|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() ![]() Pár szó először erről a néptánc együttesről… Már tavaly is ilyen kirívó virágos volt a kocsitok, most valami új fejlesztés az idei? Igen, ez már Evo2. Én eléggé magyar érzelmű fiú vagyok, így ezeket a motívumokat nagyon szeretem. Azt gondolom, hogy ezzel elég egyedit is sikerült csinálnunk, a sok csíkok, karcok és pöttyük között. De úgy vettem észre, hogy az autónk a nézőknek is 90%-ban nagyon tetszik, és érdeklődnek is a sztori után.
![]() Milyen az autó belülről? Az neked mennyire tetszik?
Most már tetszik, végre kezd összeállni az autó, mivel az előző években nagyon kevés időnk volt foglalkozni vele. De most jobban rendeződtek az ügyek, a kocsi, a csapat, és a tesztek. Az a tervünk, hogy idén sokkal többet megyünk, és megpróbálunk fejlődni, mert ez elmúlt években inkább visszafelé lépdeltünk.
![]() Azt gondolom, hogy tavaly mikor tudtál volna menni egy kicsit, akkor mindig valami technikai hiba hátráltatott, és sosem volt Lovász Pali és az autója 100%-os, ugye?
Igen sajnos, és már rég éreztem magam ilyen jól versenyautóban, mint most. Talán még nem is volt ilyen élményem az első osztályban, és most a csapat is teljesen felszabadult volt. Végre oda tudtunk figyelni arra, hogy próbáljunk meg gyorsulni. A tizenkilenc N-es autó között az ötödik helyet már a verseny előtt is aláírtam volna. Igaz, az eleje az nagyon messze van, de a többiek gyorsonként 4-5 másodpercre vannak, és azt még meg is bírjuk csipegetni. Tomival most először mentünk, még az is új, de jól működtünk együtt, és nagyon jól éreztük magunkat.
![]() Milyen volt ez az Eger Rallye?
Jó volt ez a verseny, bár a végén két kis hibát csináltunk; megforogtunk, és egy korai rajt. Végig harcoltunk a Maruzsival és Maricsekkel, majd a végén a tíz másodperces büntetésünkkel elénk került mindenki. De jó volt, mert folyamatosan tudtunk fejlődni.
Nézted már a miskolci programot?
Néztem már, és bár nem nagyon van rá okom, de szeretem. Egy napos tesztet tervezünk a verseny előtt, melyen 150-200 kilométer a terv, mert azt gondolom, hogy ennyi kell, ha labdába akarunk rúgni. Csak szép lehetsz, de okos nem, ha a dolgokat nem csinálod rendesen!
Ez a hír most jelenik meg 2345. alkalommal
címkék: Lovász Pali, Kürti Tamás
![]() 2016.04.01-03.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |