h i r d e t é s
Összes oldal:
770197654
Napi oldal:
145045
Jelenleg:
1370
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Botka Rally Team
European Rally Championship, 47. Barum Czech Rally Zlín
2017.09.08. – Csehország, Zlín
Pedig célba sem értek a legutóbbi futamukon Botka Dávidék… A Barum Rally-n szereplő Botka-Mesterházi duó minden megtett kilométerét élvezte a cseh versenynek, még akkor is, ha az eredmények nem mindig ezt mutatták. Egyre erősebb az ERC mezőnye…
A lengyel EB futam után a cseh versenyen indult augusztus utolsó hétvégéjén a Botka Rally Team csapata. Ahogy a Rzeszowban, úgy Zlínben is Mesterházi Márk navigált Dávidnak. Sajnos nem látták meg a céldobogót, de nagyon élvezték a verseny minden megtett kilométerét. „Már régen mosolyogtam annyit, mint most.” – kezdte összefoglalóját Dudu. „Annyira élveztük a versenyzést! A kocsi tökéletes volt, amíg mentünk.”
Két évvel ezelőtt még a Mitsubishivel szerepelt itt Dávid és összetettben hasonló eredményeket ért el a gyorsasági szakaszokon, mint most az új Skodájával. A két év alatt ’csak’ annyi változott, hogy 20 db R5-ös autóval több nevezett erre a futamra… „Természetesen a mostani helyezésünkkel nem voltam elégedett, de sajnos ez van. Gyorsan mentünk, de az eleje űridőket megy. A második nap már a mi eredményeinkkel sem volt gond. Szerintem egy VB futamon ha elindulnánk, ott sokkal könnyebb dolgunk lenne, mint az EB-n. Itt sokkal sűrűbb a kategória, már az első húszban sincs miért szégyenkezni! És talán ami a legfontosabb a tavalyi szezon után: élveztem minden kilométerét a futamnak a Skodával!”

Egy kicsit segítette a fiúkat a pályaismeret. „A gyorsasági szakaszokból többet ismertünk. Ami olyan volt, mint tavaly, azon mentünk a legjobbat. Sokat számít a pályaismeret, az egyértelmű és a csehek nagyon jól mennek mindenhol, otthon aztán még jobban…” – mondta a pilóta. „A végén, mielőtt megálltunk volna, sikerült már a legjobb 10 között menni, az utolsó mért gyorsunkon megelőztük Magalhaes-t, aki a második a bajnokság éves értékelésében, de Gryazin és a helyi menőkből többen is mögöttünk végeztek.”

Nem csak a versenyzők, de a nézők körében is nagyon népszerű a Barum Rally. Egész Zlín rally lázban ég ilyenkor és a pályák mellett is rengeteg a szurkoló. „Megint nagyon jó érzés volt a magyar zászlókat látni. A nézők között nagyon sok magyar versenyző volt kint, sokakkal találkoztunk a szervizparkban. Jó érzés volt, hogy látszott rajtuk, hogy szurkolnak nekünk is.”

Sajnos nem jutott el a csapat a céldobogóig: „Nem tudtuk befejezni a versenyt.” – összegzett röviden Botka Dávid. - „Van egy alkatrész az autóban, amit 600 kilométerenként ki kell cserélni. Ezt a futam előtt a csehet kicserélték, amikor felújításon esett át a motor, váltó és difi. Sajnos egy gyári hibás alkatrész került beépítésre a differenciálműbe. Amikor az utolsó előtti gyorsunkról lejöttünk, akkor furán állt meg az autó. Tolatnom kellett és egy fog letört az áttételből és teljesen rendbe rakta a váltónkat és mindent, amit ott lehetett.”

A szezon következő versenye az olasz futam, a Rally di Roma Capitale. Az olasz főváros történelmi központja, a Colosseum mellett is elhaladó verseny szeptember közepén kerül megrendezésre, de még kérdéses, hogy a csapat rajthoz tud e ott majd állni: „Azon múlik, hogy addigra elkészül e a váltónk, amit a Barum után haza sem hoztunk, kint hagytunk a cseheknél.”
Ez a hír most jelenik meg 2720. alkalommal
European Rally Championship 2017
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|