|
h i r d e t é s
Összes oldal:
808223077
Napi oldal:
132742
Jelenleg:
999
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Szabó Laci Ladában. Ez önmagában még nem furcsa. De nem VFTS-ben, hanem egy rali-túrás 2107 volánja mögött láthattuk Egerben.
- Miért váltottál vissza a típusra? - Hogy eredményesen autózzak, azt a költségvetést nem tudtam előteremteni, és hogy csak a középmezőnyben, vagy a végén autókázzak ennyi pénzért, annak semmi értelmét nem láttam.
- Mi van most a Mitsubishivel? - Jelenleg várja a bérlőjét vagy a következő tulajdonosát. Úgy néz ki, hogy van valaki, de még tárgyalás alatt van a dolog.
- Mi lesz idén?
- Idén újra Ladával versenyzünk az egész szezonban, egy VFTS-sel, csak ez egy teljesen új építésű autó lesz, és nem érkeztek meg az alkatrészek. Mindenből szeretnénk a komolyabb fejlesztésűt, a megbízhatóbbat beletenni, motorba is, futóműbe is, de sajnos ez még várat magára. Így most nem tudtunk a VFTS-sel menni, hanem Boroznaki Tibi haverom másik autójával, egy 07-essel mentünk, a kis Boroznakiéval.
- A Tigrissel… - Azzal, bizony! :)
- Milyen volt a kocsi? - Azt kell erről tudni, hogy ez egy túrára épített autó, ami műszakilag teljesen jó volt, de motorikusan kicsit gyenge. De annál többet ért, mint hogy otthon üljek, és ne szerezzek semmi pontot. Mert bár az autó nem készült el, azért még mindig az a tervünk, hogy az elejében szeretnénk lenni.
- Miskolcra elkészül az autó? - Készülőfélben van, addigra remélem, hogy igen, kész lesz.
- Mikor ültél utoljára versenyen olyan Ladában, ami nem VFTS volt? - 2004-ben mentem 07-essel, de nagyon jóízű volt most is vele menni.
- Tréfás kedvű volt az időjárás, hogy ízlettek így a pályák?
- Rég ültem már Ladában versenyen, mert azért a telet végigladáztuk, de az első kör után nagyjából visszarázódtam a dologba. Ezek a csúszós pályák általában a Ladának fekszenek, és nagyon jókat lehet rajta autózni. A verseny eleje kicsit rosszul jött ki, mert a H csoport elején rajtoltunk, és amikor kimentünk a szervizparkból, slick-kel jöttünk ki, és az első kört ezzel kellett teljesítenünk az esőben. Ezért egy tetemes hátrányt szedtünk össze, de utána le tudtuk szerencsére dolgozni. Még műszaki bajunk sem volt, ezúton is köszönet érte a Boroznaki Tibiéknek.
- A régi-új autó mellett új volt a navigátorod is. Jól tudtatok együtt dolgozni? - Igen, Verba Gabi lett, és lesz egész évben, aki eddig Kovács Zolinak navigált szintén egy Ladában. Nagyon hamar összeszoktunk, könnyen megtaláltuk a ritmust egymás között, és nagyon jól elvoltunk.
- Elégedett vagy az eredménnyel? - Elég erős a kategória, és eléggé oda kell rakni magunkat, hogy az elejében érhessünk el eredményt, és az ezzel az autóval elért harmadik hellyel teljesen elégedett lehetek.
Ez a hír most jelenik meg 8566. alkalommal
|