Lesz Eger Rallye!
A rendező azt mondja: lesz! Ha azt kérdezik tőle, hogy biztosan, azt válaszolja: 100%
2018-03-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785719350
Napi oldal:
192915
Jelenleg:
1535
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

lesz_eger_rallye_4

Adamovits Márk hívott fel, hogy szeretne az Eger Rallye előkészületeiről beszélni! Itt az interjú:


Hogy áll az Eger Rallye?
Tehát a kérdés az, hogy lesz e Eger Rallye?
Erre mondom én: IGEN!
Biztos??
Mondom: Száz százalék!
És igazából itt be is lehetne fejezni a riportot, mert ez a lényeg!

De folytassuk!
Tíz év alatt soha senki sem kérdezte meg, hogy mi lesz, meg hogy hogy van… Egy kicsit túlzásnak érzem ezt az izgalmat. 

Sajnos van egy csoport, akik semmi mással nem foglalkoznak, csak azzal, hogy azt keresik, azt nézik, hogy hogyan tudnának bármilyen úton beleállni a jelenlegi vezetésbe és a rendezőkbe és belém is.
Ehhez rengeteg energiát felhasználnak és próbálják bebizonyítani, hogy nincs semmi sem rendben.
Amennyiben rendben van, akkor fikciókat állítanak fel, hogy miért nem lehet rendben…

Három éve nem volt olyan, hogy időben megjelent volna engedélyszámmal ellátott versenykiírás.
És a kiírás már hamarabb megvolt, mint ahogy az Elnökség elfogadta volna a már szintén korábban elkészült RVSZ-t, de meg kellett várnunk, hogy elfogadják. Időben be lett adva mindenféle kérelem és engedély, ez is kiderült.
Megint jön a fikció: de mi van akkor, ha majd mégiscsak majd lesz valami.
És ennek a riportnak nem is lett volna apropója, ha nem az lenne, hogy a versenyzők folyamatosan telefonálgatnak, hogy most akkor mi van?
Igazából teljes mértékig megértem őket a tavalyi Budapest Rallye okán, hogy az emberekben benne van az a kényszerképzet, hogy itt elmaradhat a szezonnyitó.
Igaz, hogy tavaly a Budapest Rallye után másfél hónap alatt sikerült egy Eger Rallye-t már megrendeznünk, és nem is értem, hogy miből gondolják, hogy miért nem lehet egy majdnem hasonló versenyt megcsinálni, mint az októberi volt, de ettől függetlenül megértem a versenyzőket, nem haragszom rájuk. 
Biztos bennem is lennének kételyek, főleg akkor, ha vannak olyanok, akik azt akarják, hogy kételyek legyenek bennem.

lesz_eger_rallye_5

Sokan dolgoznak azért, hogy minden jól működjön, gondolok itt az RSB vezetőre, az Elnök úrra és az Elnökség néhány tagjára. De nagyon nehéz úgy dolgozni, hogy közben az Elnökségben van két tag, akik folyamatosan próbálják megakadályozni a munkát. Ezért jelent meg például egy nappal később a számozott kiírás, mint ahogy hivatalosan harminc napra meg kellett volna jelennie, mert nem volt még elfogadott RVSZ. Ezt kétszer próbálta az Elnökség megszavazni, de az előbb említett két tag sem az Ákos kinevezését, sem az RSB kinevezését, sem az RVSZ elfogadását nem volt hajlandó megszavazni. Végül az RVSZ-t megszavazták. Hiába volt az már kész decemberben, de így nehéz!
Kovács Józsit egy hónapja nem látták bent Elnökségi ülésen és on-line sem szavaz. Nem tudom, hogy mi a terve mint Elnökségi tag, vagy mit tett Ő a magyar Autósportért, vagy mit szeretne a továbbiakban tenni. Vagy definiálja a munka fogalmát! Mert így a tagság csak azt látja, hogy toporgunk egy helyben, mint a sz.ró galamb, de nem tudják, hogy miért. Minden kész van időben, minden menetrend szerint működne, ha nem gátolnák fentről ezt az egész dolgot.

Elmentem a Sportok Házába… Mondjuk nekem az is furcsa volt, hogy egy MNASz tag megkaphatja az ovális termet a tagság pénzéből. Elmentem és ott szembesültem azzal, hogy a téma az volt, hogy a szavazás előtt még hogyan lehetne a Berényire leadott szavazatokat átforgatni, mert különben itt nincs is miről beszélni tovább, mert akkor a Berényi Ákost ki fogják nevezni. Ez volt ennek a hakninak a témája.

