Már csak matematikai esély
Pethő Tyutyuék váltóolaj nélkül, második fokozatban értek be Kassán a célba
2012-09-18
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
784998140
Napi oldal:
93052
Jelenleg:
1529
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

mar_csak_a_matek_miatt_1

Pethő Tyutyuék nem először autóznak a kassai pályákon. A pilóta többet várt a közös szlovák-lengyel-magyar futamtól...

Kassa kicsit közelebb állt hozzánk, mint a többieknek, hiszen már kétszer indultunk ezen a futamon. Két pálya kivételével mindegyik szakasz ismerős volt nekünk, ezért úgy gondoltuk, hogy esélyünk lehet a kategóriagyőzelemre. Hát ez nem így lett…
Az első szakaszon, amin nem mentünk, jól be is aludtunk. Rossz minőségű volt a pálya, ezért inkább arra figyeltem, hogy ne kapjunk defektet és nem siettünk eléggé. Így (Balogh) Jancsi jól elszaladt és Misi is adott pár másodpercet, így hát megint csak az üldöző szerep jutott nekünk. De ez már elég jól megy és az ismert szakaszokon több szakaszgyőzelmet is magunknak tudhattunk, így a nap végére feljöttünk a kategória második helyére.

Már az első nap este is riadtan érkeztetek a nap végi szervizbe…
Igen, az AC pumpánk adta meg magát. Hála istennek a szervizpark előtti utolsó pár méteren állt meg végleg, így egy kicsit tologatni kellett az autót, de szerencsére ezt a gondot tudtuk orvosolni.

mar_csak_a_matek_miatt_2

Másnap teljes gőzzel robogtatok.
Így van! Jókat mentünk, a reggeli rövid szakaszt még átadtuk, de utána mindegyiken nyertünk.
De aztán egy sajnálatos műszaki probléma miatt a verseny utolsó előtti gyorsasági szakasza előtt feltapadt a kuplungtárcsánk. Már csak önindítóval tudtam elrajtolni, de még így is le tudtunk jönni egy első idővel, de a kihajtásunk oda lett és a váltó is teljesen összekuszálódott. Az utolsó gyorsasági szakaszon már egy csepp olaj sem volt a váltóban, így a fokozatok is hamar elfogytak, csak a kettes maradt.
Így minden másodperc, ami előnyt a nap közben a négy szakaszgyőzelemmel gyűjtöttünk, azt az utolsó szakaszon második fokozatban eldobtuk és csoda, hogy be tudtunk gurulni az utolsó szervizbe.
A kategória harmadik helye maradt csak a végére.

mar_csak_a_matek_miatt_3

A bajnokság szempontjából Matics Misiéket kellett figyelnetek.
Szerettük volna, ha előttük végzünk, egy-két hellyel. Ez így is volt, de az utolsó szakasz rumlijával nagyon közel kerültünk egymáshoz. Miskáék szerencsétlenségére 6 tized maradt a különbség a javunkra. Ha egy féktávon pár méterrel beljebb engedi az autót, akkor már megvan a bajnoki címe…

mar_csak_a_matek_miatt_4

A Baranya Kupa már csak matematika?
11 ponttal vezet Misi, ahogy elmentünk Kassára, ugyanúgy állunk most is, annyi a különbség, hogy Balogh Jancsi közelebb jött. Csak valami óriási szerencse folytán tudnánk előre lépni. Misiéknek elég egy ötödik hely, szerintem tolatva is beérnek.

Van más verseny is még a naptáratokban?
Tesztelünk egyet a váci RTE futamon, hiszen az ott van a környékünkön. Szeretném még jobban beállítani a gátlókat még jobban.
Komló után pedig még vár ránk egy szlovák bajnoki futam, Pozsony, oda szeretnénk elmenni.
És szerintem ott végeztünk is az évaddal.
Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen kiautóztuk magunkat, ránk fog férni egy kis pihenés.

mar_csak_a_matek_miatt_5

a csapat partnerei:

Igen_Vagy_megsem_1   Igen_Vagy_megsem_2

igen_vagy_megsem_1   igen_vagy_megsem_2

igen_vagy_megsem_3   igen_vagy_megsem_4

igen_vagy_megsem_5   igen_vagy_megsem_6

igen_vagy_megsem_7   igen_vagy_megsem_8

igen_vagy_megsem_9   igen_vagy_megsem_10

igen_vagy_megsem_11   igen_vagy_megsem_12

igen_vagy_megsem_13   igen_vagy_megsem_14

igen_vagy_megsem_15   igen_vagy_megsem_16

igen_vagy_megsem_17   igen_vagy_megsem_18

igen_vagy_megsem_38   igen_vagy_megsem_20

igen_vagy_megsem_21   igen_vagy_megsem_23


inkabb_latvanyosan_mint_eredmenyesen_6

Ez a hír most jelenik meg 2367. alkalommal
Share |
2012-09-06
Szlovákia, Kassa • rally ob
2012.09.07-08.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Rally Kosice 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
010203 04050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
222324 25 262728
293001 02 030405

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k