h i r d e t é s
Összes oldal:
742272433
Napi oldal:
164671
Jelenleg:
1473
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Pethő Tyutyuék nem először autóznak a kassai pályákon. A pilóta többet várt a közös szlovák-lengyel-magyar futamtól...
Kassa kicsit közelebb állt hozzánk, mint a többieknek, hiszen már kétszer indultunk ezen a futamon. Két pálya kivételével mindegyik szakasz ismerős volt nekünk, ezért úgy gondoltuk, hogy esélyünk lehet a kategóriagyőzelemre. Hát ez nem így lett…
Az első szakaszon, amin nem mentünk, jól be is aludtunk. Rossz minőségű volt a pálya, ezért inkább arra figyeltem, hogy ne kapjunk defektet és nem siettünk eléggé. Így (Balogh) Jancsi jól elszaladt és Misi is adott pár másodpercet, így hát megint csak az üldöző szerep jutott nekünk. De ez már elég jól megy és az ismert szakaszokon több szakaszgyőzelmet is magunknak tudhattunk, így a nap végére feljöttünk a kategória második helyére.
Már az első nap este is riadtan érkeztetek a nap végi szervizbe…
Igen, az AC pumpánk adta meg magát. Hála istennek a szervizpark előtti utolsó pár méteren állt meg végleg, így egy kicsit tologatni kellett az autót, de szerencsére ezt a gondot tudtuk orvosolni.
Másnap teljes gőzzel robogtatok.
Így van! Jókat mentünk, a reggeli rövid szakaszt még átadtuk, de utána mindegyiken nyertünk.
De aztán egy sajnálatos műszaki probléma miatt a verseny utolsó előtti gyorsasági szakasza előtt feltapadt a kuplungtárcsánk. Már csak önindítóval tudtam elrajtolni, de még így is le tudtunk jönni egy első idővel, de a kihajtásunk oda lett és a váltó is teljesen összekuszálódott. Az utolsó gyorsasági szakaszon már egy csepp olaj sem volt a váltóban, így a fokozatok is hamar elfogytak, csak a kettes maradt.
Így minden másodperc, ami előnyt a nap közben a négy szakaszgyőzelemmel gyűjtöttünk, azt az utolsó szakaszon második fokozatban eldobtuk és csoda, hogy be tudtunk gurulni az utolsó szervizbe.
A kategória harmadik helye maradt csak a végére.
A bajnokság szempontjából Matics Misiéket kellett figyelnetek.
Szerettük volna, ha előttük végzünk, egy-két hellyel. Ez így is volt, de az utolsó szakasz rumlijával nagyon közel kerültünk egymáshoz. Miskáék szerencsétlenségére 6 tized maradt a különbség a javunkra. Ha egy féktávon pár méterrel beljebb engedi az autót, akkor már megvan a bajnoki címe…
A Baranya Kupa már csak matematika?
11 ponttal vezet Misi, ahogy elmentünk Kassára, ugyanúgy állunk most is, annyi a különbség, hogy Balogh Jancsi közelebb jött. Csak valami óriási szerencse folytán tudnánk előre lépni. Misiéknek elég egy ötödik hely, szerintem tolatva is beérnek.
Van más verseny is még a naptáratokban?
Tesztelünk egyet a váci RTE futamon, hiszen az ott van a környékünkön. Szeretném még jobban beállítani a gátlókat még jobban.
Komló után pedig még vár ránk egy szlovák bajnoki futam, Pozsony, oda szeretnénk elmenni.
És szerintem ott végeztünk is az évaddal.
Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen kiautóztuk magunkat, ránk fog férni egy kis pihenés.
Ez a hír most jelenik meg 2254. alkalommal
Szlovákia, Kassa • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|