Lepróbáltak egy második helyet
Matics Misiék Tatabányán túráztak Bükfürdő előtt
2012-05-09
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
773291006
Napi oldal:
47096
Jelenleg:
757
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

kalandok_es_gyorsulas_9

Hamarosan itt a bajnokság kezdete, az évadnyitó Bükfürdő Rallye előtt Matics Misivel beszélgettem, akik nemrég még a tatabányai futamon szoktatták vissza magukat a versenyzéshez.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_1

Ti is ott voltatok Tatabányán az RTE versenyen, teszteltetek.
Hogyan sikerült?
Ha jól tudom, akkor második helyen végeztünk. Mindig a tesztekről beszélünk, de már szerintem is annyira unalmas ez a téma, hogy inkább kerüljük ennek a szónak még a használatát is. :-) Mivel egyelőre ORB verseny még nem volt, de hamarosan következik, így szerettük volna előtte megmozgatni magunkat és a kocsit is. Nem is volt messze Tatabánya, így pont alkalmas volt egy kisebb bemelegítésre.

Milyenek voltak a pályák?
Sokak háborognak a rábaringi gyorsasági miatt, de nekem tetszik az is, ugyanúgy, mint a Tatabánya-Rugógyár, vagy az Oroszlány-Pusztavám gyorsasági szakasz. Utóbbiakon már nagyon-nagyon régóta nem versenyeztünk - utoljára még a Zsigulival -, így jó is volt újra ezeken menni.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_2

Milyen volt a túrások közt az ORB-s mezőny?
Ha megnézem a bükfürdői nevezési listát, akkor azt mondhatom, hogy a fele ORB-s mezőny ott volt Tatabányán.

Milyen volt a rendezés?
Abszolút ötösre vizsgáztak, ezt szerettem is volna megemlíteni, nagyon jó volt, amit produkáltak, az apróságokkal együtt. Gyűjtőben egy kis szendvics, egy kis üdítő... erről azért példát vehetnének az ORB-s rendezők! Kevesebb gyorsasági távot mentünk persze, de viszont 1/3 nevezési díjért, és ebbe még belefért egy kis apróság is a rendező részéről. Le kellene ülniük a túrás és ORB-s rendezőknek, és közösen megbeszélniük, mert mindenki csak sírdogál állandóan... hát így, így kell megrendezni egy versenyt!

leprobaltak_egy_masodik_helyet_3

Jó eredmény ez a második hely?
Úgy gondolom, hogy igen. Botka Duduék vertek meg minket, de ők azért egy R4-essel mennek, mi pedig az N-esekhez - és saját magunkhoz - képest  is gyorsabban mentünk, mint szoktunk. A kocsi is jól muzsikált, mi is felszabadultan autóztunk, és ez nagyon jól esett! Az első napon a Rábaringen kellett teljesíteni, ott szokás szerint a rajt után 50 méterrel már nincs hangosítás, de nem okozott túl nagy problémát, mert nagyrészt tudtam fejből, és eléggé belátható is. Innét kezdve a nézőknek autóztunk, ahol lehetett, ott húztam a racsnit, mentünk lapjával... kicsit az idő rovására ment, és persze négy gumi is odaveszett azonnal. Másnap is a Rábaringen kezdtünk, ehhez pedig még négy gumira volt szükségünk, így mi éjjel még gumit kukáztunk, ami kibírja a reggeli kört, mert bár volt egy új garnitúránk, de azt oda vétek lett volna feltenni, mert az a pálya után eldobós lett volna. A kukázottakkal lenyomtuk a másnap reggelt, majd utána új gumikkal nekivágtunk a nem gumievő gyorsoknak. Tényleg nem volt rossz, az oroszlányin óvatosabban mentem, mert arról azért tudjuk, hogy mennyire csúszós... bár nem baj az, ha csúszik, csak nem akartam földhöz vágni egy ilyen verseny alkalmából az autót. De ott sem volt rossz!

Most viszont murva következik, és hogy ne használjuk a „teszt” szót, inkább úgy kérdezném: azóta murván jártál már? :-)
Murván még semmit... viszont kihasználjuk a versenyt megelőző próbalehetőséget! :-) Pénteken lemegyünk reggel, autózgatunk kicsit a murván. Nem is tudom, hogy akarok-e még állítgatni a kocsin. Talán sokkal célravezetőbb lenne, ha ugyanazzal az egy beállítással mennék, mert mire megszokom, mindig eltekergetem valamerre.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_6

Mit szólsz a bükfürdői nevezési listához?
Sajnos egyre kevesebb a létszám, de ha azt nézzük, a nagykategóriák azért megvannak. Ha nem is lettünk többen, de azok helyett, akik elmentek R4-be, jöttek újak. A nagykategóriák megmaradtak, a kisebb kategóriák azok, amelyek nagyon el vannak tűnve sajnos.

Milyen viadalra számítasz?
Az elejében mindenképpen lesznek harcok, majd meglátjuk, hogy mi ebben mennyire veszünk részt. Úgy gondoltam, hogy egy jó erős kezdés, majd jöhet a folyamatosan javuló tendencia! :-) Az első kört mindenképp felmérő körnek tervezzük, mert nem illik mindjárt az első gyorson eldobni a vasat, aztán utána megpróbálunk folyamatosan gyorsulni, belakni az autót.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_4

Szombaton, dél környékén kezdődik a verseny. Most aztán nem lesz kifogás, hogy még álmos voltál reggel!
Ki tudja, hogy mikor fekszek le, és mikor kelek fel? :-)

Mit szólsz a szombat esti prológhoz?
Nem rossz kezdeményezés, jó ötlet ez arra, hogy odacsalják a nézőket. Ha jól tudom, akkor ennek az eredménye nem is számít bele a versenybe, így lehet színezgetni egy kicsit, bár eleve murvagumival megyünk majd az aszfalton, ami már önmagában adja azt, hogy látványos legyen.

Ha előtippelned kellene, szerinted ki lesz az abszolút első ezen a versenyen?
Asi nem… és Janika sem, ők mindenképp egálban lesznek... :-) Én úgy gondolom, hogy az utóbbi eredmények, versenyek, megtett kilométerek alapján Turán Fricire kell dobnom a voksomat, ő lesz az esélyes! Na, de hát ki tudja? :-)

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 3347. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k