LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Letűnt csillag?
Turi Tomiéknak sok volt idén a töréskár...
2010-10-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
770060085
Napi oldal:
7476
Jelenleg:
1545
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_letunt_csillag__2Turi Tomi sem tudta másként jellemezni saját helyzetüket a beszélgetésünk elején, minthogy "eltűntünk mint Petőfi a ködben", de hogy mi újság velük, arról bővebben beszélgettem Tomival.

Mi újság veletek?
Sok jó nincsen, sajnos. Az év eleji költségvetésünkbe nem kalkuláltuk bele ezeket a töréseket, így ezek most igencsak megállítottak minket. Már a kazincbarcikai futamon sem tudtunk elindulni. Jelenleg nem tudnám megmondani, hogy mi lesz velünk a jövőben, vagy a közeljövőben.
Ez a gazdasági válság nagyon nem tett jót nekünk, és a támogatóinknak sem, bár egyesek azt mondják, hogy vége, mi még ezt nem érzékeltük. Nem is értem, hogy a többiek miből tudnak versenyezni.

Mecsek Rallye?
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy ebből sem lesz sajnos semmi. Amíg nem rendeződik a költségvetésünk, addig biztos, hogy nem tudunk rajthoz állni. A támogatóink közül vannak olyanok, akik a megállapodás szerint támogatnak is minket, de vannak olyanok is, akik az idei évben még sajnos nem tudtak fizetni, pedig az ő segítségükre is nagyon-nagy szükségünk lenne, és azzal már annyira meg is lennénk, hogy el tudnánk varrni a szálakat, illetve harcba tudnánk szállni a harmadik helyünkért. Mindenképp szeretném, ha új támogatók találnának rám, vagy esetleg én találnék rájuk. :)

thumb_letunt_csillag__1Milyen volt az idei évetek?
A kezdet jó volt, az eredményeink is biztatóak voltak, bár az elején azért ezek sem úgy jöttek, mint ahogy én arra számítottam, aztán mire megtaláltuk a hiba okát, addigra úgy tűnik, hogy számunkra véget is ért az idei év. Ráadásul a két törés nagyon nem kellett volna! Számításaink szerint, - és nem csak a mieink szerint -, ennek az ára pont fedezett volna egy-egy teljes versenyt számunkra, és így lett volna teljes évadunk, de hát ezek az események egy rallyversenyen kiszámíthatatlanok.

Milyenek voltak az idei évi versenyek?
Nekem igazából tetszettek, egyikkel sem volt problémánk. Személy szerint nekem az éjszakai futamok nem jöttek be, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezek rosszak lettek volna, csupán nekem valahogy nem feküdt annyira a sötétben autózás. Utólag sem tudnám megmondani, hogy mi volt a fő probléma, hogy velem, vagy esetleg az autóval lett volna-e a gond.
Visszatérve a versenyekre, nekem tetszett az év eleji egri futam is, de tetszett a közös szlovák-magyar is, mert ott voltak új pályák legalább és ez által kicsit érdekesebb volt az egész Salgó Rally.

Ismét az MNASZ vezetősége kerül a figyelem középpontjába, hiszen hamarosan közgyűlés, szakágvezető választás következik. Te mennyire vagy elégedett a jelenlegi szakágvezetéssel?
Őszintén? Nem vagyok igazán elégedett, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül, úgy gondolom, hogy a mezőny 80-90 %-a hasonló véleményen van. Elég sok változásra, változtatásra lenne szükség ahhoz, hogy javuljon a helyzet.

Miben látod a legfőbb problémát?
Nem is tudom igazán... Janika nyilatkozatát olvastam, ő elég sok mindent elmondott erről és azt kell mondjam, hogy teljes mértékben egyetértek vele, én is hasonlóan látom a magyar rallye helyzetét.
Nem igazán úgy működik az országos rallye bajnokság, ahogy annak működnie kellene. Ha elmegy az ember egy amatőr futamra, akkor azt látja, hogy van 90 induló autó, rengeteg néző és ezzel szemben, ha el látogat valaki mondjuk a Kazincbarcika Rallye-ra, akkor ott van 30-40 versenyautó, és a nézők meg szinte teljesen elkoptak a pályák széléről. Egy amatőr futamon ugyan azt kapják meg, mint egy ORB futamon, csak éppen sokkal kevesebb pénzért. Szóval tényleg nagyon sok dolgon kellene változtatni, hogy ez újra jól működhessen.

Ez a hír most jelenik meg 8486. alkalommal
címkék: Turi Tomi, MNASZ, crash
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k