Magyar fejlesztésű világkupa versenyautó
A Bedu Racing a Székesfehérvár Rallye-n mutatja be legújabb autóját
2023-03-27
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
802573624
Napi oldal:
22010
Jelenleg:
1690
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_1

Magyar fejlesztésű Világkupa autó

A Bedu Racing tevékenységét olyan név fémjelzi, mint a csapat tulajdonosa, Trebitsch Sándor, aki többek között a Prodrive és más nagy nevű, világszintű csapatoknál dolgozott hosszú éveken át, majd saját vállalkozásba kezdve, egy olyan üzletet álmodott meg, amely ezt a tudást egy saját fejlesztésű side-by-side autóban véglegesíti. Egy csapatot, amelynek pilótája, fia Trebitsch Miklós, aki futamgyőztes és a hazai tereprali szakág egyik maghatározó alakja. Apa és fia most legújabb autójukkal, a már világkupa indulásra is alkalmas Bedu PRO-val szerettek volna részt venni a Székesfehérvár ralin, ami egyben ugye a tereprali szakág nyitóversenye is lesz, azonban Sándor egy műtét miatt most nem diktálhatja az itinert. Így a nevezési listán Miklós neve mellett egy ismerős név, Nagy Attila tűnt fel. Mindenekelőtt azonban kérdezzük Miklóst az új autóról és a csapat megalapításáról.

TM: 2018-ban édesapám víziója volt kreálni egy Can Am-ből profi versenyautót, jobbat és szebbet az összes létezőnél. Ezt a vállalkozást nem egy kidolgozott üzleti terv irányítja, hanem az autósport iránti szeretet. Az értékteremtés a csapatnak a hajtóereje, aki minden nap dolgozik érte. A versenyzés elengedhetetlen volt a fejlesztéshez, és közben az egész sport egy óriási szerelemmé vált, amelyért megéri a lemondás,és a munka.

Mi a véleményed a T4 kategóriáról?
TM: Ez a kategória az elmúlt években töretlenül fejlődik, es azt hiszem egy jó darabig ez így is marad. Egyrészt, mert egy széria homokfutó sokak számára viszonylag könnyen elérhető, másrészt mert az autósportban költség/élvezet arányban jelenleg szerintem semmi nem tud ezeknél jobbat adni.

Hol láthatják a nézők majd a Bedu PRO-t idén?
TM: Idén biztosan találkozhattok velünk a Székesfehérvár, a Veszprém majd a Mikulás Rali versenyeken, illetve a görög, és a magyar tereprali EB-n, valamint talán az olasz tereprali VB futamon. Ezeken túl szeretnénk elindulni a lehető legtöbb hazai tereprali versenyen, illetve a Pirelli murva kupa külföldi futamain is, de ez mind attól függ majd, hogy hogyan sikerül bérbeadni az autóinkat.

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_3

Mi a terv a csapatnak idén, mi a jövőkép?
TM: Szeretnénk minél több autót, es saját fejlesztésű alkatrészt eladni, a versenycsapatot megerősíteni. A hosszútávu jövőt még nem látom tisztán. Ahhoz, hogy nemzetközi szinten meghatározó csapattá fejlődhessünk és az eladások is drasztikusan megnőjenek, ahhoz nagy, sivatagi versenyeken kell jó eredményt elérni. Ehhez olyan tőkére van szükség, amit még nem látok, de hátha egyszer, akár egy partner révén sikerül még egy szintet ugranunk. Ha ez nem jönne össze, akkor is büszkék leszünk az eddig elértekre, és a megélt élmények is örökké velünk maradnak.

A navigátori ülésben az idei első futamon Miki mellett az a Nagy Attila fog ülni, akit Csomós Mixi oldalán láthatunk rendszerint, többek között az ERC versenyeken. Attila még csak ismerkedik a szakággal.

Ati, hogyan kerültél kapcsolatba a Bedu-val?
NA: Konkrétan csak most néhány napja a teszten kerültem közelebbi kapcsolatba, előtte annyit láttam belőlük, hogy ilyen formájú autókat szereltek mellettünk a Szilveszter ralin. BZ, azaz Bessenyey Zoli hozott össze Trebitsch Mikivel, és szenzációs élményre számítok a Fehérvár rali, legfőképpen a hosszú rugóút miatt. El vagyok ájulva attól, ahogy ugratnak, vagy ahogy érkeznek, amit sikerült a teszten is kipróbálnunk. Ugrottunk olyat Mikivel, hogy alatta egy Simsonnal tuti átfértem volna. Vajpuha leérkezés volt, és ezért is várom is nagyon a futamot, mert azt is megtapasztalhattam, hogy iszonyat jól vezet Miki, nagyon jól és tudatosan kezeli a kocsit, és kerüli a hülyeségeket. A teszt alapján (bár nem ismerem a kocsit és az ellenfeleket) azt érzem, hogy gyorsak leszünk, bár a kanyarsebessége kisebb, mint egy R5-nek, de elég szépen rajtol és gyorsul. 

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_2

Mennyire vonz a tereprali, mint versenyág?
NA: Engem ez az egész nagyon vonz, nem véletlenül akartam kipróbálni már a Bedu-t is, természetesen az Ultimate kasztnis autók talán még jobban, de ha időm engedi akkor szeretném ezt komoly tereprali versenyen is megérezni. Ha jól sikerül ez a hétvége, akkor biztosan lehet beszélni a közös munka folytatásáról, de nekünk ugye az EB miatt ez az év most elég feszített, de talán jövőre vagy holtszezonban. Így is nagyon hálás vagyok a cégnek, ahol dolgozom, hiszen jóval több szabadságra engednek el, mint amennyi jár. Most a fókusz a hétvégén van, szerintem iszonyatosan jó élményünk lesz!
 

Ez a hír most jelenik meg 3251. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k