
Bútor Robiról az idei évéről szerettem volna beszélni, de kérte, hogy arról még pár nappal később, viszont volt 'más' témánk...
A tavalyi évet a DS3-al fejezted be a francia bajnoki futamon, szép sikerrel.
Idén ezzel lesz a folytatás?
Nagyon jó kis autó ez, de azért nem ezzel megyek, mert idén szeretnék az abszolút dobogó valamelyik helyéért küzdeni és ezzel az autóval ezt nem lehet megtenni. Sajnos a Citroen Racing és a Citroen Hungaria elkötelezettsége sem olyan komoly már, mint a korábbi években volt ebbe az irányba, ezért nem is emelett döntöttem
Azt mondtad, hogy az idei évedről egy kicsit később beszéljünk, így legyen a téma most a DS3. Itthon bajnok volt az autó. Idén van rá esély, hogy újra bajnoki címért autózzon vele valaki?
Az autóban és a csapatban is benne van a bajnoki cím lehetőségének a háttere.
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy az autó nem fog menni az itthoni bajnokságban, mert nincs aki terelje.

Az kiderült az első IRC futamon, hogy Krózser Menya nem a Citroen mellett döntött és nem is ami csapatunkat választotta az idei terveihez. Másik magyar pilótával a DS3-ra nem tárgyaltunk. Én nagyon szerettem volna, ha megismételjük a tavalyi szép eredményeket és Menya megy pár IRC futamot is az autóval. De Ő úgy döntött, hogy csak az IRC-n megy és sajnos nem velünk. Félek, hogy ez a döntés mindkettőnk számára sajnálatos, bár még csak a szezon elején jár, de nem kezdődött jól neki a bajnokság.

Viszont a Ti autótok ’titokban’ már szerepelt egy versenyen…
Nem volt titok, csak nagyon az utolsó pillanatban dőltek el a dolgok. Schafer Zoli mérnökünk személyes kapcsolatainak köszönhetően Németországban az ADAC Pfaltz-Westrich Rallye-n indult az autó egy nagyon tehetséges pilótával.
Nagyon sikeres volt vele Christian Riedemann, hiszen abszolút negyedik helyen ért be az autóval és természetesen a kategóriáját is több, mint másfél perccel megnyerte.
Nagyon ügyesen autózott vele a fiatal német srác. Elégedett volt a csapattal, udvariasan, korrekten nyilatkozott.

Lesz folytatás?
Mindenképpen! Két hét múlva, a következő futamon is biztosan a mi autónkkal megy és bízunk benne, hogy ott is hasonlóan eredményesen fog szerepelni.
Milyen a német bajnokság?
Nem voltam kint, de folyamatosan követtem az eseményeket.
A magyar bajnoksághoz képest jóval szerényebb bajnokságról beszélhetünk. Egy S2000-es autó indult, pár R-es és N-es autóval. Ezen kívül még rengeteg régebbi autó van még a bajnokságban. A rendezés tökéletes volt, normális, korrekt szervizparkkal. Nagy nyugalomban, jó hangulatban jöttek haza a srácok.
A rendezés és a bajnokság színvonalával semmi baj nincs, igazából a versenyzők gyengébbek és a csapatok gyengébbek, mint itthon… volt eddig… de az, hogy itthon milyen lesz az idén… ez már egy másik beszélgetés témája…

Áll még a TBR Racing műhelyében pár versenyautó… Mesélj róluk.
Jelen pillanatban a DS3-at úgy tűnik, hogy a német srác a második verseny után meg is fogja vásárolni. Van még 2 és fél (az egyik félkész) C2 R2 Max versenyautónk.
Az egyikre egy nagyon tehetséges és fiatal pilótával folynak tárgyalások.
Én személy szerint borzasztóan örülnék, ha összejönne, hiszen látok benne fantáziát, valamint a csapatom biztosítani tudná számára a profi versenyzés feltételeit!
Anyagilag is próbálunk neki segíteni, támogatók bevonásával szeretnénk csökkenteni a bérleti díjakat és mind technikailag, mind szakmailag szeretnénk őt támogatni.
Nem szeretnék nevet mondani még, de gondolom sokan tudják, sejtik, hogy kiről beszélek… :)
A másik C2-re szintén tárgyalunk, de be kell ,hogy lássam ez egyre nehezebb. A mi elképzeléseinkkel és színvonalunkkal nehéz bérbe adni autót ma Magyarországon!
Ennek ellenére én nem szeretném lejjebb adni, akkor inkább nem csinálom.

Úgy tűnik, még minden tárgyalás alatt…
Nyugtass meg, hogy a Te versenyzésed már ennél jobb fázisban van?!
Remélem nem egyedüli párosként fogunk menni a TBR Racingben, de én biztosan indulni fogok. Már van autóm, szponzorom, sőt Navigátorom is!
Az elmúlt két évre büszke vagyok, hiszen olyan dolgot tudtunk véghezvinni, ami sok embernek nem sikerült eddig, gondolok itt a komoly csapatra az autóink megbízhatóságára a bérlőink bajnoki címeire és a komoly S2000-es versenyzésünkre.
Mikor beszélhetünk Bútor Robi 2012-es évéről?
A hét végén mindent elmondok… :)
Mondjuk az kérdés, hogy Egerben indulunk e.. és ez nem miattunk kérdés…
Hiába tudnánk mi ott állni a rajtban, ha nincs rajt.
Talán jelen pillanatban, most ez a legnagyobb probléma!