|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() A kis Opel Adam R2 üde színfoltja a magyar mezőnynek. A 6-os kategóriában már másodszor nyert vele a Hoffer-Szabó páros. A pilótával beszélgettünk a miskolci futam után. Második verseny, második győzelem.
Jól sikerültek a dolgok. Szinte gondmentes versenyen vagyunk túl.
![]() Négy különböző gyorsasági volt. Mennyire újak, mennyire ismerősök számodra ezek a szakaszok? Minden szakaszon mentem már vagy az N-es Suzukival, vagy R2-es autóval. De azóta másfajta itinert írok és Bencével is ez az első közös Miskolc Rally-nk, így új itinert írtunk mindenhova. Jól sikerült, de sok van még bennünk, sokat lehet gyorsítani.
Egy jó elfogadható tempóval autóztunk.
Hosszú volt a szombati nap?
Már volt alkalmam Rallye EB-n indulni, így a hosszú nap nem jelentett számomra megterhelést.
A prológon kicsit mintha kevesebb néző lett volna és egy kicsit mélyebb talaja is volt, mint azt megszokhattuk.
A versenynap nehézsége inkább a pályákban rejlett. A pályák romló állapotában és a nézők is megnehezítették…
Amikor az ember felír egy pályát, az itinerébe beírja a kanyar ívén található gumit, akkor annak megfelelően próbál a kanyar felé közlekedni. Odaérkezünk versenytempóban és a gumi máshol van, vagy nincs is ott. Ez szerintem így veszélyes.
![]() Volt egy kis gondotok a váltóval.
Sajnos ezt a mumust hordozzuk Eger óta. Úgy tűnt, hogy megoldódott, de sajnos az első szakasz első féktávjánál kiderült, hogy újra velünk van a hiba. Valamiért az autó ötödikből nem veszi a negyedik sebességi fokozatot, főleg, ha ötödik teliből próbálunk féktávot venni. Ezzel küzdöttünk végig. Minden bizonnyal ez látszódott is kívülről, nem volt számolható a féktáv. A csapat keresi az okát, most épp darabokban van a váltó.
Sikerült egy jó kis pályabejáró autóhoz jutnod…
Nagyon nagy előny, amikor az ember olyan autóval tud felkészülni, ami fizikai adodságaiban, futóműpontjaiban ugyanott van, mint a versenyautó. Nagy megtiszteltetés, hogy az AutoPalace Délpest jóvoltából egy Opel Adam OPC line-al tudunk pályát bejárni és az autót be tudjuk helyezni a pálya egyes pontjaira, ezáltal sokkal precízebb itinert tudunk írni. Ezúton is köszönjük a támogatást!
![]() Jönnek a murvás versenyek. Te melyiket kedveled jobban, a murvát, vagy az aszfaltot?
Azután, hogy tavaly egy S1600-os autóval tudtam menni Veszprémben, azóta azt gondolom, hogy jobban szeretem a murvát :) A saját lehetőségeim is jobbak a felkészülésre murvában.
Többen várják a murvát és igazából egy külön kis verseny a bajnokságban ez a murva kupa, amit nagyon jó dolognak tartok. Nagyon várjuk! Szeretnénk minél jobb eredményeket felmutatni.
a csapat partnerei: Ez a hír most jelenik meg 2551. alkalommal
![]() 2015.04.24-25.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |