Lemaradt a pont az i-ről
Az abszolút második helyről estek ki Németék
2024-06-18
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763317695
Napi oldal:
55152
Jelenleg:
986
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

lemaradt_a_pont_az_i-rol_1

Lemaradt a pont az i-ről – ez történt a Mecsek Ralin

Az abszolút második helyről esett ki Német Gábor és Németh Gergely a hétvégi Mecsek Rali utolsó előtti szakaszán – egy kis hibáért fizettek nagy árat a győzelemért zajló csatában.

A Diósgyőr Ralin aratott győzelem után kellő lendülettel vágott neki az Országos Rali Bajnokság harmadik futamának, a Mecsek Ralinak a Német Motorsport párosa: Német Gábor és Németh Gergely nem tűzött ki maga elé konkrét helyezésbeli célokat, de a megerősödő és kibővülő mezőnyben is szerette volna felvenni a kesztyűt a legjobbakkal.

Ezt pedig meg is tették: már az első gyorsasági szakaszon a holtversenyes legjobb idővel szaladt le a kettős, és végül az első tíz szakaszból négyszer is az ORB legjobb eredményét produkálta – ráadásul minden gyorsaságin ott volt a legjobb háromban.

lemaradt_a_pont_az_i-rol_2

Ennek köszönhetően két szakasszal a vége előtt az abszolút győzelemért támadtak Gáborék – amikor Árpádtetőn elcsúsztak egy banánhéjon.

„A pálya legvégén egy balos kanyarban felhordásos volt az út, amit már későn láttam meg, illetve nem feltétlenül számítottunk ott rá, és mivel nagy sebességgel érkeztünk a kanyarra, már nem volt lehetőség korrigálni. Leestünk a kanyar kijáratán, eltaláltunk egy kisebb fát és az árokban kötöttünk ki, így szertefoszlottak a reményeink. Nagyon sajnálom, hogy így alakult, természetesen csalódottak vagyunk a végkifejlet miatt, nagyon rossz érzés így zárni egy futamot, ráadásul nagyon közel álltunk egy újabb jó eredményhez. Öröm az ürömben, hogy nekünk nem lett bajunk, illetve hogy az autó sérülései is inkább voltak látványosak, mint igazán súlyosak” – mesélte Német Gábor.

„Az azt megelőző gyorsaságit sikerült megnyernünk, és szerettük volna megtartani a pozíciónkat, vagy akár még közelebb kerülni a power stage-re az első helyhez. Nem feszítettük túl, nem mentünk ’győzelem vagy halál’ jeligére, de természetesen próbáltunk gyorsan autózni, hiszen egy nagyon erős, nagyon nívós mezőnyben harcoltunk az abszolút győzelemért. Próbáltunk mindent megtenni a sikerért, ezért vagyunk autóversenyzők” – tekintett vissza Németh Gergely navigátor.

lemaradt_a_pont_az_i-rol_3

A részeredményekbe viszont ezúttal is lehet kapaszkodni, és ez a futam újra igazolta azt, amit az előző kettő is: a páros a tempót tekintve megérkezett a magyar élmezőnybe.
„A szezon előtt az volt a célunk, hogy sikerüljön szintet lépni tavalyhoz képest és fel tudjunk nőni a magyar élmezőny szintjére, amelyet nagyon gyors, nagyon rutinos, sokat látott, régóta itt versenyző párosok alkotnak. Nagyon örülök, hogy a Mecsekben is sikerült felvenni a riválisok tempóját és nagyon élvezetes csatákat tudtunk vívni a dobogós helyeken, harcban tudtunk lenni a győzelemért. Ez adhat némi önbizalmat a folytatásra nézve, ezt kell magunkkal vinnünk a következő futamokra. Az elkövetett hibát pedig ki kell elemezni, tanulni belőle és megpróbáljuk levonni a következtetéseket” – tette hozzá Gábor.

lemaradt_a_pont_az_i-rol_4

„Nagyon munkás verseny volt, folyamatosan állítgattuk az autót, módosítgattuk, hogy minél többet tudjunk kihozni belőle, szinte szakaszról szakaszra változtattunk valamin. Sok tapasztalatot szereztünk, és az is egy ilyen nagyon értékes tapasztalat, hogy milyen ilyen tempóban, ilyen éles csatában végigcsinálni egy ennyire hosszú, nehéz versenyt. A vége most nem jött össze, ezt nagyon sajnálom, de most csak annyit tudok mondani, hogy lerázzuk magunkat, felállunk ebből is, és megyünk tovább!” – fogalmazott Gergő.

A Német Motorsport párosa három futam után a futamgyőzelmek, a szakaszgyőzelmek és az élen töltött szakaszok számában is a magyar bajnokság második helyén áll, a kiesés miatt azonban a pontversenyben a hatodik pozícióig csúsztak vissza.
 

Ez a hír most jelenik meg 1374. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k