Majd bebizonyítják
Spiciék látják a fényt és abba az irányba mennek
2011-06-10
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
536317796
Napi oldal:
17598
Jelenleg:
1196
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a hatodik futam,
Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
111
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
97
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
83
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
70
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
38
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
26
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Rally Hungary után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
116
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
83
4. E. Llarena
Citroen C3 R5
50
5. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
6. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
36
7. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
36
8. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
35
9. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
World Rallycross Championship
8 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
103
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
92
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
92
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
91
5.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
7. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
42
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
37
9. Balogh János
Ford Fiesta MkII R5
32
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
134
2. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
3. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
95
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
43
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
28
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Pálháza Rally után
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
94
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
5. Péter Pál
Honda Civic Type-R
41
6. Berta József
Honda Civic Type-R
35
7. Baksai László
Lada 2107
32
8. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
32
9. Mészáros Zsolt
Peugeot 208 R2
29
teljes táblázat

Nagyon bizakodva vártuk az Evo X-est az év elején, Spici irányítása alatt pedig talán még egy kisebb csodást is reméltünk tőle. Az eddigi statisztika nem túl biztató, ellenben a részeredmények igencsak pozitívak. Spicivel beszélgettem a Mitsubishi Evo X-esről, és hogy vajon ők mit remélnek a jövőtől?

majd_bebizonyitjak_4

Háromból semmi?
Igen, eddig dupla vagy semmi volt, most háromból semmi. Az idei évben még egyetlen egy futamot sem sikerült befejeznünk, ismét technikai probléma miatt kellett kiállnunk. Mit is mondhatnék, nem állunk túl jól!


majd_bebizonyitjak_5

Mi történt, megint a váltó?
Igen, a változatosság kedvéért egy újabb váltó problémával zártuk idő előtt a futamot. Ez már egy full R4-es autó volt, az utolsó másodpercekben érkeztek meg az alkatrészek hozzá, a srácok összerakták, de a teszten sajnos nem tudtunk részt venni. 30-40 km-t mentünk vele egy kis tesztpályán, amit ezúton is nagyon köszönök a fiúknak, akik ezt biztosították számunkra! Nagyjából volt egy elképzelésünk az autóról, picit állítgattuk rajta és nyilván nem lett tökéletes, mert ennyi idő alatt nem lehet beállítani egy autót, de nagyon nagy reményekkel vágtunk neki a futamnak. Tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz az! Tudtam, hogy lesznek részeredményeink, de nem gondoltam, hogy ennyire rövid lesz számunkra ismét a verseny és megint a második nap elején elvérzünk, de sajnos ez rajtunk kívülálló okok miatt lett így. A technika, az technika! Ez a X-es még egy kiforratlan technika, mindenképp úttörők vagyunk ebben az egészben és én úgy gondolom, hogy majd a megszerzett tapasztalatok a jövőbeni versenyzésünket mindenképpen segíteni fogják. Ami nagyon lényeges, a részeredmények minket igazolnak, hiszen nyertünk gyorsasági szakaszt is, és tudjuk, hogy az autó még mindig nincs a közelében sem annak, amit tudnia kell. A jövőre nézve azt mondhatom, hogy az alagút végén van fény és mi mindenképp abba az irányba megyünk! Sokan vannak, akik kételkednek, de majd mi bebizonyítjuk, hogy ez a jövő!

majd_bebizonyitjak_1

Volt egy másik X-es is a mezőnyben, néztétek egymáshoz az időket?
Természetesen mindenkiét figyeltük, hiszen verseny közben lehet leszűrni legjobban, hogy hol jársz és hová tartasz. Abszolút látható volt az irány, hogy jó! Nem biztos, hogy jól gumiztunk, voltak hibáink, de én úgy gondolom, hogy az első nap végi abszolút negyedik hely az teljes egészében magáért beszél, és lőtávolon belül volt az első hely is. Nem gondolom, hogy szégyenkeznivalónk volna, biztos, hogy tudtunk volna előrébb menni... De a "Ha..." kezdetű mondatoknak semmi értelme nincs a rallye-ban, így majd a következő versenyen megpróbáljuk bebizonyítani azt, amiről beszélünk!

Maradtok hazai pályákon?
Egyelőre mindenképpen, hiszen ezekkel a megfutott kilométerekkel semmilyen bajnokságban nem tudnánk részt venni! :-)
Ha megerősödünk annyira, hogy jó versenyeket egy jól beállított autóval tudunk már futni, akkor lehetséges, hogy egy külföldi szereplésről is lesz szó, de pillanatnyilag a partnereinknek is az a fő célkitűzés, hogy a magyar bajnokságban menjünk, aminek én nem biztos, hogy annyira nagyon örülök... Én nagyon szívesen mennék külföldön, "egyenlő pályák, egyenlő esélyek" címszóval.

majd_bebizonyitjak_2

Veszprém Rallye következik ezek szerint?
Igen, vagyis mégsem, hiszen hétvégén megyek Máriapócson az éjszakai lámpafényes rallycross futamon, de utána rallye-ban mindenképp a Veszprém Rallye jön.

majd_bebizonyitjak_3

Más szakág versenyén esetleg nem indulsz mostanában?
Sosem lehet tudni! :-)

Végezetül pedig?
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a szurkolóknak, rallye-fanoknak a kitartást mellettünk! Azt szeretném üzenni nekik, hogy még egy picit tartsanak ki és majd jönnek a sikerek is!

 
a csapat támogatói:

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_6

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_7

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_8

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_9

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_10

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_11

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_12

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_13

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_14

 

spicivel_rallyrol_rallycrossrol_17

Ez a hír most jelenik meg 4143. alkalommal
címkék: Spici, Mitsubishi, R4, EvoX
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2122 23 24 25 26 27
2020.12.05-06.

részletes infóink

2020.12.04-07.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k