LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Majd bebizonyítják
Spiciék látják a fényt és abba az irányba mennek
2011-06-10
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770057617
Napi oldal:
5008
Jelenleg:
1654
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Nagyon bizakodva vártuk az Evo X-est az év elején, Spici irányítása alatt pedig talán még egy kisebb csodást is reméltünk tőle. Az eddigi statisztika nem túl biztató, ellenben a részeredmények igencsak pozitívak. Spicivel beszélgettem a Mitsubishi Evo X-esről, és hogy vajon ők mit remélnek a jövőtől?

majd_bebizonyitjak_4

Háromból semmi?
Igen, eddig dupla vagy semmi volt, most háromból semmi. Az idei évben még egyetlen egy futamot sem sikerült befejeznünk, ismét technikai probléma miatt kellett kiállnunk. Mit is mondhatnék, nem állunk túl jól!


majd_bebizonyitjak_5

Mi történt, megint a váltó?
Igen, a változatosság kedvéért egy újabb váltó problémával zártuk idő előtt a futamot. Ez már egy full R4-es autó volt, az utolsó másodpercekben érkeztek meg az alkatrészek hozzá, a srácok összerakták, de a teszten sajnos nem tudtunk részt venni. 30-40 km-t mentünk vele egy kis tesztpályán, amit ezúton is nagyon köszönök a fiúknak, akik ezt biztosították számunkra! Nagyjából volt egy elképzelésünk az autóról, picit állítgattuk rajta és nyilván nem lett tökéletes, mert ennyi idő alatt nem lehet beállítani egy autót, de nagyon nagy reményekkel vágtunk neki a futamnak. Tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz az! Tudtam, hogy lesznek részeredményeink, de nem gondoltam, hogy ennyire rövid lesz számunkra ismét a verseny és megint a második nap elején elvérzünk, de sajnos ez rajtunk kívülálló okok miatt lett így. A technika, az technika! Ez a X-es még egy kiforratlan technika, mindenképp úttörők vagyunk ebben az egészben és én úgy gondolom, hogy majd a megszerzett tapasztalatok a jövőbeni versenyzésünket mindenképpen segíteni fogják. Ami nagyon lényeges, a részeredmények minket igazolnak, hiszen nyertünk gyorsasági szakaszt is, és tudjuk, hogy az autó még mindig nincs a közelében sem annak, amit tudnia kell. A jövőre nézve azt mondhatom, hogy az alagút végén van fény és mi mindenképp abba az irányba megyünk! Sokan vannak, akik kételkednek, de majd mi bebizonyítjuk, hogy ez a jövő!

majd_bebizonyitjak_1

Volt egy másik X-es is a mezőnyben, néztétek egymáshoz az időket?
Természetesen mindenkiét figyeltük, hiszen verseny közben lehet leszűrni legjobban, hogy hol jársz és hová tartasz. Abszolút látható volt az irány, hogy jó! Nem biztos, hogy jól gumiztunk, voltak hibáink, de én úgy gondolom, hogy az első nap végi abszolút negyedik hely az teljes egészében magáért beszél, és lőtávolon belül volt az első hely is. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk volna, biztos, hogy tudtunk volna előrébb menni... De a "Ha..." kezdetű mondatoknak semmi értelme nincs a rallye-ban, így majd a következő versenyen megpróbáljuk bebizonyítani azt, amiről beszélünk!

Maradtok hazai pályákon?
Egyelőre mindenképpen, hiszen ezekkel a megfutott kilométerekkel semmilyen bajnokságban nem tudnánk részt venni! :-)
Ha megerősödünk annyira, hogy jó versenyeket egy jól beállított autóval tudunk már futni, akkor lehetséges, hogy egy külföldi szereplésről is lesz szó, de pillanatnyilag a partnereinknek is az a fő célkitűzés, hogy a magyar bajnokságban menjünk, aminek én nem biztos, hogy annyira nagyon örülök... Én nagyon szívesen mennék külföldön, "egyenlő pályák, egyenlő esélyek" címszóval.

majd_bebizonyitjak_2

Veszprém Rallye következik ezek szerint?
Igen, vagyis mégsem, hiszen hétvégén megyek Máriapócson az éjszakai lámpafényes rallycross futamon, de utána rallye-ban mindenképp a Veszprém Rallye jön.

majd_bebizonyitjak_3

Más szakág versenyén esetleg nem indulsz mostanában?
Sosem lehet tudni! :-)

Végezetül pedig?
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a szurkolóknak, rallye-fanoknak a kitartást mellettünk! Azt szeretném üzenni nekik, hogy még egy picit tartsanak ki és majd jönnek a sikerek is!

 
a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4781. alkalommal
címkék: Spici, Mitsubishi, R4, EvoX
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k