Magyar fejlesztésű világkupa versenyautó
A Bedu Racing a Székesfehérvár Rallye-n mutatja be legújabb autóját
2023-03-27
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763299796
Napi oldal:
37253
Jelenleg:
606
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_1

Magyar fejlesztésű Világkupa autó

A Bedu Racing tevékenységét olyan név fémjelzi, mint a csapat tulajdonosa, Trebitsch Sándor, aki többek között a Prodrive és más nagy nevű, világszintű csapatoknál dolgozott hosszú éveken át, majd saját vállalkozásba kezdve, egy olyan üzletet álmodott meg, amely ezt a tudást egy saját fejlesztésű side-by-side autóban véglegesíti. Egy csapatot, amelynek pilótája, fia Trebitsch Miklós, aki futamgyőztes és a hazai tereprali szakág egyik maghatározó alakja. Apa és fia most legújabb autójukkal, a már világkupa indulásra is alkalmas Bedu PRO-val szerettek volna részt venni a Székesfehérvár ralin, ami egyben ugye a tereprali szakág nyitóversenye is lesz, azonban Sándor egy műtét miatt most nem diktálhatja az itinert. Így a nevezési listán Miklós neve mellett egy ismerős név, Nagy Attila tűnt fel. Mindenekelőtt azonban kérdezzük Miklóst az új autóról és a csapat megalapításáról.

TM: 2018-ban édesapám víziója volt kreálni egy Can Am-ből profi versenyautót, jobbat és szebbet az összes létezőnél. Ezt a vállalkozást nem egy kidolgozott üzleti terv irányítja, hanem az autósport iránti szeretet. Az értékteremtés a csapatnak a hajtóereje, aki minden nap dolgozik érte. A versenyzés elengedhetetlen volt a fejlesztéshez, és közben az egész sport egy óriási szerelemmé vált, amelyért megéri a lemondás,és a munka.

Mi a véleményed a T4 kategóriáról?
TM: Ez a kategória az elmúlt években töretlenül fejlődik, es azt hiszem egy jó darabig ez így is marad. Egyrészt, mert egy széria homokfutó sokak számára viszonylag könnyen elérhető, másrészt mert az autósportban költség/élvezet arányban jelenleg szerintem semmi nem tud ezeknél jobbat adni.

Hol láthatják a nézők majd a Bedu PRO-t idén?
TM: Idén biztosan találkozhattok velünk a Székesfehérvár, a Veszprém majd a Mikulás Rali versenyeken, illetve a görög, és a magyar tereprali EB-n, valamint talán az olasz tereprali VB futamon. Ezeken túl szeretnénk elindulni a lehető legtöbb hazai tereprali versenyen, illetve a Pirelli murva kupa külföldi futamain is, de ez mind attól függ majd, hogy hogyan sikerül bérbeadni az autóinkat.

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_3

Mi a terv a csapatnak idén, mi a jövőkép?
TM: Szeretnénk minél több autót, es saját fejlesztésű alkatrészt eladni, a versenycsapatot megerősíteni. A hosszútávu jövőt még nem látom tisztán. Ahhoz, hogy nemzetközi szinten meghatározó csapattá fejlődhessünk és az eladások is drasztikusan megnőjenek, ahhoz nagy, sivatagi versenyeken kell jó eredményt elérni. Ehhez olyan tőkére van szükség, amit még nem látok, de hátha egyszer, akár egy partner révén sikerül még egy szintet ugranunk. Ha ez nem jönne össze, akkor is büszkék leszünk az eddig elértekre, és a megélt élmények is örökké velünk maradnak.

A navigátori ülésben az idei első futamon Miki mellett az a Nagy Attila fog ülni, akit Csomós Mixi oldalán láthatunk rendszerint, többek között az ERC versenyeken. Attila még csak ismerkedik a szakággal.

Ati, hogyan kerültél kapcsolatba a Bedu-val?
NA: Konkrétan csak most néhány napja a teszten kerültem közelebbi kapcsolatba, előtte annyit láttam belőlük, hogy ilyen formájú autókat szereltek mellettünk a Szilveszter ralin. BZ, azaz Bessenyey Zoli hozott össze Trebitsch Mikivel, és szenzációs élményre számítok a Fehérvár rali, legfőképpen a hosszú rugóút miatt. El vagyok ájulva attól, ahogy ugratnak, vagy ahogy érkeznek, amit sikerült a teszten is kipróbálnunk. Ugrottunk olyat Mikivel, hogy alatta egy Simsonnal tuti átfértem volna. Vajpuha leérkezés volt, és ezért is várom is nagyon a futamot, mert azt is megtapasztalhattam, hogy iszonyat jól vezet Miki, nagyon jól és tudatosan kezeli a kocsit, és kerüli a hülyeségeket. A teszt alapján (bár nem ismerem a kocsit és az ellenfeleket) azt érzem, hogy gyorsak leszünk, bár a kanyarsebessége kisebb, mint egy R5-nek, de elég szépen rajtol és gyorsul. 

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_2

Mennyire vonz a tereprali, mint versenyág?
NA: Engem ez az egész nagyon vonz, nem véletlenül akartam kipróbálni már a Bedu-t is, természetesen az Ultimate kasztnis autók talán még jobban, de ha időm engedi akkor szeretném ezt komoly tereprali versenyen is megérezni. Ha jól sikerül ez a hétvége, akkor biztosan lehet beszélni a közös munka folytatásáról, de nekünk ugye az EB miatt ez az év most elég feszített, de talán jövőre vagy holtszezonban. Így is nagyon hálás vagyok a cégnek, ahol dolgozom, hiszen jóval több szabadságra engednek el, mint amennyi jár. Most a fókusz a hétvégén van, szerintem iszonyatosan jó élményünk lesz!
 

Ez a hír most jelenik meg 3014. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k