|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() ![]() Már lassan unalmas, hogy mindig harmadikok lesztek… vagy nem? Hát néha már én is így vagyok vele… Mindig van valami kis apróság, ami hátráltat az előre lépésben.
Ez a harminc másodperc büntetés összetörte a csapatot fejben a verseny elején. Már volt olyan, aki azon gondolkozott, hogy össze kellene pakolnunk és hazamennünk. De megpróbáltuk a lehetetlent. Úgy voltunk vele, ha ezzel együtt az első ötbe oda tudunk férni, akkor az kitűnő lesz.
![]() Ehhez képest harmadikok lettünk. Kellett a többiek balszerencséje is, de volt akinek nagy szerencséje volt. Az biztos: a motivációnknak nem tett jót ez a 30 másodperc… Nem volt bennünk az a nagy tűz, nem tudtunk harcolni az első helyért. Nem is voltunk igazából sosem olyan közel. Tudtuk, hogy ezt a hátrányt, ha nem hibáznak az előttünk lévők, akkor ennyi szakasz alatt nem lehet ledolgozni. ![]() Próbáltunk a saját tempónkban autózni, kockázatmentesen, hogy biztosan célba érjünk. Kicsit kivárásra is autóztunk, más esélyünk nem nagyon volt. Emlékszem, hogy a verseny előtt azt mondtad: elégedett lennél egy harmadik hellyel. Hiszen ez volt a negyedik murvás versenyed… Még bőven vannak hiányosságaim murván, még nagyon sokat lehet és kell fejlődnöm. Át kell állítani az agyat, össze kell barátkozni… bőven van még benne… De tényleg év elején kiegyeztem volna ezzel a veszprémi eredménnyel…
![]() Akkor, ha nincs 30 másodperc és bőven van még benne, akkor majd jövőre megmutathatod, hiszen sajnos addig nem lesz több murvás ORB futam…
Viszont újra aszfalt jön …
Igen! Az aszfalt már más! Itt már ideje lenne kimozdulni ebből a harmadik helyes szériából és persze előre! Második, de inkább első szeretnék már lenni…
![]() Újra olyan verseny jön, ahol nincs sok tapasztalatod… Mit vársz a futamtól? Az egész évre elmondható, hogy tanulgatjuk a pályákat. Amikor az ember végigmegy rajtuk kétszer-háromszor versenytempóban, azután már sokat lehet gyorsulni…
Megint ismeretlenbe vágunk bele, de remélem, hogy az eddig megszerzett rutinunk az autóval az valamennyire segíteni fog bennünket a pályabejáráson és tudunk majd önmagunkhoz képest is gyorsulni.
Nézegetve belső felvételeket, talán a kassai pályákhoz hasonlítanak ezek a szakaszok a legjobban. Azt szerettük, jól éreztem ott magam. Remélem ezek a technikás pilisi pályák is feküdni fognak. Akarok az autón is állítani a teszten, vannak elképzeléseim, remélem, jó irányba mozdulunk el. ![]() Bajnokság, tervek?
Ott is szeretnénk előre lépni. Előre nehéz lesz jutni, a harmadik helyünk megtartható és inkább most már egy futamgyőzelmet tűztünk ki célul magunk elé az elkövetkezendő két futamra. Talán a Mecsek ismerősebb pályákat hoz majd nekünk de a Budapest Rallye-n is támadni fogunk és próbáljuk a maximumot nyújtani!
Ez a hír most jelenik meg 2285. alkalommal
![]() 2017.07.07-09.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.02.07-08.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.08.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.09.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15-16.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.22.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |