h i r d e t é s
Összes oldal:
773859824
Napi oldal:
30456
Jelenleg:
858
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Szabó Gergő sem Norvégiában találkozik először a hóval, pár éve, Észtországban már versenyzett ilyen körülmények között. Sőt, az elmúlt hétvégén, Romániában próbált ráhangolódni a fehér lepelre - nem túl sikeresen…
- Azt csiripelték a verebek, múlt hétvégén, Romániában egy havas versenyen gyakoroltál… - Tulajdonképpen igen. Egy amatőr verseny volt, tesztelni akartunk csak. Utcai autóval is mentünk, csak, hogy picit szokjuk a havat, mert az utóbbi időben itthon nem nagyon volt. Szóval tesztnek szántuk, de sajnos nem igazán lett az, mert elolvadt ott is a hó. Még első napon volt egy kicsi, mert előző hétvégén esett, de 1800 méteren volt a verseny, és szombat-vasárnapra ott is 5 fok volt, és elolvadt. Úgyhogy kicsit aggódom most, hogy Norvégiában mi vár ránk...
- Pénzes Zsolti azt mondta, hogy ott hetek óta esik… - Nem tudom, nem néztem még, de ha ő mondja, kicsit megnyugodtam.:)
- Mentél már korábban igazi havas versenyen? - Igen, egyszer, Észtországban, két, vagy három éve.
- Az nem most volt... Hogy készülsz a norvég futamra? - Megpróbálunk majd alkalmazkodni a körülményekhez, mert erről szól szerintem a rali, és persze igyekszünk Köhler Zolival minél jobb és pontosabb itinert írni. Ezen nagyon sok fog múlni. Ennek érdekében viszünk egy utcai Mitsubishit edzőautónak - ilyen sem volt még. Próbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy be tudjuk fejezni majd a futamot.
- Idén másmilyen szöges gumi a kötelező, mint eddig volt. Volt már alkalmad kipróbálni?
- Nem, még nem, de kapunk segítséget a magyar Pirellitől, elvileg hoznak majd ide gumit. Ennek annyi előnye lesz, hogy mivel már az egész csapat kimegy hétfőn, megpróbálunk még a shakedown előtt egy kis illegális tesztet beiktatni, hogy ki tudjam próbálni, milyen.
- Zsoltitól is megkérdeztem, tőled is meg fogom: mennyire számíthattok egymásra a készülődésben? - Beszélünk szinte mindennap. Mivel egy a szervizcsapatunk, így tényleg sok mindent együtt intéztünk. Tekinthetjük úgy, hogy egy csapatként gondolkodunk.
- Zsolti még csak azt említette, hogy kérvényeztétek az együtt szervizelést. Megengedte a rendezőség? - Igen, legalábbis szóbeli ígéretet kaptunk rá, írásban még nem jelezték vissza. Sőt, még azt is kértük, hogy legyen közöttünk 10 perc, mert így kevesebb emberre lesz szükségünk a szervizparkban, és könnyebben tudunk dolgozni.
- Miért pont ezt a versenyt választottad ki? - Szerettem volna igazi hóban menni, mindig is tetszett a hóban autózás, és ez volt az egyetlen szóba jöhető verseny nekünk. Nagyon szeretnénk végigérni mindhárom napon, ami elég nehéz feladat lesz, mert elég egy kicsúszás is, hogy vége legyen a versenynek. Most hétvégén is megtapasztaltuk, mennyire így van. Elsőnek indultunk egy gyorson, és a harmadik kilométernél elég volt, hogy egy helyen, ahol az erdőben volt még jég, kicsúsztunk az út szélére, felakadt a kartervédőnk, és ketten nem bírtuk letolni az autót, úgyhogy meg kellett várnunk, míg elmennek a többiek. Mondjuk nem az odavaló gumikkal mentünk, mert terepgumikat használtunk, de egy nagyon kicsi hiba is elég ahhoz, hogy befejezzük a versenyt. Szóval önmagunkhoz képest is óvatosan és okosan kell majd mennünk Norvégiában.
Ez a hír most jelenik meg 4967. alkalommal
|