Lepróbáltak egy második helyet
Matics Misiék Tatabányán túráztak Bükfürdő előtt
2012-05-09
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785675988
Napi oldal:
149553
Jelenleg:
1684
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

kalandok_es_gyorsulas_9

Hamarosan itt a bajnokság kezdete, az évadnyitó Bükfürdő Rallye előtt Matics Misivel beszélgettem, akik nemrég még a tatabányai futamon szoktatták vissza magukat a versenyzéshez.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_1

Ti is ott voltatok Tatabányán az RTE versenyen, teszteltetek.
Hogyan sikerült?
Ha jól tudom, akkor második helyen végeztünk. Mindig a tesztekről beszélünk, de már szerintem is annyira unalmas ez a téma, hogy inkább kerüljük ennek a szónak még a használatát is. :-) Mivel egyelőre ORB verseny még nem volt, de hamarosan következik, így szerettük volna előtte megmozgatni magunkat és a kocsit is. Nem is volt messze Tatabánya, így pont alkalmas volt egy kisebb bemelegítésre.

Milyenek voltak a pályák?
Sokak háborognak a rábaringi gyorsasági miatt, de nekem tetszik az is, ugyanúgy, mint a Tatabánya-Rugógyár, vagy az Oroszlány-Pusztavám gyorsasági szakasz. Utóbbiakon már nagyon-nagyon régóta nem versenyeztünk - utoljára még a Zsigulival -, így jó is volt újra ezeken menni.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_2

Milyen volt a túrások közt az ORB-s mezőny?
Ha megnézem a bükfürdői nevezési listát, akkor azt mondhatom, hogy a fele ORB-s mezőny ott volt Tatabányán.

Milyen volt a rendezés?
Abszolút ötösre vizsgáztak, ezt szerettem is volna megemlíteni, nagyon jó volt, amit produkáltak, az apróságokkal együtt. Gyűjtőben egy kis szendvics, egy kis üdítő... erről azért példát vehetnének az ORB-s rendezők! Kevesebb gyorsasági távot mentünk persze, de viszont 1/3 nevezési díjért, és ebbe még belefért egy kis apróság is a rendező részéről. Le kellene ülniük a túrás és ORB-s rendezőknek, és közösen megbeszélniük, mert mindenki csak sírdogál állandóan... hát így, így kell megrendezni egy versenyt!

leprobaltak_egy_masodik_helyet_3

Jó eredmény ez a második hely?
Úgy gondolom, hogy igen. Botka Duduék vertek meg minket, de ők azért egy R4-essel mennek, mi pedig az N-esekhez - és saját magunkhoz - képest  is gyorsabban mentünk, mint szoktunk. A kocsi is jól muzsikált, mi is felszabadultan autóztunk, és ez nagyon jól esett! Az első napon a Rábaringen kellett teljesíteni, ott szokás szerint a rajt után 50 méterrel már nincs hangosítás, de nem okozott túl nagy problémát, mert nagyrészt tudtam fejből, és eléggé belátható is. Innét kezdve a nézőknek autóztunk, ahol lehetett, ott húztam a racsnit, mentünk lapjával... kicsit az idő rovására ment, és persze négy gumi is odaveszett azonnal. Másnap is a Rábaringen kezdtünk, ehhez pedig még négy gumira volt szükségünk, így mi éjjel még gumit kukáztunk, ami kibírja a reggeli kört, mert bár volt egy új garnitúránk, de azt oda vétek lett volna feltenni, mert az a pálya után eldobós lett volna. A kukázottakkal lenyomtuk a másnap reggelt, majd utána új gumikkal nekivágtunk a nem gumievő gyorsoknak. Tényleg nem volt rossz, az oroszlányin óvatosabban mentem, mert arról azért tudjuk, hogy mennyire csúszós... bár nem baj az, ha csúszik, csak nem akartam földhöz vágni egy ilyen verseny alkalmából az autót. De ott sem volt rossz!

Most viszont murva következik, és hogy ne használjuk a „teszt” szót, inkább úgy kérdezném: azóta murván jártál már? :-)
Murván még semmit... viszont kihasználjuk a versenyt megelőző próbalehetőséget! :-) Pénteken lemegyünk reggel, autózgatunk kicsit a murván. Nem is tudom, hogy akarok-e még állítgatni a kocsin. Talán sokkal célravezetőbb lenne, ha ugyanazzal az egy beállítással mennék, mert mire megszokom, mindig eltekergetem valamerre.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_6

Mit szólsz a bükfürdői nevezési listához?
Sajnos egyre kevesebb a létszám, de ha azt nézzük, a nagykategóriák azért megvannak. Ha nem is lettünk többen, de azok helyett, akik elmentek R4-be, jöttek újak. A nagykategóriák megmaradtak, a kisebb kategóriák azok, amelyek nagyon el vannak tűnve sajnos.

Milyen viadalra számítasz?
Az elejében mindenképpen lesznek harcok, majd meglátjuk, hogy mi ebben mennyire veszünk részt. Úgy gondoltam, hogy egy jó erős kezdés, majd jöhet a folyamatosan javuló tendencia! :-) Az első kört mindenképp felmérő körnek tervezzük, mert nem illik mindjárt az első gyorson eldobni a vasat, aztán utána megpróbálunk folyamatosan gyorsulni, belakni az autót.

leprobaltak_egy_masodik_helyet_4

Szombaton, dél környékén kezdődik a verseny. Most aztán nem lesz kifogás, hogy még álmos voltál reggel!
Ki tudja, hogy mikor fekszek le, és mikor kelek fel? :-)

Mit szólsz a szombat esti prológhoz?
Nem rossz kezdeményezés, jó ötlet ez arra, hogy odacsalják a nézőket. Ha jól tudom, akkor ennek az eredménye nem is számít bele a versenybe, így lehet színezgetni egy kicsit, bár eleve murvagumival megyünk majd az aszfalton, ami már önmagában adja azt, hogy látványos legyen.

Ha előtippelned kellene, szerinted ki lesz az abszolút első ezen a versenyen?
Asi nem… és Janika sem, ők mindenképp egálban lesznek... :-) Én úgy gondolom, hogy az utóbbi eredmények, versenyek, megtett kilométerek alapján Turán Fricire kell dobnom a voksomat, ő lesz az esélyes! Na, de hát ki tudja? :-)

csapat támogatói

 

kalandok_es_gyorsulas_11

 


kalandok_es_gyorsulas_12

 

aliter

  kalandok_es_gyorsulas_18 

combit



fel_nap_kuzdelem_egy_nap_jutalomjatek_8


kalandok_es_gyorsulas_15
Ez a hír most jelenik meg 3365. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k