h i r d e t é s
Összes oldal:
773647622
Napi oldal:
49907
Jelenleg:
1520
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Idén nagy sikere volt a hercegségben megrendezett futamnak, így nem meglepetés, hogy az IRC-ek 2010-ben is itt fogják először megörvendeztetni a közönséget.
Amikor anno kitudódott, hogy Monte Carlo nem szerepel majd a rally világbajnokság naptárában mindenki meg volt lepődve, sőt rengetegen fel is háborodtak, hogy miért pont az egyik legnagyobb hagyományokkal bíró rendezvényt kell kihagyni. De szerencsére Monacoban nem szomorkodtak sokat, összeálltak az IRC szervezőivel, így 2009-ben is színes matricás autókkal volt tele a hely.
Most válaszúthoz érkeztek, hiszen dönteniük kellett, hogy újra megpályáznak egy WRC-és rendezést vagy inkább maradnak az IRC-ben. Az év eleji sikerek után nem volt nehéz a döntés. 2010-ben ismét Monacoban rajtol el először az Intercontinental Rally Challenge mezőnye. "A Monte azért döntött az IRC mellett, mert a sorozatban megvan az összes lehetőség ahhoz, hogy a sportot visszavezessük a gyökereihez" - mondta Rene Isoart, az ACM egyik tagja. Természetesen a szervezők is örülnek az újbóli együttműködésnek, és jó pár változtatást eszeltek ki, hogy még inkább izgalmassá tegyék a versenyt.
2010-ben a verseny központja Valence lesz, a csapatoknak pedig szombaton (01.16.) és hétfőn (01.18.) lesz lehetőségük pályabejárásra. Kedden 17 órakor kezdődik a rajtceremónia, melyet rögtön egy kilenc kilométeres szakasz követ majd. Ezen a szakaszon fog eldőlni, hogy másnap ki hanyadik helyről vághat neki a versenynek. Szerdán olyan gyorsok várnak a mezőnyre, mint a Burzet - Lachamp Raphael, és a St. Pierreville - Antraigues. Mindkettő kétszer szerepel majd az itinerben, de közte egy rövid szervizt is beiktattak a szervezők Vals les Bains-ben. Csütörtökön azok, akik még versenyben vannak tiszteletüket teszik majd a Labatie d'Andaure - St Pierre sur Doux, a Lamastre - Alboussiere gyorsokon, aztán irány észak és a híres Saint Bonnet - Saint Bonnet szakasz. Ezen gyorsokkal a nézők legutoljára 2008-ban, a rally világbajnokság futamán találkozhattak.
Jövőre az S2000-res és N csoportos autók mellett GT-ék is indulhatnak majd. A hírek szerint a nevezési díjakat nem fogják emelni, és továbbra sem fognak beleszólni abba, hogy ki, melyik gumi és üzemanyag márka termékeit használja majd.
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 1479. alkalommal
|