Majd bebizonyítják
Spiciék látják a fényt és abba az irányba mennek
2011-06-10
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785679843
Napi oldal:
153408
Jelenleg:
1819
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nagyon bizakodva vártuk az Evo X-est az év elején, Spici irányítása alatt pedig talán még egy kisebb csodást is reméltünk tőle. Az eddigi statisztika nem túl biztató, ellenben a részeredmények igencsak pozitívak. Spicivel beszélgettem a Mitsubishi Evo X-esről, és hogy vajon ők mit remélnek a jövőtől?

majd_bebizonyitjak_4

Háromból semmi?
Igen, eddig dupla vagy semmi volt, most háromból semmi. Az idei évben még egyetlen egy futamot sem sikerült befejeznünk, ismét technikai probléma miatt kellett kiállnunk. Mit is mondhatnék, nem állunk túl jól!


majd_bebizonyitjak_5

Mi történt, megint a váltó?
Igen, a változatosság kedvéért egy újabb váltó problémával zártuk idő előtt a futamot. Ez már egy full R4-es autó volt, az utolsó másodpercekben érkeztek meg az alkatrészek hozzá, a srácok összerakták, de a teszten sajnos nem tudtunk részt venni. 30-40 km-t mentünk vele egy kis tesztpályán, amit ezúton is nagyon köszönök a fiúknak, akik ezt biztosították számunkra! Nagyjából volt egy elképzelésünk az autóról, picit állítgattuk rajta és nyilván nem lett tökéletes, mert ennyi idő alatt nem lehet beállítani egy autót, de nagyon nagy reményekkel vágtunk neki a futamnak. Tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz az! Tudtam, hogy lesznek részeredményeink, de nem gondoltam, hogy ennyire rövid lesz számunkra ismét a verseny és megint a második nap elején elvérzünk, de sajnos ez rajtunk kívülálló okok miatt lett így. A technika, az technika! Ez a X-es még egy kiforratlan technika, mindenképp úttörők vagyunk ebben az egészben és én úgy gondolom, hogy majd a megszerzett tapasztalatok a jövőbeni versenyzésünket mindenképpen segíteni fogják. Ami nagyon lényeges, a részeredmények minket igazolnak, hiszen nyertünk gyorsasági szakaszt is, és tudjuk, hogy az autó még mindig nincs a közelében sem annak, amit tudnia kell. A jövőre nézve azt mondhatom, hogy az alagút végén van fény és mi mindenképp abba az irányba megyünk! Sokan vannak, akik kételkednek, de majd mi bebizonyítjuk, hogy ez a jövő!

majd_bebizonyitjak_1

Volt egy másik X-es is a mezőnyben, néztétek egymáshoz az időket?
Természetesen mindenkiét figyeltük, hiszen verseny közben lehet leszűrni legjobban, hogy hol jársz és hová tartasz. Abszolút látható volt az irány, hogy jó! Nem biztos, hogy jól gumiztunk, voltak hibáink, de én úgy gondolom, hogy az első nap végi abszolút negyedik hely az teljes egészében magáért beszél, és lőtávolon belül volt az első hely is. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk volna, biztos, hogy tudtunk volna előrébb menni... De a "Ha..." kezdetű mondatoknak semmi értelme nincs a rallye-ban, így majd a következő versenyen megpróbáljuk bebizonyítani azt, amiről beszélünk!

Maradtok hazai pályákon?
Egyelőre mindenképpen, hiszen ezekkel a megfutott kilométerekkel semmilyen bajnokságban nem tudnánk részt venni! :-)
Ha megerősödünk annyira, hogy jó versenyeket egy jól beállított autóval tudunk már futni, akkor lehetséges, hogy egy külföldi szereplésről is lesz szó, de pillanatnyilag a partnereinknek is az a fő célkitűzés, hogy a magyar bajnokságban menjünk, aminek én nem biztos, hogy annyira nagyon örülök... Én nagyon szívesen mennék külföldön, "egyenlő pályák, egyenlő esélyek" címszóval.

majd_bebizonyitjak_2

Veszprém Rallye következik ezek szerint?
Igen, vagyis mégsem, hiszen hétvégén megyek Máriapócson az éjszakai lámpafényes rallycross futamon, de utána rallye-ban mindenképp a Veszprém Rallye jön.

majd_bebizonyitjak_3

Más szakág versenyén esetleg nem indulsz mostanában?
Sosem lehet tudni! :-)

Végezetül pedig?
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a szurkolóknak, rallye-fanoknak a kitartást mellettünk! Azt szeretném üzenni nekik, hogy még egy picit tartsanak ki és majd jönnek a sikerek is!

 
a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4825. alkalommal
címkék: Spici, Mitsubishi, R4, EvoX
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k