Egy új autó mellett állt Lencse Zoli, amikor felhívtam, hogy beszéljünk egy kicsit a szezonnyitóról, majd a miskolci futamról is:
Mesélj néhány szóban az Eger Rallye-ról!
Mondhatom, hogy az Eger Rallye nem sikerült a számunkra… Önhibánkon kívül nem sikerült egy gyorsaságit sem gond nélkül végigautóznunk. Egy olyan műszaki gondunk volt, amire a szerelők ott nem tudtak rájönni és emiatt gyakorlatilag elment a versenyünk. A második nap ki is álltunk, nem erőltettük ezt a dolgot, a komputer folyamatosan letiltott…
Most pedig egy új autót matricáztattatok fel…
Egyrészt szerettünk volna kipróbálni egy új típust, másrészt pedig az az autó, amivel Egerben mentünk, az most versenyez a hétvégén Ausztriában. Mentünk volna egy másik Forddal, de azt meg kukára törte Lukyanuk, úgyhogy ebből a kényszerhelyzetből kapóra jött, hogy kipróbáljunk egy másik típust.
Magyar garázsban szokott állni ez az autó...
Igen, hiszen ez a Puskádi Janiék Škoda Fabia R5-ös autója. Egy vadonatúj autó, egy verseny van benne. Nagyon várjuk, hogy milyen lesz. Ma, csütörtökön fogjuk vele megtenni az első kilométereket a teszten. Még sok mindent nem tudunk a autóról, de nagyon várjuk már, hogy kipróbálhassuk. Nagyon jókat mondd róla mindenki, bízunk benne mi is.
Egerben az nagyon rossz volt azon túl, hogy egy tiszta gyorsunk sem volt, még össze sem tudtuk mérni az erőnket másokkal, hogy hova lennénk jók a mezőnyben. Ettől a versenytől azt várjuk, hogy kijöjjenek az erőviszonyok és be tudjuk magunkat mérni egy jó helyre…
Milyen a kapcsolat a miskolci pályákkal?
Nincsenek rossz emlékeink. Többször mentünk már Bükkszentlászlón, Mályinkán és Sátán is. A parasznyai pályát is ismerjük, egyedül a Felsőnyárád-Sajókaza újdonság számunkra. Szeretjük ezeket a pályákat, igazi ralipályák.
Ez a Škodázás marad, vagy csak a kényszerhelyzet hozta és a következő futamon visszaültök a Fordba? Mi a jövő?
A folytatás nagyban függ ettől a versenytől. Majd a futam után beszéljünk, és akkor remélem, már magabiztosabban tudok erre a kérdésre válaszolni.