|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
A kis Opel Adam R2 üde színfoltja a magyar mezõnynek. A 6-os kategóriában már másodszor nyert vele a Hoffer-Szabó páros. A pilótával beszélgettünk a miskolci futam után. Második verseny, második gyõzelem.
Jól sikerültek a dolgok. Szinte gondmentes versenyen vagyunk túl.
Négy különbözõ gyorsasági volt. Mennyire újak, mennyire ismerõsök számodra ezek a szakaszok? Minden szakaszon mentem már vagy az N-es Suzukival, vagy R2-es autóval. De azóta másfajta itinert írok és Bencével is ez az elsõ közös Miskolc Rally-nk, így új itinert írtunk mindenhova. Jól sikerült, de sok van még bennünk, sokat lehet gyorsítani.
Egy jó elfogadható tempóval autóztunk.
Hosszú volt a szombati nap?
Már volt alkalmam Rallye EB-n indulni, így a hosszú nap nem jelentett számomra megterhelést.
A prológon kicsit mintha kevesebb nézõ lett volna és egy kicsit mélyebb talaja is volt, mint azt megszokhattuk.
A versenynap nehézsége inkább a pályákban rejlett. A pályák romló állapotában és a nézõk is megnehezítették…
Amikor az ember felír egy pályát, az itinerébe beírja a kanyar ívén található gumit, akkor annak megfelelõen próbál a kanyar felé közlekedni. Odaérkezünk versenytempóban és a gumi máshol van, vagy nincs is ott. Ez szerintem így veszélyes.
Volt egy kis gondotok a váltóval.
Sajnos ezt a mumust hordozzuk Eger óta. Úgy tûnt, hogy megoldódott, de sajnos az elsõ szakasz elsõ féktávjánál kiderült, hogy újra velünk van a hiba. Valamiért az autó ötödikbõl nem veszi a negyedik sebességi fokozatot, fõleg, ha ötödik telibõl próbálunk féktávot venni. Ezzel küzdöttünk végig. Minden bizonnyal ez látszódott is kívülrõl, nem volt számolható a féktáv. A csapat keresi az okát, most épp darabokban van a váltó.
Sikerült egy jó kis pályabejáró autóhoz jutnod…
Nagyon nagy elõny, amikor az ember olyan autóval tud felkészülni, ami fizikai adodságaiban, futómûpontjaiban ugyanott van, mint a versenyautó. Nagy megtiszteltetés, hogy az AutoPalace Délpest jóvoltából egy Opel Adam OPC line-al tudunk pályát bejárni és az autót be tudjuk helyezni a pálya egyes pontjaira, ezáltal sokkal precízebb itinert tudunk írni. Ezúton is köszönjük a támogatást!
Jönnek a murvás versenyek. Te melyiket kedveled jobban, a murvát, vagy az aszfaltot?
Azután, hogy tavaly egy S1600-os autóval tudtam menni Veszprémben, azóta azt gondolom, hogy jobban szeretem a murvát :) A saját lehetõségeim is jobbak a felkészülésre murvában.
Többen várják a murvát és igazából egy külön kis verseny a bajnokságban ez a murva kupa, amit nagyon jó dolognak tartok. Nagyon várjuk! Szeretnénk minél jobb eredményeket felmutatni.
a csapat partnerei: Ez a hír most jelenik meg 2478. alkalommal
2015.04.24-25.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.07-09.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.21-24.
részletes infóink 2024.11.22-24.
részletes infóink 2024.12.06-08.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |