Magabiztos győzelem
Turán Friciék 9-ből 9 szakaszt megnyertek a Budapest Rallye-n
2013-10-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
752181517
Napi oldal:
33141
Jelenleg:
1589
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 1.futam, a Monte-Carlo Rallye után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
33
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
26
3. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
20
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
18
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
11
6. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
9
7. Joshua McErlean
Ford Puma Rally1
6
8. Yohan Rossel
Citroen C3 Rally2
4
9. Nikolay Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
2
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

magabiztos_gyozelem_4

9 gyorsaságiból 9-et megnyert a Turán Frigyes - Zsiros Gábor - Ford Focus WRC trió a TAXI4 Budapest Rallye-n. Látványosat autóztak a prológon és másnap végig hibátlan autózást bemutatva jogosan ünnepelhettek a szentendrei céldobogón.

Keményen végigautóztátok a versenyt… Nem hagytatok kétséget senkiben, hogy ezt Nektek kell megnyerni!
Régen éreztem már ilyet… Amikor úgy érzed, hogy minden rendben van és nem jöhet közbe semmi. Óriási magabiztossággal tudtunk versenyezni. Az utolsó gyors előtt persze mindenki izgult egy kicsit, Gabi is, én is. Azt megbeszéltük, hogy nem akarjuk nagyon elspórolni, mert akkor csak kizökkenünk a saját ritmusunkból. Átjövünk egy olyan tempót, amit biztonságosnak érzünk. Nem is számolgattunk. Tudtuk, hogy nagy az előnyünk és ezt még meg is tudtuk tetézni egy nagyon jó gyorsasági idővel. 4 másodperccel mentünk rosszabbat a legjobb időnknél, úgy, hogy az erdőben már kellett a lámpasor.
Dominálni tudtunk ezen a versenyen.

magabiztos_gyozelem_3

Az ismeretlen erdei pályák felírásában sokat segíthetett a VB-s tapasztalat és a lábatlani lobogás sem áll messze Tőled.
A Lábatlan az egy igazi adrenalin túra volt! :)
Még sosem mentem ezeken a pályákon korábban, mind a három pálya teljesen új volt a számomra.
Pilismaróton egyszer teszteltünk anno a Peugeot 307 WRC-vel, azon még Te is ott voltál. Ez a rész volt ismerős. Bár csak ne lett volna ismerős, mert pont ott estünk be a második gyorson. Az a kanyar mindenkit megviccelt… Elkezdtük a kanyart és kigyorsításnál letolta az autó orrát az útról. Szerencsénk volt, hogy nem kaptunk defektet, pedig a felniből kitört egy 10 centis darab.
Minden győzelemhez kell szerencse is és úgy érzem, hogy most tényleg minden kiadta.

magabiztos_gyozelem_2

Elhoztátok a maximális pontot a versenyről. Számolgattátok, hogy hova lehet elérni az év végén, vagy már nincs matekozás?
Veszprém után kiderült, hogy nekünk már nincs értelme számolgatnunk.
Miskolcon második helyről estünk ki, úgy, hogy voltak közben is technikai gondjaink, pedig jó volt a sebességünk. Veszprémben talán közösen, talán egyedül hoztam egy döntést, ami sajnos végzetes hibának bizonyult, és vezető helyről estünk ki.
A sebességünk egész évben jó volt.
Mondhatjuk azt: kár, hogy nem most kezdődik a bajnokság; mondhatjuk, hogy szerencsétlenek voltunk, de ezzel már nem akarok foglalkozni.

Összetett dolog megnyerni egy bajnoki címet. Ezzel a két versennyel bizonyítottuk azt, hogy meg lehetne az esélyünk, ahogy másnak is. Meg van a tempónk, tudunk gyorsan menni és ha minden rendben van körülöttünk, akkor tudunk versenyt nyerni. Nekem ez a fontos.

SS4 - Lábatlan - Bajna

>> nézd meg teljes képernyőn <<
A cím megtévesztő! 
Nem 150-el mentek, hanem az átlagsebességük volt 150!

Beszéljünk a gumikról, mert érdemes róluk beszélni.
Új gumikkal mentek, amik korábban ismeretlenek voltak itthon és már másodszor bizonyítjátok, hogy lehet ezekkel az abroncsokkal gyorsan menni.
Ami még fontosabb, hogy nem csak én tudom bizonyítani, hanem a többiek is!
Mondhatjuk azt, hogy a Hankook abroncsok már több versenyt megnyertek, hiszen Ollé Sasa megnyerte vele a Baranya Kupát. Számára is kiderült, hogy lehet ezekben a gumikban hinni és fantasztikus teljesítményt tud nyújtani.
Hideg Krisztián is nagyon jó időket ment, bizonyítja ezt a hatodik szakaszon elért abszolút második ideje.

magabiztos_gyozelem_5

Nagyon sok defekt közeli helyzet volt a versenyen és egyedül Ollé Sanyinak lett belőle defektje. A többieknek, mint ahogy nekünk is, törtek a felnik, sérülhettek volna az abroncsok. A Hankook egyik specialitása a kemény oldalfal. Emiatt egy kicsit más beállításokat is igényel, viszont ilyenkor nagyon meg tudja ezt hálálni.
Nagyon fontos, hogy tudunk vele nyerni. Nagyon fontos, hogy a versenyzők egyre jobban hisznek benne.

Mik a további tervek? A pályaautóval mi újság?
A karbon projekt után annyi időnk volt, hogy az autót hazahoztuk a versenyről, letakarítottuk és eltettük. Még egy kis programozás vár rá, hiszen a motor építője szerint még nem érte el a maximumot a teljesítmény. Szerintem már jó erőben van, de Igrinyi Laci bácsi még nem teljesen elégedett, szerinte el kéne érnünk a 650-700 lóerőt. Most egy kicsit foglalkozunk vele és meglátjuk, hogy hogyan folytatódik az évünk.

magabiztos_gyozelem_6

Kaptunk már pár külföldi meghívást és a rallyban itt van a Mecsek Rallye, a Mikulás Kupa, ahol szeretnénk részt venni…

A 47.Mecsek Rallye kiírása már elérhető…
Igen, láttam. Sajnos egy időben van a Rallye du Valais-val, a svájci ERC futammal, ahol Gabi Vizin Laci bácsival fog indulni, még nem tudjuk, hogy hogyan tudunk részt venni a pécsi versenyen.


magabiztos_gyozelem_1
 >> a Turán-Zsiros páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<


a csapat partnerei
kassai_power_stage_2

Ez a hír most jelenik meg 3976. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06 070809
10 11 12 13141516
171819 20 21 2223
24 25 26 27 28 01 02
03 04 05 06 07 0809
2025.02.13-16.

részletes infóink

2025.02.15.

részletes infóink

2025.02.15-16.

részletes infóink

2025.02.22.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k