h i r d e t é s
Összes oldal:
765670352
Napi oldal:
119243
Jelenleg:
1386
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Ősz Laci és a Makita Racing Team is felkészült Egerre - fejlesztésekkel, hangulattal, és új dizájnnal.
- Idén? - Indulok Egerben is, és szeretnék egész évben, minden versenyen. Jelenleg úgy tűnik, erre meg is van a hátterünk. Alapvetően a támogatók maradtak a tavalyiak, annyiban módosult, hogy egy kiszállt sajnos, és helyette lépett be a Noreg Információvédelmi Kft. Az egész csapat szeretne egész évben menni.
- Hogy áll most össze a csapat? - Teljesen új felállásban jövünk, új dizájnnal is. A csapat tagjai rajtam kívül Domonkos Laciék, Krupa Zoliék és lesz még egy Makitás autó, dr. Vargáékkal a fedélzeten.
- Ki milyen autóval? - Én egy Evo VIII-as Mitsubishivel az A/8-ban, Domonkos Laci egy Evo VI-ossal, Krupa Zoli egy N/3-as Clio-val, Varga dokiék pedig egy Evo IX-essel.
- Hogy állnak az autók? - Gyakorlatilag készen vagyunk, már csak matricázás van hátra. És persze mi is készen állunk, és egy nagyon hangulatos, jó versenyre számítunk.
- Te mikor ültél utoljára autóban? - Télen próbáltunk egy kis tréninget tartani, kint voltunk Ausztriában. Találtunk egy lehetőséget, ahol lehet a hóban autózást gyakorolni. Ott voltunk három napot a versenyautóval. Ez szerintem hasznos volt, de nem tudom, hogy pont az aszfaltokon mennyire lehet látni majd a stílusomon. Illetve az elmúlt héten már kipróbálhattam egy Evo IX-est, úgyhogy annyira nem régen ültem ilyen autóban. De azért érzem, hogy elég régen volt az utolsó verseny.
- Műszaki fejlesztések voltak tavaly óta? - Gyakorlatilag az egész autó új lett, minden alkatrésze ki kell cserélve. Például egy erősebb, igazi A-s motort kapott, mert tavaly még ugye a széria volt benne.
- Amikor majd a WRC-k és az A-s autók háttérbe szorulnak, mi lesz veled, ezen gondolkodtál már? - Ha már nem lesz választás, kénytelen lesz az ember váltani, akár N-re is. De alapvetően az N-es autókat nem szeretem. Nem mondom, hogy rosszak, de aki egy Octavia Kit-Car-t már vezethetett, az azért megérti, hogy mi az A-sa és az N-es között a különbség. Teljesen más vezetési élményt nyújt, sokkal több lehetősége van a pilótának az autóversenyzői élmények megtapasztalására. Szerintem az igazi autóversenyzés az az A csoport, és nagyon fogom sajnálni, ha meg fog szűnni, vagy háttérbe szorul. A ralit a népszerűsítés irányába kéne vinni, nem a leépítés felé. Ha már a Ladákat kiszorítottuk, és ezzel vesztettünk ötvenezer nézőt versenyenként, akkor az A/8-at és a WRC-ket nem szabadna elveszíteni, és ezáltal a többi nézőt sem. De persze, ha nem lesz más lehetőség, akkor természetesen állok elébe, és megyek az N csoportos küzdelmeknek.
- De idén még A/8 - milyen eredményre készülsz? - Ha minden versenyen részt tudunk venni, és nem lesz annyi műszaki hibánk, mint tavaly, akkor én mindenképpen az első hatban szeretnék végezni kategóriában, ami egy ilyen erős kategóriában szerintem elég komoly célkitűzés.
Ez a hír most jelenik meg 4241. alkalommal
|