-ben is volt ilyen, és ne gondolja senki, hogy akkor is örömmel tettük ezt, de akkor is kénytelenek voltunk a nézőktől 1500 Ft-os belépőt kérni a két napra. Ez sajnos most sem lesz másként, de próbáltuk úgy meghúzni a határt, hogy ez egy vállalható összeg legyen. Kapunk kritikát abban az értelemben, hogy mit adunk cserébe? Miért nincs sörsátor, kivetítő és mobil WC? Azért nincs, mert az életben maradásért küzdünk, a versenyt adjuk cserébe, magát a produkciót, azt, hogy meg tudjuk úgy csinálni, hogy nem hagyunk magunk után tartozást (remélhetőleg). És egyébként csak halkan jegyezném meg, hogy nem hagyjuk magunk mögött azt az irdatlan mennyiségű szeméthegyet sem, amit a nézők ott hagynak. Azt nekünk kell eltakarítani, mert ők még mindig nem képesek a kihelyezett szemétgyűjtőbe sem elhelyezni. Mobil WC-t pedig nem merek az erdő szélére elhelyezni, mert amikor a Veszprém Rallye-n a közönség számára is megtettük ezt, mindegyiket tönkretették, ami aztán nekem került nagyon-nagyon sok pénzbe. Sajnos nem tart ott a kultúra, hogy ilyenekkel emelhessük a verseny színvonalát, pedig meg lehetne oldani, hogy ki legyen téve, de sajnos nem merem, mert nagyon félő hogy vagy felgyújtaná, vagy stihlfűrésszel ketté vágná valaki….....(megtörtént már)
A versenyzőktől is mind megkérdeztem, most tőled is: milyen Eger Rallye lesz ez szerinted?
Remélem, hogy vérpezsdítő! :-) A versenyzők mit mondtak?
Mindenki örül annak, hogy végre hamarosan kezdetét veszi a bajnokság, és hogy végre újra lesz Eger Rallye-!
Szóval jókat!? :-) Ez azért örömteli... Ebből az aspektusból kell közelíteni, hogy örüljünk annak, ami van! Látható munka folyik a háttérben, hogy legyen tovább és lehessen ennél jobb! Akkor van lehetőség, hogy jobb legyen, ha sokan akarnak versenyezni, és itthon akarnak versenyezni, (nem pedig külföldről osztják a kritikát hazafelé), rajtam pedig az múlik, hogy élni tudok-e ezzel a lehetőséggel!
Ez a hír most jelenik meg 8837. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|