Letűnt csillag?
Turi Tomiéknak sok volt idén a töréskár...
2010-10-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
776185982
Napi oldal:
13019
Jelenleg:
1037
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_letunt_csillag__2Turi Tomi sem tudta másként jellemezni saját helyzetüket a beszélgetésünk elején, minthogy "eltűntünk mint Petőfi a ködben", de hogy mi újság velük, arról bővebben beszélgettem Tomival.

Mi újság veletek?
Sok jó nincsen, sajnos. Az év eleji költségvetésünkbe nem kalkuláltuk bele ezeket a töréseket, így ezek most igencsak megállítottak minket. Már a kazincbarcikai futamon sem tudtunk elindulni. Jelenleg nem tudnám megmondani, hogy mi lesz velünk a jövőben, vagy a közeljövőben.
Ez a gazdasági válság nagyon nem tett jót nekünk, és a támogatóinknak sem, bár egyesek azt mondják, hogy vége, mi még ezt nem érzékeltük. Nem is értem, hogy a többiek miből tudnak versenyezni.

Mecsek Rallye?
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy ebből sem lesz sajnos semmi. Amíg nem rendeződik a költségvetésünk, addig biztos, hogy nem tudunk rajthoz állni. A támogatóink közül vannak olyanok, akik a megállapodás szerint támogatnak is minket, de vannak olyanok is, akik az idei évben még sajnos nem tudtak fizetni, pedig az ő segítségükre is nagyon-nagy szükségünk lenne, és azzal már annyira meg is lennénk, hogy el tudnánk varrni a szálakat, illetve harcba tudnánk szállni a harmadik helyünkért. Mindenképp szeretném, ha új támogatók találnának rám, vagy esetleg én találnék rájuk. :)

thumb_letunt_csillag__1Milyen volt az idei évetek?
A kezdet jó volt, az eredményeink is biztatóak voltak, bár az elején azért ezek sem úgy jöttek, mint ahogy én arra számítottam, aztán mire megtaláltuk a hiba okát, addigra úgy tűnik, hogy számunkra véget is ért az idei év. Ráadásul a két törés nagyon nem kellett volna! Számításaink szerint, - és nem csak a mieink szerint -, ennek az ára pont fedezett volna egy-egy teljes versenyt számunkra, és így lett volna teljes évadunk, de hát ezek az események egy rallyversenyen kiszámíthatatlanok.

Milyenek voltak az idei évi versenyek?
Nekem igazából tetszettek, egyikkel sem volt problémánk. Személy szerint nekem az éjszakai futamok nem jöttek be, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezek rosszak lettek volna, csupán nekem valahogy nem feküdt annyira a sötétben autózás. Utólag sem tudnám megmondani, hogy mi volt a fő probléma, hogy velem, vagy esetleg az autóval lett volna-e a gond.
Visszatérve a versenyekre, nekem tetszett az év eleji egri futam is, de tetszett a közös szlovák-magyar is, mert ott voltak új pályák legalább és ez által kicsit érdekesebb volt az egész Salgó Rally.

Ismét az MNASZ vezetősége kerül a figyelem középpontjába, hiszen hamarosan közgyűlés, szakágvezető választás következik. Te mennyire vagy elégedett a jelenlegi szakágvezetéssel?
Őszintén? Nem vagyok igazán elégedett, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül, úgy gondolom, hogy a mezőny 80-90 %-a hasonló véleményen van. Elég sok változásra, változtatásra lenne szükség ahhoz, hogy javuljon a helyzet.

Miben látod a legfőbb problémát?
Nem is tudom igazán... Janika nyilatkozatát olvastam, ő elég sok mindent elmondott erről és azt kell mondjam, hogy teljes mértékben egyetértek vele, én is hasonlóan látom a magyar rallye helyzetét.
Nem igazán úgy működik az országos rallye bajnokság, ahogy annak működnie kellene. Ha elmegy az ember egy amatőr futamra, akkor azt látja, hogy van 90 induló autó, rengeteg néző és ezzel szemben, ha el látogat valaki mondjuk a Kazincbarcika Rallye-ra, akkor ott van 30-40 versenyautó, és a nézők meg szinte teljesen elkoptak a pályák széléről. Egy amatőr futamon ugyan azt kapják meg, mint egy ORB futamon, csak éppen sokkal kevesebb pénzért. Szóval tényleg nagyon sok dolgon kellene változtatni, hogy ez újra jól működhessen.

Ez a hír most jelenik meg 8503. alkalommal
címkék: Turi Tomi, MNASZ, crash
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k