Második helyen a túrában
Bedő Imre
2009-09-30
interjú • Grátz Kata - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
789993574
Napi oldal:
84407
Jelenleg:
1356
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Óriási eséssel kezdte az évet Bedő Imi. Nem éppen a legegyszerűbb évkezdés, de az esés után felállt, és úgy tűnik nagyon jól tette, mert jelenleg az abszolút második helyen áll a bajnokságban.
Csak így tovább!

Az idén mind a hat versenyen rajthoz álltál, kérlek értékeld hogy sikerült eddig az év!
Eddig felemás volt ez az év. Volt, amikor segített a szerencse de sajnos nagyobb részt nem állt mellettünk! Az idei nyitó versenyt megelőzően sikerült egy óriásit esnünk a Mitsubishivel, így egyből újjáépítéssel kezdődött a szezon. Nem voltunk szerencsések az első versenyen sem, hiszen a folyamatos technikai gondok miatt végül ki kellett állnunk! Az esésből nem csak a technika épült fel nehezen, hanem én is, emiatt talán csak a Mecseken sikerült először az elvárásainkhoz mérten autózni! Mindezek ellenére a bajnokság hajrájában az abszolút 2. helyen állunk, aminek nagyon örülünk!

Navigátort is váltottál év közben.
Kik olvasták neked az itinert idén?

A szezon nagy részében Földesi Csabival versenyeztem, ez elmúlt két versenyen pedig Áfra Gábor ült be mellém.

Mennyiben befolyásolja az eredményességedet az, hogy mindig más navigál?
Természetesen mindig el kell telnie egy kis időnek mire egy új páros összeszokik, de ez jelentősen nem hátráltatott. Mindkettőjükkel jó versenyezni és remek munkát végeznek a jobb oldalon!

Mátra rali előtt teszteltetek.
Sikerült megfelelően beállítani az autót a versenyre?

Egy viszonylag fix beállítással versenyzünk, és ezen szoktunk az aktuális pályákhoz képest picit módosítani. A beállítások tökéletesre sikerültek, de mivel most csak egy széria motor került a Mitsubishi-be így egy picit gyengébb volt az autónk!

Minden verseny előtt teszteltek?
Igen, igyekszünk mindig egy tesztet beiktatni verseny előtt! Fontos, hiszen itt fény derülhet minden műszaki vagy emberi hiányosságra!

Mátra rali hogy sikerült? Milyenek voltak a gyorsok?
Kiváló aszfalton és viszonylag széles, jó vonalvezetésű pályákon versenyezhettünk!
Nekem új volt mindkét szakasz, így fontos volt a jó és pontos itiner. A jó időeredmények igazolták a pontos pályafelírást is, hisz a többiekéhez képest most gyengébb autóval is sikerült az első kör után az abszolút második helyen állnunk!
 
Az abszolút harmadik helyen végeztetek, Szabó Barna nem sokkal végzett előttetek. Meg vagy elégedve a végeredménnyel, vagy még volt benned és az autóban?
Sajnáltuk, hogy a hirtelen jött jégeső véget vetett a versenynek, szívesen folytattuk volna! Így végül 0,5 másodperccel maradtunk le a második helyről, de a bajnokságban újra a másodikak lettünk ennek az eredménynek köszönhetően!

Hat gyorsból, csak négyen tudtátok összemérni az erőtöket, ez előny vagy hátrány volt számodra?
Mi hátránynak éreztük.

Idén nem csak RTE versenyeken indultál. Azok hogy sikerültek?
Az idei tervek között szerepelt több Rallysprint is, de ezek közül eddig csak egyen tudtunk elindulni. Sajnos a mi csapatunkat is utolérte a válság! Hasznos lett volna számunkra több ilyen versenyen való részvétel, mert ezek remek lehetőséget adnak az edzésre, gyakorlásra.
A vigántpetendi versenyen lehetőségünk volt összemérni a tudásunkat a horvát bajnokkal. Sikerült gyorsról gyorsra jobb időket autóznunk nála, ami a legjobb dopping volt.

Már csak két verseny van vissza. Mind a kettőn elindulsz?
Csak a szezonzáró versenyen tudunk elindulni! Ennek részben anyagi oka van, részben pedig az, hogy a katalán VB futam egy időben lesz az Edelény Rallye-val. Földesi Csabival, Asinak fogunk segíteni majd a VB-n.

Jövőre vonatkozó tervek? Marad az RTE vagy feljebb lépsz?
Mindenképpen RTE! Jó itt versenyezni, jó a hangulat, a rendezők és a bírók is igyekeznek a versenyzők kedvében járni a rendezvényeken, amit az első osztályos versenyeken még csak nyomokban sem láthattunk!
Reméljük jövőre is sok néző választja majd az RTE versenyeit, hisz ők teszik a túrát még hangulatosabbá!

Ez a hír most jelenik meg 8446. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
29 30 01 02030405
060708 09 101112
131415 16171819
20 21 22 2324 2526
27 28 29 30 310102

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k