Major György az Elnökségben
Az MVM Partner Zrt. vezérigazgató-helyettese segítené a Szövetséget a munkájával
2015-01-23
levél • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
784356295
Napi oldal:
131222
Jelenleg:
1786
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Nyílt levél a

Kedves Sporttársakhoz, Csapatokhoz, Barátokhoz!
 
thumb_Major_Gyorgy_az_Elnoksegben_1Sokan teljesen joggal teszitek fel a kérdést, hogy mit keres az én nyílt levelem ezen fórumon, ezért hát szeretnék bemutatkozni Mindenkinek.
 
Egészen pici gyermekkorom óta szeretem az autósportot. Bár magam sohasem versenyeztem professzionális szinten, de amit csak tudtam televízióban vagy a helyszínen élőben megnéztem. Legyen ez rallye, F1, pályaverseny, amatőr rendezvény.
Gyermekem, Major Benedek 9 éves korától versenyez gokarttal, majd autókkal ( kisebbekkel és nagyobbakkal ). Ebben kezdettől fogva támogattam és azon keresztül, ami az Ő sikeres előmeneteléhez kellett, legyan az ügyintézés, tárgyalás, kapcsolatépítés, folyamatos gondolkodás arról, hogyan tovább, módomban állt megismerni hazai és a külföldi autósport belső működését, fejlődési irányait, nehézségeit.
 
Mivel az autósport elképesztő sokat adott számunkra személyiség fejlődésben is, úgy érzem kötelességem nekem is tenni ennek a fantasztikus sportágnak a fejlődéséért!
 
Hölgyek, Urak, Sporttársak,
 
Major Györgynek hívnak, 1969. július 11.-én születtem Miskolcon, a BME-n végeztem, mint okleveles villamos mérnök, majd ME mérnök manager, szakmérnök.
 
Jelenleg az MVM Partner Energiakereskedelmi Zrt. értékesítési vezérigazgató-helyettese vagyok. 
 
Oláh Gyárfás Úr felkérése alapján szeretném megnyerni a bizalmatokat, támogatásotokat és ezáltal elnyerni az MNASZ elnökség tagsági posztját, mert kész vagyok vele egy csapatban dolgozni a kitűzött céljainkért.
 
Azért, hogy a Szövetséget azzá tegyük, ami véleményem szerint a szerepe kell legyen, vagyis egy szolgáltató/támogató központ. Olyan Szövetség kell, ami irányt mutat és segítő kezet ad a bajnokságok szervezőinek szakmai és pénzügyi céljaik elérésében, támogatást nyújt a versenyzőknek pályájuk, versenyzésük előmozdításában elméleti és gyakorlati képzésekkel szakmai és gazdasági vonalon, törekszik az utánpótlás fejlesztésére ami a fiatal versenyző palánták érdemi ismeretekkel való felruházásán túl, a megfizethető versenysorozatok biztosítását is jelenti, vagyis a Szövetség által kialakított alternatívát kínál a feljődési útjuka, alkalmasságuk esetén egyre magasabb kategóriák felé. 
Utánpótlásnak tekintem ilyen értelemben az amatőr sorozatokat is. Ezeket egyértelműen segítően és partnerként kell kezelni.
 
Éppen ezért azt szeretném elérni, hogy a Szövetség mihamarabb rendelkezzen egy határozott, közösen kialakított, a hazai és nemzetközi tapasztalatokon és bevált példákon alapuló jövőképpel arról, hogy hova akar eljutni 2 éven belül és arról hogy mindezt hogyan akarja megvalósítani. 
Értem ezt sportszakmai célokra, működési folyamatokra, hazai szurkolók, versenyzők, támogatók, döntéshozók általi megítélésre is. 
 
Amennyiben ezen célok és az elérésükhöz vezető út tiszta, a Szövetség és az autósport kedvelők a végrehajtás lépéseit folyamatosan nyomon tudják követni, számon tudják kérni. Ezzel pedig a Szövetség megítélése is jelentősen emelhető társadalmilag is és a fontosnak tekinthető döntéshozók szemében is! 
 
Tudom, hogy sokan a változásokat áhítják és várják, ezért kérek Mindenkit, hogy minél többen gyertek el a Közgyűlésre, hisz csak így érhető el az, amit sokan együtt nagyon szeretnénk újra a Magyar Autósportban látni, szakágtól függetlenül. Fogjatok, fogjunk össze ténylegesen, ne csak az internetes fórumokon.
 
Találkozunk szombaton!
 
Köszönöm a figyelmeteket.
 
Sporttársi üdvözlettel:
 
Major György
 
Ez a hír most jelenik meg 3062. alkalommal
címkék: Major György, MVM
Share |
egyéb
MNASz Közgyűlés 2015
Sportok Háza
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k