h i r d e t é s
Összes oldal:
765698858
Napi oldal:
7806
Jelenleg:
951
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Szabó Laci Ladában. Ez önmagában még nem furcsa. De nem VFTS-ben, hanem egy rali-túrás 2107 volánja mögött láthattuk Egerben.
- Miért váltottál vissza a típusra? - Hogy eredményesen autózzak, azt a költségvetést nem tudtam előteremteni, és hogy csak a középmezőnyben, vagy a végén autókázzak ennyi pénzért, annak semmi értelmét nem láttam.
- Mi van most a Mitsubishivel? - Jelenleg várja a bérlőjét vagy a következő tulajdonosát. Úgy néz ki, hogy van valaki, de még tárgyalás alatt van a dolog.
- Mi lesz idén?
- Idén újra Ladával versenyzünk az egész szezonban, egy VFTS-sel, csak ez egy teljesen új építésű autó lesz, és nem érkeztek meg az alkatrészek. Mindenből szeretnénk a komolyabb fejlesztésűt, a megbízhatóbbat beletenni, motorba is, futóműbe is, de sajnos ez még várat magára. Így most nem tudtunk a VFTS-sel menni, hanem Boroznaki Tibi haverom másik autójával, egy 07-essel mentünk, a kis Boroznakiéval.
- A Tigrissel… - Azzal, bizony! :)
- Milyen volt a kocsi? - Azt kell erről tudni, hogy ez egy túrára épített autó, ami műszakilag teljesen jó volt, de motorikusan kicsit gyenge. De annál többet ért, mint hogy otthon üljek, és ne szerezzek semmi pontot. Mert bár az autó nem készült el, azért még mindig az a tervünk, hogy az elejében szeretnénk lenni.
- Miskolcra elkészül az autó? - Készülőfélben van, addigra remélem, hogy igen, kész lesz.
- Mikor ültél utoljára versenyen olyan Ladában, ami nem VFTS volt? - 2004-ben mentem 07-essel, de nagyon jóízű volt most is vele menni.
- Tréfás kedvű volt az időjárás, hogy ízlettek így a pályák?
- Rég ültem már Ladában versenyen, mert azért a telet végigladáztuk, de az első kör után nagyjából visszarázódtam a dologba. Ezek a csúszós pályák általában a Ladának fekszenek, és nagyon jókat lehet rajta autózni. A verseny eleje kicsit rosszul jött ki, mert a H csoport elején rajtoltunk, és amikor kimentünk a szervizparkból, slick-kel jöttünk ki, és az első kört ezzel kellett teljesítenünk az esőben. Ezért egy tetemes hátrányt szedtünk össze, de utána le tudtuk szerencsére dolgozni. Még műszaki bajunk sem volt, ezúton is köszönet érte a Boroznaki Tibiéknek.
- A régi-új autó mellett új volt a navigátorod is. Jól tudtatok együtt dolgozni? - Igen, Verba Gabi lett, és lesz egész évben, aki eddig Kovács Zolinak navigált szintén egy Ladában. Nagyon hamar összeszoktunk, könnyen megtaláltuk a ritmust egymás között, és nagyon jól elvoltunk.
- Elégedett vagy az eredménnyel? - Elég erős a kategória, és eléggé oda kell rakni magunkat, hogy az elejében érhessünk el eredményt, és az ezzel az autóval elért harmadik hellyel teljesen elégedett lehetek.
Ez a hír most jelenik meg 8514. alkalommal
|