|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Az elmúlt 20 évben Szabó Gergő, Holczer Dani (kétszer) és 4 éve Csucsuék voltak azok a magyarok, akiknek a ’nagy’ Monte-Carlo Rallye-n szurkolhattunk. Idén is olvasható egy magyar páros neve a Monte nevezési listáján: László Zoltán – Begala Tamás. Zolit tavaly itthon egy Ford Fiesta Protoval, a Mitropa Kupán egy Mitsubishi Lancer EvoX-el láthattuk versenyezni. Mindkét autót a Berényi Racing biztosította a részére, mint ahogy a Montéra szánt Ford Fiesta R2T-t is. A csapat és a legénység ma reggel indul neki nagy kalandjuknak. Először a pilótával beszélgettünk: Zoli, honnan az ötlet? Három-négy éve járunk ki nézni és mindig megjegyeztük: milyen jó lenne indulni ezen a futamon. Juhász Csabiék rábeszéltek, hogy menjünk együtt, milyen jó lenne… Aztán ők kifaroltak belőle, de mi nem engedtük el a kezét a történetnek. Magunkra maradtunk, de állunk elébe.
Berényi Lacinak előadtuk az ötletünket és ő borzasztó konstruktív volt. Azonnal hívta a lengyel M-Sportot, ahol mondták, hogy sajnos nem tudnak kész autót biztosítani, csak egy kittet. Így kellett venni egy alapot és Laciék az M-Sportos csomagból szépen összerakták. Éjjel-nappal dolgoztak rajta és elkészült egy vadi új autó, amit Magyarországon raktak össze. A tesztről készült videókon Te inkább csak kintről nézted az autót… Neeem, mentem vele én is! Martin lett a csapatfőnökünk és kaptunk Barum Rally-s beállításokat a gyárból, azokat finomítottuk magunkra. Ő ment vele először, hiszen Ő ment már R2-es autóval, én pedig még sosem. Mentem én is. Összeraktunk valamit, remélem nem mentünk messze…
Az autó nagyon tetszik! Jóindulatú, nyomatékos! Nagyon jó a váltója, komoly a fék, jól megáll. Egy igazi kis versenyautó. Még ismeretlen, de majd reméljük, hogy ott belakjuk.
Komoly kategóriát választottatok… Hát igen! Jó sokan vagyunk… :)
Nem győzni megyünk, hanem részt venni. Szeretnénk mindenképp a célba érni.
Egy örök élménynek szánjuk. Ha csak belegondolunk, hogy együtt járjuk a pályákat Loebbel és a mezőnnyel, már most beleborzongok…
Biztos vagyok benne, hogy hatalmas élmény lesz! Kívánom, hogy ott legyetek a Hercegség udvarán a céldobogón! Figyelni fogunk Rátok!
Nagyon szépen köszönjük!
Begala Tamás tavaly sok anyagot küldött nekünk nézőként a Montéról… Most még inkább képben lesz…
Kétszer kellett elmennem megnézni, hogy harmadjára indulhassak… :)
Mikulás Rallye-n szóltak Zoliék. Azt mondta, hogy Őt ez jobban csigázza, mint egy RallyLegend, úgyhogy nekivágunk.
Ahogy néztem az időjárás is talán velünk lesz, 7 és 14 fok körüli időket mondanak, ami talán kicsit megkönnyítheti a gumiválasztás nagy dilemmáit. Majd meglátjuk. Folyamatosan jelentkezünk majd!
Ez a hír most jelenik meg 3660. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |