|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Adamovits Márk hívott fel, hogy szeretne az Eger Rallye előkészületeiről beszélni! Itt az interjú: Hogy áll az Eger Rallye? Tehát a kérdés az, hogy lesz e Eger Rallye?
Erre mondom én: IGEN!
Biztos??
Mondom: Száz százalék!
És igazából itt be is lehetne fejezni a riportot, mert ez a lényeg!
De folytassuk! Tíz év alatt soha senki sem kérdezte meg, hogy mi lesz, meg hogy hogy van… Egy kicsit túlzásnak érzem ezt az izgalmat.
Sajnos van egy csoport, akik semmi mással nem foglalkoznak, csak azzal, hogy azt keresik, azt nézik, hogy hogyan tudnának bármilyen úton beleállni a jelenlegi vezetésbe és a rendezőkbe és belém is. Ehhez rengeteg energiát felhasználnak és próbálják bebizonyítani, hogy nincs semmi sem rendben.
Amennyiben rendben van, akkor fikciókat állítanak fel, hogy miért nem lehet rendben…
Három éve nem volt olyan, hogy időben megjelent volna engedélyszámmal ellátott versenykiírás. És a kiírás már hamarabb megvolt, mint ahogy az Elnökség elfogadta volna a már szintén korábban elkészült RVSZ-t, de meg kellett várnunk, hogy elfogadják. Időben be lett adva mindenféle kérelem és engedély, ez is kiderült.
Megint jön a fikció: de mi van akkor, ha majd mégiscsak majd lesz valami.
És ennek a riportnak nem is lett volna apropója, ha nem az lenne, hogy a versenyzők folyamatosan telefonálgatnak, hogy most akkor mi van?
Igazából teljes mértékig megértem őket a tavalyi Budapest Rallye okán, hogy az emberekben benne van az a kényszerképzet, hogy itt elmaradhat a szezonnyitó.
Igaz, hogy tavaly a Budapest Rallye után másfél hónap alatt sikerült egy Eger Rallye-t már megrendeznünk, és nem is értem, hogy miből gondolják, hogy miért nem lehet egy majdnem hasonló versenyt megcsinálni, mint az októberi volt, de ettől függetlenül megértem a versenyzőket, nem haragszom rájuk.
Biztos bennem is lennének kételyek, főleg akkor, ha vannak olyanok, akik azt akarják, hogy kételyek legyenek bennem.
Sokan dolgoznak azért, hogy minden jól működjön, gondolok itt az RSB vezetőre, az Elnök úrra és az Elnökség néhány tagjára. De nagyon nehéz úgy dolgozni, hogy közben az Elnökségben van két tag, akik folyamatosan próbálják megakadályozni a munkát. Ezért jelent meg például egy nappal később a számozott kiírás, mint ahogy hivatalosan harminc napra meg kellett volna jelennie, mert nem volt még elfogadott RVSZ. Ezt kétszer próbálta az Elnökség megszavazni, de az előbb említett két tag sem az Ákos kinevezését, sem az RSB kinevezését, sem az RVSZ elfogadását nem volt hajlandó megszavazni. Végül az RVSZ-t megszavazták. Hiába volt az már kész decemberben, de így nehéz! Kovács Józsit egy hónapja nem látták bent Elnökségi ülésen és on-line sem szavaz. Nem tudom, hogy mi a terve mint Elnökségi tag, vagy mit tett Ő a magyar Autósportért, vagy mit szeretne a továbbiakban tenni. Vagy definiálja a munka fogalmát! Mert így a tagság csak azt látja, hogy toporgunk egy helyben, mint a sz.ró galamb, de nem tudják, hogy miért. Minden kész van időben, minden menetrend szerint működne, ha nem gátolnák fentről ezt az egész dolgot.
Elmentem a Sportok Házába… Mondjuk nekem az is furcsa volt, hogy egy MNASz tag megkaphatja az ovális termet a tagság pénzéből. Elmentem és ott szembesültem azzal, hogy a téma az volt, hogy a szavazás előtt még hogyan lehetne a Berényire leadott szavazatokat átforgatni, mert különben itt nincs is miről beszélni tovább, mert akkor a Berényi Ákost ki fogják nevezni. Ez volt ennek a hakninak a témája. Aztán megnéztem a második házibulit, amit élőben adtak az interneten. Abból nekem kiderült, hogy Pénzes Zsolt, aki másfél órán át beszélt, belemondta a kamerába, hogy az az egy megoldás van, ha elmarad az idei ralibajnokság és ezen kell dolgozni. Ezt hallgatták az emberek és senki nem mondott neki ellent! Akkor itt a baj nem kicsi. Ha én bármit úgy csinálok, hogy az rendben legyen és működjön, de ilyen emberek vannak körülöttem és körülöttünk, akkor úgy nehéz lesz. Azt gondolom a tagság észre fogja venni, hogy ezeket kellene sürgősen eltávolítani a rally közeléből. Akár egyesével, akár összefogva!
