h i r d e t é s
Összes oldal:
790871218
Napi oldal:
19191
Jelenleg:
1803
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
4. |
Ott Tanak |
|
180 |
5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
9. |
Sami Pajari |
|
56 |
1. |
Miko Marczyk |
|
122 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
111 |
3. |
Jon Armstrong |
|
81 |
4. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
7. |
Mille Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
135 |
2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Rongits Attila |
|
70 |
3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
6. |
Matics Mihály |
|
40 |
7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
3. |
Hibján József |
|
22,5 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
14 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
2. |
Csukovics István |
|
60 |
3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Hadik Andrást már csak egy lépés választja el a Magyar Bajnoki címtől, és amennyiben nem köszön vissza a Nyírség Rallye-n felbukkanó technikai probléma, akkor meg is lesz!
Újabb lépést tettél a Magyar Bajnoki cím felé a Nyírség Rallye-n…
A végeredmény az nem volt rossz, de a verseny első szakaszában akadtak problémáink. Kiderült, hogy a turbónk valószínűleg tönkrement a lengyelországi balesetben, mert ott elég hirtelen megállt a motor és a verseny elején azt vettem észre, hogy gyengébb az autó. Aztán az első kör utáni szervizben ki is derült, hogy kisebb volt rajta a turbónyomás, mint az eddigi versenyeken. Valószínűleg turbóprobléma volt, majd most az utolsó versenyre rakunk rá egy új turbót és akkor gondolom visszaáll a dolog. Az első körben a hatodik helyen álltam. Aztán el kezdett esni az eső és estek is ki páran, és a végén harmadikak lettünk, ami szerintem nem rossz eredmény, mert ez egy elég erős kategória, és azért sem mert az Osváth közvetlen előttünk végzett, így nem sok pontot hozott rajtunk.
Komló Rallye még kell ahhoz, hogy bajnok legyél. Hogy készülsz a versenyre?
Mindenféleképpen indulunk. Semmit nem csinálunk máshogy, mint ebben az évben. Megpróbáljuk az autót maximálisan felkészíteni, hogy ne legyen semmilyen műszaki problémánk. Ez a nyírségi turbóprobléma is abból ered, hogy az utolsó pillanatban lettünk készen, a lengyel baleset után, és kipróbálni sem tudtuk az autót. Prológon mentem vele először, ott pedig nem derült ki ez a probléma. A gyorsok jók lesznek, nagyon várjuk a 28 km-est, szeretem az ilyen típusú pályákat.
Hogy állsz a Szlovák Bajnokságban?
Negyedikek vagyunk abszolútban, kategóriában pedig harmadikak. Ha elindulunk Kassa Rallye-n akkor sem fogunk tudni előrébb lépni. Még nem nagyon néztem utána, de ha el kell indulnunk ahhoz, hogy megtartsuk a helyünket, akkor biztos menni fogunk. Azért neveztünk Szlovákiába, mert egyrészt két versenyt együtt rendeztek meg a magyar futamokkal, másrészt pedig nagyon jó adottságú rali pályák vannak a szlovákoknál, és nagyon jó versenyeket tudnak rendezni. Szerintem nagyon sokat lehet ott tanulni a ralizásról.

Ez a hír most jelenik meg 5684. alkalommal
|