Majd bebizonyítják
Spiciék látják a fényt és abba az irányba mennek
2011-06-10
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763298461
Napi oldal:
35918
Jelenleg:
867
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nagyon bizakodva vártuk az Evo X-est az év elején, Spici irányítása alatt pedig talán még egy kisebb csodást is reméltünk tőle. Az eddigi statisztika nem túl biztató, ellenben a részeredmények igencsak pozitívak. Spicivel beszélgettem a Mitsubishi Evo X-esről, és hogy vajon ők mit remélnek a jövőtől?

majd_bebizonyitjak_4

Háromból semmi?
Igen, eddig dupla vagy semmi volt, most háromból semmi. Az idei évben még egyetlen egy futamot sem sikerült befejeznünk, ismét technikai probléma miatt kellett kiállnunk. Mit is mondhatnék, nem állunk túl jól!


majd_bebizonyitjak_5

Mi történt, megint a váltó?
Igen, a változatosság kedvéért egy újabb váltó problémával zártuk idő előtt a futamot. Ez már egy full R4-es autó volt, az utolsó másodpercekben érkeztek meg az alkatrészek hozzá, a srácok összerakták, de a teszten sajnos nem tudtunk részt venni. 30-40 km-t mentünk vele egy kis tesztpályán, amit ezúton is nagyon köszönök a fiúknak, akik ezt biztosították számunkra! Nagyjából volt egy elképzelésünk az autóról, picit állítgattuk rajta és nyilván nem lett tökéletes, mert ennyi idő alatt nem lehet beállítani egy autót, de nagyon nagy reményekkel vágtunk neki a futamnak. Tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz az! Tudtam, hogy lesznek részeredményeink, de nem gondoltam, hogy ennyire rövid lesz számunkra ismét a verseny és megint a második nap elején elvérzünk, de sajnos ez rajtunk kívülálló okok miatt lett így. A technika, az technika! Ez a X-es még egy kiforratlan technika, mindenképp úttörők vagyunk ebben az egészben és én úgy gondolom, hogy majd a megszerzett tapasztalatok a jövőbeni versenyzésünket mindenképpen segíteni fogják. Ami nagyon lényeges, a részeredmények minket igazolnak, hiszen nyertünk gyorsasági szakaszt is, és tudjuk, hogy az autó még mindig nincs a közelében sem annak, amit tudnia kell. A jövőre nézve azt mondhatom, hogy az alagút végén van fény és mi mindenképp abba az irányba megyünk! Sokan vannak, akik kételkednek, de majd mi bebizonyítjuk, hogy ez a jövő!

majd_bebizonyitjak_1

Volt egy másik X-es is a mezőnyben, néztétek egymáshoz az időket?
Természetesen mindenkiét figyeltük, hiszen verseny közben lehet leszűrni legjobban, hogy hol jársz és hová tartasz. Abszolút látható volt az irány, hogy jó! Nem biztos, hogy jól gumiztunk, voltak hibáink, de én úgy gondolom, hogy az első nap végi abszolút negyedik hely az teljes egészében magáért beszél, és lőtávolon belül volt az első hely is. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk volna, biztos, hogy tudtunk volna előrébb menni... De a "Ha..." kezdetű mondatoknak semmi értelme nincs a rallye-ban, így majd a következő versenyen megpróbáljuk bebizonyítani azt, amiről beszélünk!

Maradtok hazai pályákon?
Egyelőre mindenképpen, hiszen ezekkel a megfutott kilométerekkel semmilyen bajnokságban nem tudnánk részt venni! :-)
Ha megerősödünk annyira, hogy jó versenyeket egy jól beállított autóval tudunk már futni, akkor lehetséges, hogy egy külföldi szereplésről is lesz szó, de pillanatnyilag a partnereinknek is az a fő célkitűzés, hogy a magyar bajnokságban menjünk, aminek én nem biztos, hogy annyira nagyon örülök... Én nagyon szívesen mennék külföldön, "egyenlő pályák, egyenlő esélyek" címszóval.

majd_bebizonyitjak_2

Veszprém Rallye következik ezek szerint?
Igen, vagyis mégsem, hiszen hétvégén megyek Máriapócson az éjszakai lámpafényes rallycross futamon, de utána rallye-ban mindenképp a Veszprém Rallye jön.

majd_bebizonyitjak_3

Más szakág versenyén esetleg nem indulsz mostanában?
Sosem lehet tudni! :-)

Végezetül pedig?
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a szurkolóknak, rallye-fanoknak a kitartást mellettünk! Azt szeretném üzenni nekik, hogy még egy picit tartsanak ki és majd jönnek a sikerek is!

 
a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4767. alkalommal
címkék: Spici, Mitsubishi, R4, EvoX
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k