Letűnt csillag?
Turi Tomiéknak sok volt idén a töréskár...
2010-10-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763299809
Napi oldal:
37266
Jelenleg:
605
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_letunt_csillag__2Turi Tomi sem tudta másként jellemezni saját helyzetüket a beszélgetésünk elején, minthogy "eltűntünk mint Petőfi a ködben", de hogy mi újság velük, arról bővebben beszélgettem Tomival.

Mi újság veletek?
Sok jó nincsen, sajnos. Az év eleji költségvetésünkbe nem kalkuláltuk bele ezeket a töréseket, így ezek most igencsak megállítottak minket. Már a kazincbarcikai futamon sem tudtunk elindulni. Jelenleg nem tudnám megmondani, hogy mi lesz velünk a jövőben, vagy a közeljövőben.
Ez a gazdasági válság nagyon nem tett jót nekünk, és a támogatóinknak sem, bár egyesek azt mondják, hogy vége, mi még ezt nem érzékeltük. Nem is értem, hogy a többiek miből tudnak versenyezni.

Mecsek Rallye?
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy ebből sem lesz sajnos semmi. Amíg nem rendeződik a költségvetésünk, addig biztos, hogy nem tudunk rajthoz állni. A támogatóink közül vannak olyanok, akik a megállapodás szerint támogatnak is minket, de vannak olyanok is, akik az idei évben még sajnos nem tudtak fizetni, pedig az ő segítségükre is nagyon-nagy szükségünk lenne, és azzal már annyira meg is lennénk, hogy el tudnánk varrni a szálakat, illetve harcba tudnánk szállni a harmadik helyünkért. Mindenképp szeretném, ha új támogatók találnának rám, vagy esetleg én találnék rájuk. :)

thumb_letunt_csillag__1Milyen volt az idei évetek?
A kezdet jó volt, az eredményeink is biztatóak voltak, bár az elején azért ezek sem úgy jöttek, mint ahogy én arra számítottam, aztán mire megtaláltuk a hiba okát, addigra úgy tűnik, hogy számunkra véget is ért az idei év. Ráadásul a két törés nagyon nem kellett volna! Számításaink szerint, - és nem csak a mieink szerint -, ennek az ára pont fedezett volna egy-egy teljes versenyt számunkra, és így lett volna teljes évadunk, de hát ezek az események egy rallyversenyen kiszámíthatatlanok.

Milyenek voltak az idei évi versenyek?
Nekem igazából tetszettek, egyikkel sem volt problémánk. Személy szerint nekem az éjszakai futamok nem jöttek be, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezek rosszak lettek volna, csupán nekem valahogy nem feküdt annyira a sötétben autózás. Utólag sem tudnám megmondani, hogy mi volt a fő probléma, hogy velem, vagy esetleg az autóval lett volna-e a gond.
Visszatérve a versenyekre, nekem tetszett az év eleji egri futam is, de tetszett a közös szlovák-magyar is, mert ott voltak új pályák legalább és ez által kicsit érdekesebb volt az egész Salgó Rally.

Ismét az MNASZ vezetősége kerül a figyelem középpontjába, hiszen hamarosan közgyűlés, szakágvezető választás következik. Te mennyire vagy elégedett a jelenlegi szakágvezetéssel?
Őszintén? Nem vagyok igazán elégedett, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül, úgy gondolom, hogy a mezőny 80-90 %-a hasonló véleményen van. Elég sok változásra, változtatásra lenne szükség ahhoz, hogy javuljon a helyzet.

Miben látod a legfőbb problémát?
Nem is tudom igazán... Janika nyilatkozatát olvastam, ő elég sok mindent elmondott erről és azt kell mondjam, hogy teljes mértékben egyetértek vele, én is hasonlóan látom a magyar rallye helyzetét.
Nem igazán úgy működik az országos rallye bajnokság, ahogy annak működnie kellene. Ha elmegy az ember egy amatőr futamra, akkor azt látja, hogy van 90 induló autó, rengeteg néző és ezzel szemben, ha el látogat valaki mondjuk a Kazincbarcika Rallye-ra, akkor ott van 30-40 versenyautó, és a nézők meg szinte teljesen elkoptak a pályák széléről. Egy amatőr futamon ugyan azt kapják meg, mint egy ORB futamon, csak éppen sokkal kevesebb pénzért. Szóval tényleg nagyon sok dolgon kellene változtatni, hogy ez újra jól működhessen.

Ez a hír most jelenik meg 8474. alkalommal
címkék: Turi Tomi, MNASZ, crash
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k