Aztán megnéztem a második házibulit, amit élőben adtak az interneten. Abból nekem kiderült, hogy Pénzes Zsolt, aki másfél órán át beszélt, belemondta a kamerába, hogy az az egy megoldás van, ha elmarad az idei ralibajnokság és ezen kell dolgozni. Ezt hallgatták az emberek és senki nem mondott neki ellent! Akkor itt a baj nem kicsi.
Ha én bármit úgy csinálok, hogy az rendben legyen és működjön, de ilyen emberek vannak körülöttem és körülöttünk, akkor úgy nehéz lesz. Azt gondolom a tagság észre fogja venni, hogy ezeket kellene sürgősen eltávolítani a rally közeléből. Akár egyesével, akár összefogva!
Amíg ilyen emberek élő adásban ilyeneket mondanak, addig én, mint rendező nem tudok ezzel mit csinálni. Én, mint Adamovits Márk nem mondhatom azt, hogy nyíljon már fel a szemetek. Nem akarok az interneten szájkaratézni, vagy a facebookon. Ha nem látja be a tagság, hogy ez mekkora veszélyt hordoz magában, ogy egy ilyen kis kompániának semmi más célja nincs, csak hogy tönkretegyük a magyar ralibajnokságot, hogy majd aztán mi megjövünk fehér lovon és majd minden jó lesz. Azért az utóbbi tíz év tapasztalatából nehezen hinném el ezt, hogy így lenne.
Beszéljünk az Eger Rallye-ról!
Igen, beszéljünk! Én lettem megszólítva és azért válaszolnék erre. A Pryma Zoli ott ült a Pénzes mellett, amikor ő ezeket mondta és csak bólogatott.
Be vagyunk állítva, hogy itt mindenki hülye és semmihez sem értünk. Mindenkit el kell zavarni és majd jönnek ők.
Végighallgattam két ülést, ahogy mondtam: az egyiket élőben, a másikat az internet előtt. De se egy program, se egy program pont, amire azt mondhatnám, hogy megfontolás alá kellene venni, vagy valami szakmaiságot tartalmaz… Semmi, nulla!
Senki se lett megnevezve, akire azt mondhatnák, hogy majd ha ő megjön, akkor ő majd bemutatja nekünk, hogy hogyan tovább gyerekek és majd mögötte sorakozzunk föl.
Pusztán az egész arról szól, hogyan lehetne rombolni! Nincs tartalom, nincs újítani való szándék!
Bocsánat, ezt mindenképp el szerettem volna mondani!

 

Akkor végre beszéljünk a versenyről, engem leginkább ez érdekel! Miben lesz más, mint az előző, ami kevesebb, mint fél éve volt?
Lesz hivatalos teszt! A gumibeszállítók képviselőivel dolgozunk egy hivatalos teszt megszervezésén a csütörtöki napra. Ez előreláthatólag a Zabar-Domaháza szakaszon lesz megtartva. Jövő héten meg fog jelenni róla a hivatalos közlemény. Egész nap lehet majd fel-alá menni és próbálgatni a gumikat.

lesz_eger_rallye_1

Rajtceremónia a szokásos, ugye?
Igen! Péntek este reméljük, sokan ott lesznek a hagyományoknak megfelelően a Dobó téren!
Szombaton négy szakasz, három körben. Először megy a Rallye2, utána a Historic és őket követi az ORB / ORC mezőnye. Aztán este szombat este a Rallye2 már céldobogón.
 
Vasárnap pedig újdonság, hogy lesz MARB futam is.
Nem újdonság, hiszen amikor a Miskolcon már csináltunk ilyet. Ha emlékszel a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszten ment hasonlóan a történet. Nagyon jól működött, senki nem várt senkire! Az időtervet úgy dolgoztuk ki, hogy tudjon működni.

Az ORB/ORC-nek ez a Borsodnádasd-Balaton már nagyon régen volt, remélem nem sokan emlékeznek rá, a MARB-osoknak ismerős, sokan szeretik ezt a pályát. Még ha rövid is ez a szakasz, de azt gondolom eléggé technikás ahhoz, hogy helye legyen az útvonallapunkban. Remélem mindenki jól fogja magát ott érezni. Nézők és versenyzők egyaránt.

lesz_eger_rallye_6

Pár lassítót betettünk a tavalyihoz képest az egyik szakaszra, túlságosan gyorsnak ítéltük meg, ezért kellett változtatnunk.
 
Szervizpark, egyéb dolgok?
A szerviz a megszokott helyen, a Piactéren. Reméljük, sokan megnézik ott is a versenyzőket, hiszen mindkét nap szinte folyamatosan zajlik majd ott az élet a három, majd a két mezőnynek köszönhetően.
Minden gyorsaságira tervezünk BÜFÉ-t a kiemelt nézői pontokra, de majd ezt például a Te ITINER-edben feltüntetjük, hogy pontosan hol lesznek.

lesz_eger_rallye_2

Lesz RallyeRádió, lesz RallyLive, pénteken jöttök Ti is a kis shoppotokkal a Dobó térre. Mit mondjak még?

lesz_eger_rallye_3

Az előrejelzések 12 fokot mondanak most, esőt nem. Reméljük így is marad és talán még egy picit melegebb is lesz.
A lényeg: mindenkit szeretettel várunk a szezonnyitó Eger Rallye-ra!

 

 

Ez a hír most jelenik meg 6648. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k