h i r d e t é s
Összes oldal:
765698947
Napi oldal:
7895
Jelenleg:
875
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Lévai Ferenc idén új autóval vágott a versenyzésbe, egy Honda Civic Type-R R3 az új kocsi. Miskolcon az A/7 második, míg Szombathelyen a harmadik helyén végeztek. De amilyen versenyen túl vannak, ő maga azon is meglepődött, hogy egyáltalán a harmadikok lehettek…
- Azelőtt sosem mentél ezzel az autóval murván. Hogy vált be a kocsi?
- Nagyon, bár igazából még tanulgattuk az autót. A második napra már úgy ahogy sikerült kiismerni. De a harmadik gyorson beestünk egy árokba, és bent voltunk vagy két percet. Ez egy teljesen ártalmatlan hiba volt, egy vezetői kihagyás miatt történt. Utána próbáltunk kivárásra autózni, de azért odaléptünk, amennyire biztonságosnak éreztük. De még így is sikerült egy dobogót összehoznunk.
- A felkészülés hogy ment? - Sehogy, merthogy megint nem teszteltünk egy métert sem… Gyakorlatilag az első gyors első lassítójánál vettem az első murvás féktávot a Hondával. Azt sem tudtam, hogy hogy fog viselkedni murván a kocsin, a beállításokat is úgy csináltuk, hogy talán jók lesznek. Menet közben persze variáltunk rajta, próbáltuk finomítani, hogy alkalmasabb legyen erre a saras, csúszós útra. De úgy tűnik, hogy sikerült valamit megtalálnunk, mert nem mentünk rossz időket.
- Milyenek voltak a gyorsok?
- Érdekes módon, az ismeretlen gyorsokon a kategóriatársakhoz képest jobb időket tudtunk menni, mint az ismerteken. A szombati pályákon sem mentünk rosszul, hisz az első gyorson rögtön egy harmadik időt mentünk, ami meglepő volt még számunkra is. Ha nincs az a beesés, akkor még előkelőbb helyen is végezhettünk volna, de tudjuk, hogy a raliban a "ha"-val kezdődő mondatoknak nincs helye…
- Alapvetően elégedett vagy az eredményetekkel? - Igen, százezer százalékig, mert nem is számítottunk rá, hogy ilyen jól fog sikerülni.
- A következő verseny sem lesz egyszerű, már csak az adottságai miatt sem… Indultok?
- Ez nagyon kétséges perpillanat. Nagyon sok függ attól, hogy az anyagiak hogy állnak össze, illetve,hogy lesz-e murva-gátlónk, vagy sem. Most egy aszfalt-gátlóval mentünk, azokat puhítottuk vissza, viszont ez Veszprémben kevés lenne. Ha nem jön meg az új gátló addig, akkor sajnos kénytelenek leszünk kihagyni a következő futamot.
Egyébként magával a versennyel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim, mert az eredmények jók voltak eddig, de igazán soha nem szerettem a veszprémi futamot, mert annyira gyilkolja a kocsit, hogy szinte nekem fáj…
- Van viszont jó élményed is. Hol is voltatok a múlt héten…?
- A JAS Motorsportot mindig értesítjük az eredményeinkről, és mivel ez már a második dobogós helyünket sikerült megszerezni, meghívtak minket Brno-ba, a túraautó világbajnokságra. Kaptunk VIP jegyeket, meghívtak ebédre, és ha fogalmazhatok így, éppen csak, hogy a fenekünket nem nyalták ki... Ez egy nagyon nagy megtiszteltetés volt számunkra.
- Ezt mindenkivel megcsinálják?
- Nem tudom, csak azt, hogy most próbálják összefogni az új Hondásaikat világszerte, mert már Skóciától Észtországig mindenhol vannak ilyen autók. Nekünk csak annyit mondtak, hogy nagyon büszkék arra, hogy az autójuk ilyen jó eredményeket ér el - mert a sajátjuknak tekintik az autót, lévén az ő alkatrészeiből raktuk össze. Nagyon örültünk, hogy meghívtak minket. Most az is felmerült, hogy a JAS Motorsporton keresztül felvesszük majd mi is a kapcsolatot a többiekkel, hogy tudjunk majd tapasztalatokat cserélni. Remélem sikerül majd, és hasznunkra válik a jövőben.
Ez a hír most jelenik meg 3952. alkalommal
|