|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A pályabejárás közben egy kis szusszanás és egy interjú Turán Fricivel: Mi újság Frici? Mesélj kicsit a Kassáról! Nem úgy sikerült, mint ahogy terveztétek. Ameddig mentünk, addig nagyon jól éreztük magunkat. De Kassa nagyon nagy csalódás volt, mind a csapatnak, mind nekünk. Olyan hiba jött elő, melyről sem a csapat, se mi nem tehettünk. Volt egy kis lóerő mínuszunk az előző motorral, ez Veszprémben érezhető volt, aztán a fékpadon ki is derült, hogy nem olyan delejes, mint aminek kéne lennie.
![]() Majd Tomiék betették a vadonatúj motort, amit akkor kaptak meg, és ez már a kettesszámú autónak lett volna a motorja. A teszten nagyon tetszett, erősebbnek éreztem, jobban autózható volt. Majd Kassán sikerült nyolc kilométert elmenni műszaki gond nélkül, mikor csapágyas lett a motor, és az utolsó három kilométert már csak gurulva tettük meg. Próbáltuk a turbót megóvni, ezért nem állítottam le a gyorsaságin az autót. Mindenképpen ki szerettünk volna jönni, mert egyébként soha többé nem értünk volna ki, talán csak este a végén. Lementünk a célig, félreálltunk, és akkor már egyértelmű volt számunkra, hogy ennyi volt nekünk a Kassa Rally. Csalódás volt, de egyikünk se hibázott. Sajnos ez benne van az autósportban, csak nehéz ezt mindig elfogadni. Én azt gondolom, a pécsi pályákat nagyon szereted. Jöttek már itt jó eredmények, nagyon régen voltak itt nagy esések, meg nem olyan távol is, de mind azért, mert gyorsan mentél.
Igen, Pécs közel van hozzám, mindig is közel állt, és ez most is így van. Szeretjük ezt az egész hangulatot, ott a nézők szeretik a ralit, és mi kedveljük ezeket a pályákat.
Teljesen optimistán készülünk, de azt gondolom a elmúlt esős napok miatt nagyon nehezek lesznek a körülmények. Ezzel nem csak arra gondolok, hogy vizes lesz az út, hiszen ez senkit sem zavar szerintem a mezőnyből. A pályákon rengeteg a falevél, és a sárfelhordás az úton. Ez nem lesz egy egyszerű verseny, hiszen vannak nagyon-nagyon tempós részei is a Mecsek Rallye-nak.
![]() Azt gondolom nagyon jól döntöttünk, hogy tegnap szakadó esőben kezdtünk neki a tréningnek. Bár ismert pályák vannak, de úgy érzem sokat fognak számítani az apró, kiegészítő információk; a vízátfolyások, a sarak, a fényes részek beírása az itinerbe. Nagyon jól haladunk, és pontos itinert tudunk csinálni a kétnapos tréninggel.
Ma délután tesztelünk, és reméljük, hogy ki tudjuk próbálni az autót esőben. Vizes körülmények között még nem nagyon mentünk vele, csak egyszer a Rábaringen.
Nekünk nincs mit taktikázni a hétvégén, nem is akarunk. Szeretnénk bebizonyítani, hogy ez az autó jó, és már hiányzik a siker a csapatnak, nekünk, és mindenkinek körülöttünk.
Lesz az általad már nagyon jól ismert hegyi pálya lefelé. Kell mondani?
Igen, felírtuk , de tudom fejből. :) Majd Gábor eldönti, hogy mondja-e vagy nem. Azt gondolom, ott is sok vicces rész van, ami a víz által lesz izgalmasabb. Ezeket az információkat Gabi biztosan el fogja mondani, és nem hiszem, hogy le fogja tenni a gyorsasági közepén az itinert.
Remélem, hogy jó beállításunk lesz, és jót fogunk tudni autózni. Az tény, hogy talán egy kicsit előnyben vagyok a többiekkel, de mondhatjuk azt, hogy ezek a mecseki pályák nem igényelnek túl nagy tréninget senkinek, aki már ment valaha a Mecsek Rallye-n. Talán Zobákon még versenytempóban mi sem mentünk, mert mikor ez volt, akkor a Fabia-val mentünk, és már az első etapon megállt a kocsi. Fel van nekünk írva, de biztos, hogy új itinert fogunk rá készíteni, és ez lesz nekünk az újdonság, az összes többi már a jól ismert pályák közt.
Ez a hír most jelenik meg 2692. alkalommal
címkék: Turán Frici, Zsiros Gabi
![]() 2014.10.17-19.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |