Már volt értékelhető részeredmény!
Abszolút negyedik időt is autóztak Botka Duduék az Acropolis Rally-n
2016-05-12
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
772620645
Napi oldal:
114269
Jelenleg:
965
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_1

Botka Rally Team
SEAJETS Acropolis Rally 2016
2016.05.12. - Görögország, Lamia
Már volt értékelhető részeredmény!
 
A megjavított autóval abszolút negyedik időt is tudott autózni a Botka-Szeles duó az Acropolis Rally második versenynapján. Sajnos a technika most is közbeszólt, elmaradt a befejezés, de a Botka Rally Team hasznos tapasztalatokkal gazdagodva készül a következő versenyre.

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_7
 
Szombaton előbb túlmelegedett az autójuk, majd elektromos probléma miatt az ötödik szakaszon kiállni kényszerült a páros. A SuperRally szabállyal élve, vasárnap újra versenybe szállhattak Dávidék, igaz, jelentős időbüntetéssel. A csapat késő estig dolgozott az autón, elemezte a komputer adatait, hogy a lehető legjobb állapotban tudja versenybe küldeni a zárónapra a legénységet.
„Végre eljutottunk arra a szintre, hogy elmondhattuk: versenyképes az autó! Mind lóerőben, mind nyomatékban nem volt még ilyen, mióta nálunk van. Újra kellett tanulni vezetni! A vasárnapi első gyors arra ment el, hogy rájöjjek, melyik kanyart hányadik sebességi fokozatban kell elfordulni. Az előző naphoz képest minden kanyar legalább egy sebességgel feljebb is elfért, volt erő az autóban.” - mondta a zárónap elejéről a pilóta.

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_5
 
Egy abszolút negyedik idő is megmutatta, ha az autó jól működik, a páros tudja hozni az eredményt. „Igazából a harmadik szakasz, a verseny leghosszabb, majdnem 34 kilométeres gyorsaságija volt az, amire azt mondhatom: ’Ez számít értékelhetőnek!’ Ha ezt az irányt tudjuk követni, márpedig ezt fogjuk, akkor oda fogunk tudni jutni egyszer, ahova tervezzük, az első ötbe. Stabil autózással és megbízható autóval ezt el lehet érni.”
Ez a gyors maximális odafigyelést igényelt, több, mint 25 percen keresztül. Botka Dávid és Szeles Péter olyan tempóban közlekedett, ahogyan azt elvárták maguktól.

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_2
 
„A második körben az első gyorsasági egy 17 kilométeres szakasz volt. A háromnegyedéig nagyon jól és gyorsan tudtunk autózni, Petivel mindketten nagyon élveztük. Az utolsó két kilométeren elment a szervónk. Először arra gondoltam, hogy defektünk van, majd aztán elment a töltés is. Kiderült, hogy leszakadt a szervo ékszíja. Sajnos úgy kellett döntenem, hogy kiállunk. Nem tudtuk volna megjavítani etapon.”

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_3
 
Ennyi volt tehát az Acropolis Rally-ból. A görög versenyen újabb tapasztalatokat szerzett a Botka Rally Team és a pilóta tudja, mit kell tenni: „A versenyautónkat 110 százalékosan kell felkészítenünk! Sajnos ez az autó minden apró problémát megbosszul. Minden alkatrészt kicserélünk, ami már csak közelít a felhasználhatósági határához. Hátha elérünk odáig, hogy mindene jó lesz, és akkor tovább tudunk lépni. Ha a következő versenyekre úgy tudunk odaállni, hogy az autónknak nincs műszak hibája, akkor végre ott autózhatunk a helyünkön.”

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_6
 
A görög verseny utolsó gyorsasági szakaszának belső felvételét, valamint a versenyről készült fotókat megtalálja facebook oldalunkon!

mar_volt_ertekelheto_reszeredmeny_4

 

Ez a hír most jelenik meg 1990. alkalommal
Share |
Görögország, Lamia • külföldi rally
European Rally Championship 2016
SEAJETS Acropolis Rally 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k