Legyen vérpezsdítő!
A rajtszámos nevezési listák mellett interjú a rendezőve
2013-03-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
789526768
Napi oldal:
47140
Jelenleg:
1265
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

legyen_verpezsdito_1

Nem egészen három hét múlva kezdetét veszi az Országos Rallye Bajnokság, a szezonnyitó Eger Rallye-val. Nem csak a versenyzők, de már a nézők is izgatottan várják, nagy-nagy találgatások vannak a mezőnyt illetően. A versenyről pedig most a rendezővel, Lakatos Róberttel beszélgettem.

Hogyan állnak az előkészületek?

A szervezés szempontjából jól állunk, de persze ez nem feltétlen nagy érdem, hiszen nem ez lesz minden idők legbonyolultabb versenye. Tudomásul kell venni, hogy itt még mindig a túlélésért folyik a harc. Sokan küzdenek manapság  a hétköznapokkal , és ezzel sajnos mi sem vagyunk másként. Nagyon bízom benne, hogy addigra végre beköszönt a tavasz is (mert itt még mindig esik a hó). 
Nagy öröm, hogy a szlovák bajnokság újra ellátogat Egerbe, mert így a két mezőny együtt, valamint a rallye2, historic és ralitúra közel 200 fős mezőnyt tesz ki, ami ezekben a nehéz időkben mindenképp egy értékes dolog.

Eger városa is nagyon-nagyon visszavárta a rallye-t, minden tőlük telhető dologban segítenek, mi pedig egy igazán jó környezetben dolgozhatunk, a kötelességünk pedig az, hogy a versenyzők és nézők számára is élvezhető futamot rendezzünk. Ha az idei versenyt túléljük, akkor Móczár Péter alelnök úrnak és Dr Illés Zoltán államtitkár úrnak köszönhetően lehetőségünk lesz egy sportszakmai szempontból sokkal izgalmasabb futam megszervezésére is!

Bár azt mondod, nem ez lesz a legbonyolultabb verseny, ennyi mezőnyt egy helyen „elterelni” nekem mégsem tűnik egyszerűnek…
Nem gondolom, hogy ebben az értelemben komoly kockázatokat rejtene ez számunkra, hiszen a létszámból kifolyólag az ORB-t, a szlovák bajnokságot és a rallye2 mezőnyét gyakorlatilag egyben próbáljuk kezelni! Vasárnap, amikor már a ralitúra mezőnye is versenyezni fog, (ugyanúgy, mint 2010-ben is volt) szétválasztjuk őket, tehát akkor indul az ORB, amikor a túrások végezni fognak. Nem érzem úgy, hogy ezzel irracionális kockázatot vállaltunk volna, pláne úgy, hogy 3 évvel ezelőtt egy nagyobb mezőny is probléma nélkül tudta abszolválni az ilyesfajta dolgot.

A jelenlegi nevezésekből mi látszik eddig?
Gyakorlatilag a túrásokat leszámítva már látszik, hogy milyen mezőny lesz Egerben. Az ORB és a szlovák mezőny esetében nagyjából 80 versenyzőpárosról beszélünk, ez nem hangzik azért olyan rosszul, benne öt WRC-vel és több S2000-essel, a historicban 17-en neveztek, míg a rallye2-ben 26-an. Közel 120 autó, és ez szerintem már egy élvezhető mennyiség. A túránál pedig 80 körüli nevezőre számítunk, de náluk még nem lehet semmi biztosat tudni, távol van még az ő nevezési határidejük.

>> nevezési lista ORB <<

>> nevezési lista Rallye2 <<

>> nevezési lista Historic <<

Milyenek lesznek a pályák?
Minden idők legjobb minőségű Eger Rallye-ja lesz, hisz nincs túl sok gödör a pályákon, ezeket kihagytuk most!

És sok hosszú egyenes maradt azért? :-)
Tempós pályák, ezt tudjuk! De az RSB az ígéretéhez híven azért az igazán gyors részeken próbálja lassítani a tempót, több lassító lesz, mint eddig bármikor, de ebben mi nem ötletgazdák, csupán végrehajtók vagyunk.

Kényes kérdés, és talán ezzel foglalkoznak a különböző fórumokon a legtöbben: belépő?
Már 2011-ben is volt ilyen, és ne gondolja senki, hogy akkor is örömmel tettük ezt, de akkor is kénytelenek voltunk a nézőktől 1500 Ft-os belépőt kérni a két napra. Ez sajnos most sem lesz másként, de próbáltuk úgy meghúzni a határt, hogy ez egy vállalható összeg legyen. Kapunk kritikát abban az értelemben, hogy mit adunk cserébe? Miért nincs sörsátor, kivetítő és mobil WC? Azért nincs, mert az életben maradásért küzdünk, a versenyt adjuk cserébe, magát a produkciót, azt, hogy meg tudjuk úgy csinálni, hogy nem hagyunk magunk után tartozást (remélhetőleg). És egyébként csak halkan jegyezném meg, hogy nem hagyjuk magunk mögött azt az irdatlan mennyiségű szeméthegyet sem, amit a nézők ott hagynak. Azt nekünk kell eltakarítani, mert ők még mindig nem képesek a kihelyezett szemétgyűjtőbe sem elhelyezni. Mobil WC-t pedig nem merek az erdő szélére elhelyezni, mert amikor a Veszprém Rallye-n a közönség számára is megtettük ezt, mindegyiket tönkretették, ami aztán nekem került nagyon-nagyon sok pénzbe. Sajnos nem tart ott a kultúra, hogy ilyenekkel emelhessük a verseny színvonalát, pedig meg lehetne oldani, hogy ki legyen téve, de sajnos nem merem, mert nagyon félő hogy vagy felgyújtaná, vagy stihlfűrésszel ketté vágná valaki….....(megtörtént már)

A versenyzőktől is mind megkérdeztem, most tőled is: milyen Eger Rallye lesz ez szerinted?
Remélem, hogy vérpezsdítő! :-) A versenyzők mit mondtak?

Mindenki örül annak, hogy végre hamarosan kezdetét veszi a bajnokság, és hogy végre újra lesz Eger Rallye-!
Szóval jókat!? :-) Ez azért örömteli... Ebből az aspektusból kell közelíteni, hogy örüljünk annak, ami van! Látható munka folyik a háttérben, hogy legyen tovább és lehessen ennél jobb! Akkor van lehetőség, hogy  jobb legyen, ha sokan akarnak versenyezni, és itthon akarnak versenyezni, (nem pedig külföldről osztják a kritikát hazafelé), rajtam pedig az múlik, hogy élni tudok-e ezzel a lehetőséggel!

legyen_verpezsdito_2

Ez a hír most jelenik meg 8956. alkalommal
Share |
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 01 02030405
060708 09 101112
131415 16171819
20 21 22 2324 2526
27 28 29 30 310102

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k