Amíg ilyen emberek élő adásban ilyeneket mondanak, addig én, mint rendező nem tudok ezzel mit csinálni. Én, mint Adamovits Márk nem mondhatom azt, hogy nyíljon már fel a szemetek. Nem akarok az interneten szájkaratézni, vagy a facebookon. Ha nem látja be a tagság, hogy ez mekkora veszélyt hordoz magában, ogy egy ilyen kis kompániának semmi más célja nincs, csak hogy tönkretegyük a magyar ralibajnokságot, hogy majd aztán mi megjövünk fehér lovon és majd minden jó lesz. Azért az utóbbi tíz év tapasztalatából nehezen hinném el ezt, hogy így lenne.
Beszéljünk az Eger Rallye-ról!
Igen, beszéljünk! Én lettem megszólítva és azért válaszolnék erre. A Pryma Zoli ott ült a Pénzes mellett, amikor ő ezeket mondta és csak bólogatott.
Be vagyunk állítva, hogy itt mindenki hülye és semmihez sem értünk. Mindenkit el kell zavarni és majd jönnek ők.
Végighallgattam két ülést, ahogy mondtam: az egyiket élőben, a másikat az internet előtt. De se egy program, se egy program pont, amire azt mondhatnám, hogy megfontolás alá kellene venni, vagy valami szakmaiságot tartalmaz… Semmi, nulla!
Senki se lett megnevezve, akire azt mondhatnák, hogy majd ha ő megjön, akkor ő majd bemutatja nekünk, hogy hogyan tovább gyerekek és majd mögötte sorakozzunk föl.
Pusztán az egész arról szól, hogyan lehetne rombolni! Nincs tartalom, nincs újítani való szándék!
Bocsánat, ezt mindenképp el szerettem volna mondani!
Akkor végre beszéljünk a versenyről, engem leginkább ez érdekel! Miben lesz más, mint az előző, ami kevesebb, mint fél éve volt? Lesz hivatalos teszt! A gumibeszállítók képviselőivel dolgozunk egy hivatalos teszt megszervezésén a csütörtöki napra. Ez előreláthatólag a Zabar-Domaháza szakaszon lesz megtartva. Jövő héten meg fog jelenni róla a hivatalos közlemény. Egész nap lehet majd fel-alá menni és próbálgatni a gumikat.
Rajtceremónia a szokásos, ugye? Igen! Péntek este reméljük, sokan ott lesznek a hagyományoknak megfelelően a Dobó téren!
Szombaton négy szakasz, három körben. Először megy a Rallye2, utána a Historic és őket követi az ORB / ORC mezőnye. Aztán este szombat este a Rallye2 már céldobogón.
Vasárnap pedig újdonság, hogy lesz MARB futam is.
Nem újdonság, hiszen amikor a Miskolcon már csináltunk ilyet. Ha emlékszel a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszten ment hasonlóan a történet. Nagyon jól működött, senki nem várt senkire! Az időtervet úgy dolgoztuk ki, hogy tudjon működni.
Az ORB/ORC-nek ez a Borsodnádasd-Balaton már nagyon régen volt, remélem nem sokan emlékeznek rá, a MARB-osoknak ismerős, sokan szeretik ezt a pályát. Még ha rövid is ez a szakasz, de azt gondolom eléggé technikás ahhoz, hogy helye legyen az útvonallapunkban. Remélem mindenki jól fogja magát ott érezni. Nézők és versenyzők egyaránt. Pár lassítót betettünk a tavalyihoz képest az egyik szakaszra, túlságosan gyorsnak ítéltük meg, ezért kellett változtatnunk. Szervizpark, egyéb dolgok?
A szerviz a megszokott helyen, a Piactéren. Reméljük, sokan megnézik ott is a versenyzőket, hiszen mindkét nap szinte folyamatosan zajlik majd ott az élet a három, majd a két mezőnynek köszönhetően.
Minden gyorsaságira tervezünk BÜFÉ-t a kiemelt nézői pontokra, de majd ezt például a Te ITINER-edben feltüntetjük, hogy pontosan hol lesznek.
Lesz RallyeRádió, lesz RallyLive, pénteken jöttök Ti is a kis shoppotokkal a Dobó térre. Mit mondjak még? Az előrejelzések 12 fokot mondanak most, esőt nem. Reméljük így is marad és talán még egy picit melegebb is lesz. A lényeg: mindenkit szeretettel várunk a szezonnyitó Eger Rallye-ra!
Ez a hír most jelenik meg 6459. alkalommal
2018.03.23-25.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.18-21.
részletes infóink 2024.04.19-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |